Volkswagen Touareg přiváží King Konga

vloženo

Oficiální vůz filmu "King Kong" je nyní k dispozici ve speciální sérii Touareg Kong. Stoupavost 45 stupňů, brodivost 58 cm, maximální hmotnost přívěsu 3,5 tuny... nový Touareg Kong byl opravdu všestranným pomocníkem filmařů při natáčení velkofilmu "King Kong", který do českých kin přišel 15. prosince, pouhé dva dny po světové premiéře.

Volkswagen Touareg přiváží King Konga

Výjimečný Touareg Kong, jehož uvedení na český trh je plánováno na první čtvrtletí roku 2006, se chlubí elegantním sportovním designem, vysokým cestovním komfortem a nejmodernějšími technologiemi.

K charakteristickým rysům nového přírůstku řady Volkswagen Touareg patří především rozšířené prahy dveří v barvě karoserie, 19" litá kola "Avignon" s pneumatikami rozměru 275/45 R19, stříbřité prvky chránící spodek vozu vpředu a vzadu a kryty vnějších zpětných zrcátek ve stejném provedení nebo chromem přizdobená maska chladiče i spodní nasávací otvor v dolní části nárazníku.

Atraktivní image dotváří dvojice oválných koncovek výfuků, stříbřité střešní nosiče a elegantní chromované lišty lemující boční okna. Každý model Touareg Kong má samozřejmě i osobité označení "King Kong" na B-sloupku karoserie, které jej identifikuje jako oficiální vůz filmařského štábu.

Osobitý je i interiér Touaregu Kong: Kožená sedadla, obložení interiéru "Engine Spin" a čtyřramenný kožený volant propůjčují vnitřnímu prostoru sportovní nádech. Vzadu sedící pasažéři mohou sledovat oblíbené filmy na sedmipalcovém displeji, který se vyklápí ze stropního obložení, o přenos zvuku se starají bezdrátová sluchátka. Atmosféru interiéru modelu Touareg Kong podporují i tónovaná skla zadních oken a dvojice držáků nápojů ve středové opěrce.

Střešní spojler s integrovaným třetím brzdovým světlem, uchycený k hornímu okraji zadních dveří, optimalizuje přítlak kol zadní nápravy ve vysokých rychlostech, efektním prvkem je i zdvojená chromovaná koncovka výfuku. Do mimořádně bohaté výbavy modelů Touareg Kong patří mj. dvouzónová automatická klimatizace "Climatronic", parkovací systém "parkpilot" vpředu i vzadu nebo mlhové světlomety.

Na přání je možné výbavu modelu Touareg Kong obohatit např. o couvací kamerový systém nebo odpojitelné hydraulické stabilizátory, bi-xenonové světlomety, které se natáčejí spolu s řízením do zatáček. V džungli - skutečné i té městské - Touareg Kong spoléhá nejenom na kompas standardně montovaný do stropní konzole, ale především na výkonné motory. Zákazníci mohou vybírat ze zážehových agregátů 3.2 V6 o výkonu 177 kW/241 k a 4.2 V8 o výkonu 228 kW/310 k. Maximální točivý moment těchto motorů 310 Nm, resp. 410 Nm. V nabídce samozřejmě nechybějí ani vznětové motory TDI. Základním agregátem je pětiválcový turbodiesel, který z objemu 2,5 l dává výkon 128 kW/174 k a jehož točivý moment vrcholí na hodnotě 400 Nm. Vidlicový šestiválec V6 TDI se chlubí výkonem 165 kW/225 k a točivým momentem až 500 Nm. Špičku nabídky vznětových motorů tvoří vidlicový desetiválec V10 TDI o výkonu 230 kW/ 313 k, jehož točivý moment vrcholí na hodnotě 750 Nm!


Zdroj: volkswagen.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Volkswagen Touareg přiváží King Konga
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě