Volkswagen Tiguan dostal vrcholný dvoulitr TSI a diesel BiTDI

vloženo

Volkswagen rozšiřuje nabídku motorů pro nový Tiguan o dvě nové vrcholné jednotky. Zákazníci na českém trhu mohou již objednávat Tiguan s motorem 2.0 TSI o výkonu 162 kW původem z Golfu GTI, nebo s novým turbodieselem 2.0 BiTDI o výkonu 176 kW. Oba agregáty zvládnout sprint na stovku shodně za 6,5 sekundy.

Volkswagen Tiguan dostal vrcholný dvoulitr TSI a diesel BiTDI Volkswagen Tiguan dostal vrcholný dvoulitr TSI a diesel BiTDI

Nový Volkswagen Tiguan se po uvedení na český trh těší velkému zájmu našich zákazníků,“ říká Daniel Harant, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „Výběr poháněcích jednotek nyní rozšiřujeme o dva nové vrcholné motory, které uspokojí i ty nejnáročnější příznivce jak benzinu, tak nafty. Obě nejvýkonnější verze Tiguanu přesvědčí nevšední kombinací všestranných schopností, komfortu, bezpečnosti a sportovní dynamiky, která nemá v tomto segmentu obdoby.“


Volkswagen Tiguan 2.0 BiTDI je poháněn vznětovým čtyřválcem s přímým vstřikováním a přeplňováním dvěma turbodmychadly, který je nejvýkonnějším turbodieselem v segmentu. Řidiči se mohou těšit na sportovní dynamiku v kombinaci s příkladnou hospodárností. Tiguan BiTDI zvládne sprint z 0 na 100 km/h za pouhých 6,5 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 228 km/h. Maximální točivý moment 500 N.m, který je dostupný v rozsahu otáček od 1750 do 2500 min-1, je přenášen na vozovku prostřednictvím sedmistupňové dvouspojkové převodovky DSG a pohonu všech kol 4Motion. Vrcholné TDI přitom spotřebuje v průměru 6,4 l/100 km (emise CO2 167 g/km). Vnitřní síla modelu Tiguan BiTDI se zrcadlí v jeho designu. Jednoznačným rozpoznávacím znakem na zádi jsou totiž výrazné lichoběžníkové koncovky výfukové soustavy, jimiž se nejvýkonnější Tiguan odlišuje od ostatních zástupců této modelové řady.

nové motory tiguan

Vyšší úroveň dynamiky slibuje také motor 2.0 TSI s výkonem 162 kW/220 k. Tato jednotka, známá z modelu Golf GTI, propůjčuje nyní sportovní charakter také modelu Tiguan, který s tímto motorem zrychlí z 0 na 100 km/h za 6,5 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 220 km/h. Maximální točivý moment 350 N.m je k dispozici mezi 1500 a 4000 min-1. Rovněž motor 2.0 TSI je sériově nabízen se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG a pohonem všech kol 4Motion.

Oba motory lze objednávat ve spojení s výbavovou linií Highline, která sériově zahrnuje mimo jiné adaptivní regulaci podvozku DCC, zadní kameru Rear Assist, adaptivní tempomat ACC s funkcí Front Assist a nouzovým brzděním City, virtuální panel přístrojů Active Info Display s 12,3“ displejem a barevným multifunkčním ukazatelem, bezklíčkový přístupový systém Keyless Access, 18“ kola „Kingston“ z lehké slitiny, samozacelující se pneumatiky s rozměrem 235/55 R 18, komfortní sedadla Top vpředu a přední a zadní světlomety LED. Ceny na českém trhu začínají od 1 130 900 Kč za verzi Tiguan 2.0 BiTDI 4MOTION a od 1 028 900 Kč za verzi Tiguan 2.0 TSI BMT 4MOTION.


Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Volkswagen Tiguan dostal vrcholný dvoulitr TSI a diesel BiTDI Fotografie k článku Volkswagen Tiguan dostal vrcholný dvoulitr TSI a diesel BiTDI
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.05.2017
Test: Citroën C3 1.6 BlueHDi (2017) - atraktivní design, originalita a komfort
21.05.2017
Pro Evropu je určeno jen 1500 ks limitované edice Nissanu Navara Trek-1°
20.05.2017
Renault Trafic SpaceClass - luxus pro 9 pasažérů
18.05.2017
Škoda Karoq kompletně odhalena, je to zmenšený Kodiaq
18.05.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, který lze rozpojit a driftovat
18.05.2017
Test ojetiny: Volvo V60 D5 - zastánce rodinných pravidel
17.05.2017
KIA Soul EV nově s dojezdem až 250 km stojí 870 tisíc korun
16.05.2017
Test: Renault Talisman Grandtour - top elegán klame tělem
14.05.2017
Připravte se na léto - BMW 2 Coupé a Cabrio jsou tady
13.05.2017
Nástupce Škody Yeti se odhaluje - Karoq na nových fotografiích
12.05.2017
BMW řady 1 prošlo faceliftem a má stále pohon zadních kol
11.05.2017
Test ojetiny: Mercedes-Benz SLK 200 - Čirý nesmysl? Ani ne!
11.05.2017
Audi RS 5 Coupé v prodeji, za 450 koní zaplatíte 2,3 milionu
11.05.2017
O víkendu slibuje Toyota své modely se slevou až 120 000 Kč
10.05.2017
Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid
09.05.2017
Omlazená Škoda Rapid Spaceback je levnější, ceny začínají na 299 900 Kč
08.05.2017
Omlazený Peugeot 308 dostal osmistupňový automat a nový diesel
06.05.2017
Test: Renault Mégane GrandCoupe Energy dCi 130 - šarmantní kompakt
06.05.2017
Kempovat s MINI? Ano, s modelem Countryman je to možné
05.05.2017
Renault Kadjar dostal motor 1,6 TCe s výkonem 165 koní