Volkswagen Caddy Maxi – prodloužená verze je tady

vloženo

Krátce po světové premiéře modelu Caddy v polské Poznani přichází prodloužená verze Caddy Maxi, která nabízí tři řady sedadel a zároveň dostatečný zavazadelník. Během jedenácti let výroby předchozí generace, ověnčené mnoha oceněními, bylo po celém světě prodáno 1,5 milionu vozů Caddy. Přibližně jedna třetina všech vozů Caddy se prodává ve verzi Caddy Maxi, která je o 47 cm delší. To je úspěch, na který hodlá navázat nástupce verze Maxi, jejíž rozvor byl v porovnání s normální verzí prodloužen o 32 centimetrů.

Volkswagen Caddy Maxi – prodloužená verze je tady Volkswagen Caddy Maxi – prodloužená verze je tady

Caddy Maxi se třemi řadami sedadel má objem zavazadlového prostoru 530 litrů. Opěradlo třetí řady sedadel je sklopné, což platí i pro druhou řadu sedadel, kterou lze navíc celou sklopit dopředu za přední sedadla. Tímto způsobem získají uživatelé velmi rychle větší objem zavazadlového prostoru. V případě potřeby mohou být obě zadní řady sedadel kompletně demontovány a vyjmuty. Několika úkony tak vznikne dodatečný nákladový prostor. Vyjmutím třetí řady sedadel se jeho objem zvětší na 1350 litrů a vyjmutím druhé řady sedadel na 3700 litrů. Caddy Maxi tak nabízí o 848 litrů větší objem než „malý“ Caddy, který poskytuje až 2852 litrů bez druhé a třetí řady sedadel. To znamená, že do Caddy Maxi s objemem nákladového prostoru až 4,7 m3 (v kombinaci s paketem Flex Plus, dodávaným na přání) lze naložit ještě větší náklad než do Caddy s neméně pozoruhodnou – vzhledem k délce vozu – hodnotou objemu nákladového prostoru 3,2 m3. Caddy Maxi ve skříňové verzi přitom nabízí užitečnou hmotnost až 1005 kilogramů včetně řidiče.


Také pro model Caddy Maxi jsou k dispozici motory s nejmodernější technikou, díky níž nabízejí maximální hospodárnost a minimální emise v souladu s normou EU6. Všechny tři vznětové verze TDI pro Caddy Maxi mají podobu dvoulitrového čtyřválce. Nabízené výkony pokrývají rozpětí od 75 kW (102 k) do 110 kW (150 k). Nový Caddy Maxi bude kromě toho nabízen s dvěma zážehovými motory. Jedná se o tříválec 1.0 TSI s výkonem 75 kW/102 k a čtyřválec 1.4 TSI s výkonem 92 kW/125 k.

Cestující včetně řidiče jsou v nových modelech Caddy a Caddy Maxi chráněni a podporováni mnoha novými bezpečnostními a komfortními prvky. Součástí výbavy je systém sledování okolí vozidla „Front Assist“ včetně funkce nouzového brzdění City. Pokud řidič přehlédne překážku při rychlosti nižší než 30 km/h, systém automaticky aktivuje brzdy a v ideálním případě zcela zabrání kolizi. Pro osobní verze jsou navíc k dispozici například boční a hlavové airbagy.

Přibližně 22 procent všech nehod se zraněnými osobami jsou kolize s více než jednou překážkou. Nové modely Caddy a Caddy Maxi jsou proto sériově vybaveny oceňovanou multikolizní brzdou, aby bylo minimalizováno riziko vzniku této situace. Tento systém po kolizi automaticky zahájí brzdění, není-li řidič této činnosti schopen. Na přání se dodává také asistent dálkových světlometů „Light Assist“ nebo asistent pro rozpoznávání únavy řidiče „Driver Alert“. Asistent „Driver Alert“ sleduje odchylky od normálního chování řidiče a v případě nutnosti doporučí řidiči, aby si udělal přestávku k odpočinku. Na přání je k dispozici také vyhřívané sklo čelního okna, které zaručuje trvale dobrý výhled.

V případě na přání dodávaného adaptivního tempomatu ACC (Adaptive Cruise Control), který je aktivní v rozpětí od 0 do 160 km/h (DSG) nebo od 30 do 160 km/h (mechanická převodovka), sleduje radarový senzor vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla a relativní rychlost obou vozů. V kombinaci s DSG dokáže ACC zpomalovat vozidlo až do úplného zastavení, například na konci dopravní kolony nebo při popojíždění v městském provozu.

V kombinaci s audiosystémy Composition Colour a Composition Media a rádiem s navigačním systémem Discover Media si mohou zákazníci objednat zadní kameru. Na přání dodávaný parkovací asistent „Park Assist“ automatizuje parkování na podélně i kolmo orientovaná parkovací místa – to je velmi praktický pomocník zejména pro řidiče kurýrních služeb.

Evoluce bestselleru: Design nových modelů Caddy a Caddy Maxi zaujme nejen výraznějšími prolisy a jasně definovanými plochami s elegantní čistotou, ale i nezaměnitelným charakterem, který novému kompaktnímu lehkému užitkovému vozu dodává především nově navržená příď a osobitě ztvárněná záď. K odlišení přispívají také nové přední a zadní světlomety. Velmi kvalitní městský lehký užitkový vůz si v plném rozsahu zachovává mimořádnou funkčnost, k níž přidává ještě větší charisma, exkluzivitu a dynamiku. Na expresivní exteriér navazuje interiér s výraznými liniemi a plochami. Moderní vzhled nových modelů Caddy a Caddy Maxi je umocněn atraktivním ozdobným obložením s integrovanými výdechy ventilační soustavy a novou generací informačních a zábavních systémů.

Předprodej nového Caddy Maxi na českém trhu bude zahájen během druhého čtvrtletí letošního roku. První dodávky českým zákazníkům proběhnou během září letošního roku.

AC&C Public Relations

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Volkswagen Caddy Maxi – prodloužená verze je tady Fotografie k článku Volkswagen Caddy Maxi – prodloužená verze je tady Fotografie k článku Volkswagen Caddy Maxi – prodloužená verze je tady
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
04.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Test ojetiny: Peugeot 208 - návrat ke slávě
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách