Volkswagen Tiguan dostal vrcholný dvoulitr TSI a diesel BiTDI

vloženo

Volkswagen rozšiřuje nabídku motorů pro nový Tiguan o dvě nové vrcholné jednotky. Zákazníci na českém trhu mohou již objednávat Tiguan s motorem 2.0 TSI o výkonu 162 kW původem z Golfu GTI, nebo s novým turbodieselem 2.0 BiTDI o výkonu 176 kW. Oba agregáty zvládnout sprint na stovku shodně za 6,5 sekundy.

Volkswagen Tiguan dostal vrcholný dvoulitr TSI a diesel BiTDI Volkswagen Tiguan dostal vrcholný dvoulitr TSI a diesel BiTDI

Nový Volkswagen Tiguan se po uvedení na český trh těší velkému zájmu našich zákazníků,“ říká Daniel Harant, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „Výběr poháněcích jednotek nyní rozšiřujeme o dva nové vrcholné motory, které uspokojí i ty nejnáročnější příznivce jak benzinu, tak nafty. Obě nejvýkonnější verze Tiguanu přesvědčí nevšední kombinací všestranných schopností, komfortu, bezpečnosti a sportovní dynamiky, která nemá v tomto segmentu obdoby.“


Volkswagen Tiguan 2.0 BiTDI je poháněn vznětovým čtyřválcem s přímým vstřikováním a přeplňováním dvěma turbodmychadly, který je nejvýkonnějším turbodieselem v segmentu. Řidiči se mohou těšit na sportovní dynamiku v kombinaci s příkladnou hospodárností. Tiguan BiTDI zvládne sprint z 0 na 100 km/h za pouhých 6,5 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 228 km/h. Maximální točivý moment 500 N.m, který je dostupný v rozsahu otáček od 1750 do 2500 min-1, je přenášen na vozovku prostřednictvím sedmistupňové dvouspojkové převodovky DSG a pohonu všech kol 4Motion. Vrcholné TDI přitom spotřebuje v průměru 6,4 l/100 km (emise CO2 167 g/km). Vnitřní síla modelu Tiguan BiTDI se zrcadlí v jeho designu. Jednoznačným rozpoznávacím znakem na zádi jsou totiž výrazné lichoběžníkové koncovky výfukové soustavy, jimiž se nejvýkonnější Tiguan odlišuje od ostatních zástupců této modelové řady.

nové motory tiguan

Vyšší úroveň dynamiky slibuje také motor 2.0 TSI s výkonem 162 kW/220 k. Tato jednotka, známá z modelu Golf GTI, propůjčuje nyní sportovní charakter také modelu Tiguan, který s tímto motorem zrychlí z 0 na 100 km/h za 6,5 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 220 km/h. Maximální točivý moment 350 N.m je k dispozici mezi 1500 a 4000 min-1. Rovněž motor 2.0 TSI je sériově nabízen se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG a pohonem všech kol 4Motion.

Oba motory lze objednávat ve spojení s výbavovou linií Highline, která sériově zahrnuje mimo jiné adaptivní regulaci podvozku DCC, zadní kameru Rear Assist, adaptivní tempomat ACC s funkcí Front Assist a nouzovým brzděním City, virtuální panel přístrojů Active Info Display s 12,3“ displejem a barevným multifunkčním ukazatelem, bezklíčkový přístupový systém Keyless Access, 18“ kola „Kingston“ z lehké slitiny, samozacelující se pneumatiky s rozměrem 235/55 R 18, komfortní sedadla Top vpředu a přední a zadní světlomety LED. Ceny na českém trhu začínají od 1 130 900 Kč za verzi Tiguan 2.0 BiTDI 4MOTION a od 1 028 900 Kč za verzi Tiguan 2.0 TSI BMT 4MOTION.


Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Volkswagen Tiguan dostal vrcholný dvoulitr TSI a diesel BiTDI Fotografie k článku Volkswagen Tiguan dostal vrcholný dvoulitr TSI a diesel BiTDI
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.09.2017
Test ojetiny: Ford Fusion - bratr Fiesty je stále v kurzu
20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem