Volkswagen Tiguan dostal vrcholný dvoulitr TSI a diesel BiTDI

vloženo

Volkswagen rozšiřuje nabídku motorů pro nový Tiguan o dvě nové vrcholné jednotky. Zákazníci na českém trhu mohou již objednávat Tiguan s motorem 2.0 TSI o výkonu 162 kW původem z Golfu GTI, nebo s novým turbodieselem 2.0 BiTDI o výkonu 176 kW. Oba agregáty zvládnout sprint na stovku shodně za 6,5 sekundy.

Volkswagen Tiguan dostal vrcholný dvoulitr TSI a diesel BiTDI Volkswagen Tiguan dostal vrcholný dvoulitr TSI a diesel BiTDI

Nový Volkswagen Tiguan se po uvedení na český trh těší velkému zájmu našich zákazníků,“ říká Daniel Harant, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „Výběr poháněcích jednotek nyní rozšiřujeme o dva nové vrcholné motory, které uspokojí i ty nejnáročnější příznivce jak benzinu, tak nafty. Obě nejvýkonnější verze Tiguanu přesvědčí nevšední kombinací všestranných schopností, komfortu, bezpečnosti a sportovní dynamiky, která nemá v tomto segmentu obdoby.“


Volkswagen Tiguan 2.0 BiTDI je poháněn vznětovým čtyřválcem s přímým vstřikováním a přeplňováním dvěma turbodmychadly, který je nejvýkonnějším turbodieselem v segmentu. Řidiči se mohou těšit na sportovní dynamiku v kombinaci s příkladnou hospodárností. Tiguan BiTDI zvládne sprint z 0 na 100 km/h za pouhých 6,5 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 228 km/h. Maximální točivý moment 500 N.m, který je dostupný v rozsahu otáček od 1750 do 2500 min-1, je přenášen na vozovku prostřednictvím sedmistupňové dvouspojkové převodovky DSG a pohonu všech kol 4Motion. Vrcholné TDI přitom spotřebuje v průměru 6,4 l/100 km (emise CO2 167 g/km). Vnitřní síla modelu Tiguan BiTDI se zrcadlí v jeho designu. Jednoznačným rozpoznávacím znakem na zádi jsou totiž výrazné lichoběžníkové koncovky výfukové soustavy, jimiž se nejvýkonnější Tiguan odlišuje od ostatních zástupců této modelové řady.

nové motory tiguan

Vyšší úroveň dynamiky slibuje také motor 2.0 TSI s výkonem 162 kW/220 k. Tato jednotka, známá z modelu Golf GTI, propůjčuje nyní sportovní charakter také modelu Tiguan, který s tímto motorem zrychlí z 0 na 100 km/h za 6,5 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 220 km/h. Maximální točivý moment 350 N.m je k dispozici mezi 1500 a 4000 min-1. Rovněž motor 2.0 TSI je sériově nabízen se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG a pohonem všech kol 4Motion.

Oba motory lze objednávat ve spojení s výbavovou linií Highline, která sériově zahrnuje mimo jiné adaptivní regulaci podvozku DCC, zadní kameru Rear Assist, adaptivní tempomat ACC s funkcí Front Assist a nouzovým brzděním City, virtuální panel přístrojů Active Info Display s 12,3“ displejem a barevným multifunkčním ukazatelem, bezklíčkový přístupový systém Keyless Access, 18“ kola „Kingston“ z lehké slitiny, samozacelující se pneumatiky s rozměrem 235/55 R 18, komfortní sedadla Top vpředu a přední a zadní světlomety LED. Ceny na českém trhu začínají od 1 130 900 Kč za verzi Tiguan 2.0 BiTDI 4MOTION a od 1 028 900 Kč za verzi Tiguan 2.0 TSI BMT 4MOTION.


Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Volkswagen Tiguan dostal vrcholný dvoulitr TSI a diesel BiTDI Fotografie k článku Volkswagen Tiguan dostal vrcholný dvoulitr TSI a diesel BiTDI

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s

Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s

Čtyřválec o výkonu 200 koní doplní dvojice elektromotorů. Celkový výkon soustavy automobilka neuvádí, známe ovšem hodnoty zrychlení z 0 na 100 km/h a také maximální rychlost (elektronicky omezenou). Peugeot 508 Sport..

Test: Kia Sorento 2.2 CRDi 4x4 8AT GT Line je tajným tipem

Test: Kia Sorento 2.2 CRDi 4x4 8AT GT Line je tajným tipem

Rádi byste se viděli za volantem Audi Q7 nebo Volkswagenu Touareg, přičemž rodinný rozpočet nestačí pokrýt pořizovací..

Citroën slaví 100 let výbavou Celebration

Citroën slaví 100 let výbavou Celebration

100. výročí založení: značka Citroën otevírá rok oslav 100. výročí svého založení výjimečnou obchodní nabídkou..

Test ojetiny: Škoda Octavia – sen českého chataře

Test ojetiny: Škoda Octavia – sen českého chataře

První generace novodobé Škody Octavia se dodnes za své prodeje nemusí stydět. Na trhu ojetin stále funguje mezi levnými..

Test: BMW 540d xDrive - zapomeňte na SUV

Test: BMW 540d xDrive - zapomeňte na SUV

Móda vozů kategorie SUV nezná mezí a tak trochu se zapomíná na modely klasické koncepce. A je to podle nás škoda,..