Volkswagen Golf R Variant má 300 koní a pohon všech kol

vloženo

Ve světové premiéře na autosalonu v Los Angeles Volkswagen představil nový Golf R Variant, který zrychlí na stovku za 5,1 sekundy a umí letět až 250 km/h, přičemž rychlost je elekronicky omezená. Pohon všech kol zajišťuje mezinápravová spojka Haldex páté generace.

Volkswagen Golf R Variant má 300 koní a pohon všech kol Volkswagen Golf R Variant má 300 koní a pohon všech kol

Poprvé v historii této modelové řady přichází Golf R, ikona mezi kompaktními sportovními vozy s pohonem všech kol, také jako kombi. Exkluzivní model disponuje nejvyšším výkonem 221 kW/300 k a maximem točivého momentu 308 N.m., který je k dispozici v neobvykle širokém rozpětí otáček od 1800 do 5500 min-1. Přeplňovaný motor modelu Golf R Variant předává točivý moment prostřednictvím sériově dodávané šestistupňové dvouspojkové převodovky DSG trvalému pohonu všech kol 4MOTION, který dokáže v případě potřeby přenés na zadní nápravu až sto procent hnací síly. K ryzí dynamice přispívá také sportovní podvozek (o 20 mm nižší světlá výška), inovativní progresivní řízení a pro jízdu na závodním okruhu deaktivovatelný stabilizační systém „ESC Sport“. Mezi výjimečné prvky výbavy na přání patří nejnovější generace adaptivní regulace podvozku DCC včetně voliče jízdních režimů s módem Race.


Golf R Variant zrychlí z klidu na 80 km/h za pouhých 3,8 sekundy a na 100 km/h za 5,1 sekundy. Nejvyšší rychlost sportovního kombi je elektronicky omezena na 250 km/h. Účinnost přeplňovaného čtyřválce modelu Golf R Variant dokládají hodnoty spotřeby paliva a emisí. Nejsportovnější Golf Variant všech dob se spokojí v kombinovaném režimu EU s pouhými 7,0 l/100 km, což odpovídá emisím CO2 163 g/km. Golf R Variant nemusí jako jeden z mála sportovních vozů kapitulovat ani před prostorově náročnými rekreačními aktivitami nebo cestováním s celou rodinou. Dokonce i s pěti osobami na palubě nabízí tento Volkswagen pozoruhodný objem zavazadlového prostoru 605 litrů (do výšky opěradel sedadel vzadu). Při využití celé délky až k opěradlům sportovních sedadel vpředu a výšky až po strop vzroste objem zavazadlového prostoru dokonce na 1620 litrů.

Porsche Česká republika s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Volkswagen Golf R Variant má 300 koní a pohon všech kol Fotografie k článku Volkswagen Golf R Variant má 300 koní a pohon všech kol Fotografie k článku Volkswagen Golf R Variant má 300 koní a pohon všech kol Fotografie k článku Volkswagen Golf R Variant má 300 koní a pohon všech kol Fotografie k článku Volkswagen Golf R Variant má 300 koní a pohon všech kol Fotografie k článku Volkswagen Golf R Variant má 300 koní a pohon všech kol
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.04.2017
Zapomeňte na Škodu Yeti, je tu Škoda Karoq
28.04.2017
Za Peugeot 5008 zaplatíte minimálně půl milionu
27.04.2017
Test: Citroën C3 1.2 PureTech - prcek rád Cactusy
26.04.2017
Nová Škoda Octavia RS - čtyřoká zábava
25.04.2017
Mercedes Benz třídy S - omlazení a mraky nové techniky
24.04.2017
Opel Grandland X - převlečený Peugeot 3008 oficiálně
21.04.2017
Modely ASX a Outlander nově v limitované edici 100 LET
20.04.2017
BMW M4 CS - výkon 460 koní a spotřebu 8,4 litrů
20.04.2017
Test ojetiny: Audi A6 3.0 TDI - s půl milionem do bazaru
19.04.2017
Kia Niro HEV je hybrid na tahání přívěsů
19.04.2017
Nissan Micra má české ceny, čtvrt milionu nestačí
18.04.2017
Test: Subaru Forester 2.0 XT - létající lesník
18.04.2017
Modernizovaná Octavia Scout jezdí komfortně a nezalekne se překážek
17.04.2017
Ford Focus kombi nově za cenu pětidveřového hatchbacku
16.04.2017
Suzuki Ignis - z ošklivé krabice je malé SUV s pohonem 4x4
15.04.2017
Omlazená Škoda Citigo stojí od 218 900 Kč
14.04.2017
Audi R8 Coupé Edition - 200 vozů v barvách Audi Sportu
14.04.2017
Test ojetiny: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI (125kW) AT – překvapivě ve formě
13.04.2017
Jeep Grand Cherokee Trackhawk - znáte rychlejší SUV?
12.04.2017
Test: Subaru WRX STi Sport - sedan, co má koule