Volkswagen představil nové Polo, bude i GTI

vloženo

Nové Polo šesté generace je tady! Volkswagen dnes představil ve světové premiéře zcela nově vyvinutou generaci, která překračuje poprvé v historii tohoto bestselleru délku čtyř metrů. Novinka vsází na tříválce, čtyřválec 1.5 TSI Evo, dva diesely a motor 1.0 TGI na zemní plyn. Vrcholem nabídky bude provedení GTI s dvoulitrem pod kapotou.

Volkswagen představil nové Polo, bude i GTI Volkswagen představil nové Polo, bude i GTI

Nové Polo se začne prodávat ještě letos.


S dosud více než 14 miliony prodanými exempláři – včetně všech karosářských verzí má Polo na svém kontě dokonce téměř 16,5 milionu prodaných vozů – je Polo jedním z nejúspěšnějších kompaktních vozů na světě. Šestá generace disponuje zcela novým vnějším designem, díky němuž působí nyní výhradně čtyřdveřový kompaktní model sportovnějším a dospělejším dojmem. Nové Polo zároveň ve všech směrech oproti svému předchůdci povyrostlo. Díky tomu nabízí více prostoru pro řidiče a cestující. Výrazně se zvětšil také objem zavazadlového prostoru, z 280 na 351 litrů.

new volkswagen POLO

Volkswagen představuje s novým modelem Polo jeden z nejmodernějších kompaktních vozů na světě. To se odráží mimo jiné ve velkém počtu asistenčních a komfortních systémů, které byly dosud vyhrazeny jen vozům ve třídě Golfu a Passatu. Rozmanitost nabídky ilustrují nejen tři klasické výbavové linie Trendline, Comfortline a Highline, ale i speciální verze Polo Beats1 (mj. s audiosystémem o výkonu 300 W) a sportovní vrcholný model Polo GTI (s výkonem 147 kW/200 k). Již vstupní verze Polo „Trendline“ disponuje sériově světlomety LED pro denní svícení s funkcemi Coming Home a Leaving Home, omezovačem rychlosti a systémem „Front Assist“ pro detekci překážek před vozem s funkcí nouzového brzdění City a rozpoznáváním chodců. Vstupní cena modelu Polo Trendline činí v Německu 12 975 eur.

Na přání je k dispozici opět adaptivní tempomat „ACC“ (nyní jej lze aktivovat až do rychlosti 210 km/h). Novinkami pro Polo jsou asistent pro sledování slepého úhlu s „asistentem pro vyjetí z parkovacího místa“, parkovací asistent „Park Assist“ s funkcí částečně automatizovaného vyjetí z parkovacího místa a „funkce brzdění při manévrování“, která automaticky ochrání vozidlo před drobným poškozením při parkování. Dveře modelu Polo lze odemykat a motor spouštět na přání prostřednictvím bezklíčkového přístupového systému „Keyless Access“, který je rovněž nový.

nové polo 2017

Kromě toho slaví v modelu Polo – v prvním modelu značky Volkswagen i celého koncernu – premiéru nová generace digitálního panelu přístrojů Active Info Display. Digitální přístroje s nevšední funkčností a intuitivním ovládáním jsou v tomto segmentu novinkou. Polo dostalo zároveň do vínku nejnovější generaci informačních a zábavních systémů s displeji o úhlopříčce 6,5 až 8,0 palce, opatřené skleněným povrchem. Ušlechtilý styl jako u nejkvalitnějších chytrých telefonů dotváří technický a čistý charakter interiéru.

Polo je pestrobarevnější a individuálnější než dosud díky široké paletě nabízených barev (celkem 14 laků karoserie) a 12 druhům kol (s průměrem ráfku 14 až 18 palců, některá kola jsou lakovaná kontrastní barvou), ozdobnému obložení s mnoha různými vzory a jedenácti různým druhům čalounění sedadel. Dalšími možnostmi individualizace jsou přední světlomety LED, zadní světlomety LED, klimatizace „Air Care Climatronic“ včetně senzoru vlhkosti a slunečního záření a filtru alergenů, bezkabelová nabíječka pro chytré telefony (na přání včetně indukčního propojení s anténou), podvozek „Sport Select“ s adaptivními tlumiči a jedno z největších panoramatických střešních oken v této třídě.

Uvedení na trh ve většině evropských zemí je plánováno již na rok 2017. Nabídka motorů Euro 6 se bude postupně rozšiřovat. Výkony motorů v době zahájení prodeje nového modelu Polo sahají od 48 kW/65 k do 110 kW/150 k. Poprvé je k dispozici Polo s pohonem na zemní plyn – nově vyvinutý motor 1.0 TGI dosahuje výkonu 66 kW/90 k. Kromě toho jsou na výběr čtyři zážehové a dva vznětové motory, které jsou ve všech případech vybaveny systémem start-stop a režimem rekuperace kinetické energie. Od výkonu 70 kW lze všechny motory kombinovat s dvouspojkovou převodovkou DSG.


Petr Šikl, Volkswagen

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Volkswagen představil nové Polo, bude i GTI Fotografie k článku Volkswagen představil nové Polo, bude i GTI Fotografie k článku Volkswagen představil nové Polo, bude i GTI Fotografie k článku Volkswagen představil nové Polo, bude i GTI Fotografie k článku Volkswagen představil nové Polo, bude i GTI Fotografie k článku Volkswagen představil nové Polo, bude i GTI Fotografie k článku Volkswagen představil nové Polo, bude i GTI Fotografie k článku Volkswagen představil nové Polo, bude i GTI Fotografie k článku Volkswagen představil nové Polo, bude i GTI Fotografie k článku Volkswagen představil nové Polo, bude i GTI Fotografie k článku Volkswagen představil nové Polo, bude i GTI Fotografie k článku Volkswagen představil nové Polo, bude i GTI Fotografie k článku Volkswagen představil nové Polo, bude i GTI
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.08.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s
18.08.2017
Bude takto vypadat nové BMW Z4? Koncept je dost dobrý
17.08.2017
Honda Civic dostane konečně diesel, ale až od března
16.08.2017
Test: Nissan Micra - roste jako z vody a ohromí interiérem
14.08.2017
Honda Jazz má po faceliftu - dostal patnáctistovku a novou výbavu
10.08.2017
Test: Mazda 6 Wagon - benzínový dvoulitr s manuálem překvapil
09.08.2017
Češi se mohou radovat, do prodeje jde Kia Sportage ve výbavě Cool
08.08.2017
Nový Rolls-Royce Phantom bude nejlepším autem světa
07.08.2017
Mitsubishi Pajero Expedition - cestou necestou
01.08.2017
Toyota Yaris GRMN má českou cenu - je dražší než GT86
31.07.2017
Test ojetiny: Mitsubishi Colt - ďábelský prcek
28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit