Volkswagen Eos s novým motorem

vloženo

Značka Volkswagen nabízí pro model Eos, nejprodávanější kupé-kabrio na českém trhu, nový základní motor. Agregát 1.4 TSI s výkonem 90 kW (122 k) je prvním motorem TSI nové generace, který je vybaven pouze turbodmychadlem.

Volkswagen Eos s novým motorem

Cestování s motorem 1.4 TSI patří k velmi příjemným zážitkům. Eos vybavený tímto agregátem bez nejmenší námahy dosáhne maximální rychlosti 196 km/h při průměrné spotřebě 6,7 litru paliva na 100 km. Motor TSI s jednoduchým přeplňováním a s výkonem 122 koní nahrazuje typ 1.6 FSI s výkonem 85 kW (115 k), oproti kterému má řadu zřejmých výhod. Například přesto, že je jeho spotřeba paliva asi o dvanáct procent nižší, dodává o dvanáct procent vyšší točivý moment, a to v celém rozmezí otáček od 1500 do 4000 min-1, a dosahuje o 4 km/h vyšší maximální rychlosti. Eos 1.4 TSI se šestistupňovou manuální převodovkou je na českém trhu v prodeji za 701 900 Kč.

 Nově lze pro Volkswagen Eos objednat za příplatek také inovativní rádio navigační systém RNS 510 s 30GB pevným diskem, který může přehrávat i video z DVD. Intuitivní ovládání systému usnadňuje 6,5palcová dotyková obrazovka. Systém dokáže číst data z externích zdrojů pomocí integrovaného portu AUX IN nebo čtečky karet SD.

 

 


Zdroj: volkswagen.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Volkswagen Eos s novým motorem Fotografie k článku Volkswagen Eos s novým motorem
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing