Volkswagen Tiguan dostal vrcholný dvoulitr TSI a diesel BiTDI

vloženo

Volkswagen rozšiřuje nabídku motorů pro nový Tiguan o dvě nové vrcholné jednotky. Zákazníci na českém trhu mohou již objednávat Tiguan s motorem 2.0 TSI o výkonu 162 kW původem z Golfu GTI, nebo s novým turbodieselem 2.0 BiTDI o výkonu 176 kW. Oba agregáty zvládnout sprint na stovku shodně za 6,5 sekundy.

Volkswagen Tiguan dostal vrcholný dvoulitr TSI a diesel BiTDI Volkswagen Tiguan dostal vrcholný dvoulitr TSI a diesel BiTDI

Nový Volkswagen Tiguan se po uvedení na český trh těší velkému zájmu našich zákazníků,“ říká Daniel Harant, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „Výběr poháněcích jednotek nyní rozšiřujeme o dva nové vrcholné motory, které uspokojí i ty nejnáročnější příznivce jak benzinu, tak nafty. Obě nejvýkonnější verze Tiguanu přesvědčí nevšední kombinací všestranných schopností, komfortu, bezpečnosti a sportovní dynamiky, která nemá v tomto segmentu obdoby.“


Volkswagen Tiguan 2.0 BiTDI je poháněn vznětovým čtyřválcem s přímým vstřikováním a přeplňováním dvěma turbodmychadly, který je nejvýkonnějším turbodieselem v segmentu. Řidiči se mohou těšit na sportovní dynamiku v kombinaci s příkladnou hospodárností. Tiguan BiTDI zvládne sprint z 0 na 100 km/h za pouhých 6,5 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 228 km/h. Maximální točivý moment 500 N.m, který je dostupný v rozsahu otáček od 1750 do 2500 min-1, je přenášen na vozovku prostřednictvím sedmistupňové dvouspojkové převodovky DSG a pohonu všech kol 4Motion. Vrcholné TDI přitom spotřebuje v průměru 6,4 l/100 km (emise CO2 167 g/km). Vnitřní síla modelu Tiguan BiTDI se zrcadlí v jeho designu. Jednoznačným rozpoznávacím znakem na zádi jsou totiž výrazné lichoběžníkové koncovky výfukové soustavy, jimiž se nejvýkonnější Tiguan odlišuje od ostatních zástupců této modelové řady.

nové motory tiguan

Vyšší úroveň dynamiky slibuje také motor 2.0 TSI s výkonem 162 kW/220 k. Tato jednotka, známá z modelu Golf GTI, propůjčuje nyní sportovní charakter také modelu Tiguan, který s tímto motorem zrychlí z 0 na 100 km/h za 6,5 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 220 km/h. Maximální točivý moment 350 N.m je k dispozici mezi 1500 a 4000 min-1. Rovněž motor 2.0 TSI je sériově nabízen se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG a pohonem všech kol 4Motion.

Oba motory lze objednávat ve spojení s výbavovou linií Highline, která sériově zahrnuje mimo jiné adaptivní regulaci podvozku DCC, zadní kameru Rear Assist, adaptivní tempomat ACC s funkcí Front Assist a nouzovým brzděním City, virtuální panel přístrojů Active Info Display s 12,3“ displejem a barevným multifunkčním ukazatelem, bezklíčkový přístupový systém Keyless Access, 18“ kola „Kingston“ z lehké slitiny, samozacelující se pneumatiky s rozměrem 235/55 R 18, komfortní sedadla Top vpředu a přední a zadní světlomety LED. Ceny na českém trhu začínají od 1 130 900 Kč za verzi Tiguan 2.0 BiTDI 4MOTION a od 1 028 900 Kč za verzi Tiguan 2.0 TSI BMT 4MOTION.


Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Volkswagen Tiguan dostal vrcholný dvoulitr TSI a diesel BiTDI Fotografie k článku Volkswagen Tiguan dostal vrcholný dvoulitr TSI a diesel BiTDI
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich