Volkswagen Caddy Maxi – prodloužená verze je tady

vloženo

Krátce po světové premiéře modelu Caddy v polské Poznani přichází prodloužená verze Caddy Maxi, která nabízí tři řady sedadel a zároveň dostatečný zavazadelník. Během jedenácti let výroby předchozí generace, ověnčené mnoha oceněními, bylo po celém světě prodáno 1,5 milionu vozů Caddy. Přibližně jedna třetina všech vozů Caddy se prodává ve verzi Caddy Maxi, která je o 47 cm delší. To je úspěch, na který hodlá navázat nástupce verze Maxi, jejíž rozvor byl v porovnání s normální verzí prodloužen o 32 centimetrů.

Volkswagen Caddy Maxi – prodloužená verze je tady Caddy Maxi se třemi řadami sedadel má objem zavazadlového prostoru 530 litrů. Opěradlo třetí řady sedadel je sklopné, což platí i pro druhou řadu sedadel, kterou lze navíc celou sklopit dopředu za přední sedadla. Tímto způsobem získají uživatelé velmi rychle větší objem zavazadlového prostoru. V případě potřeby mohou být obě zadní řady sedadel kompletně demontovány a vyjmuty. Několika úkony tak vznikne dodatečný nákladový prostor. Vyjmutím třetí řady sedadel se jeho objem zvětší na 1350 litrů a vyjmutím druhé řady sedadel na 3700 litrů. Caddy Maxi tak nabízí o 848 litrů větší objem než „malý“ Caddy, který poskytuje až 2852 litrů bez druhé a třetí řady sedadel. To znamená, že do Caddy Maxi s objemem nákladového prostoru až 4,7 m3 (v kombinaci s paketem Flex Plus, dodávaným na přání) lze naložit ještě větší náklad než do Caddy s neméně pozoruhodnou – vzhledem k délce vozu – hodnotou objemu nákladového prostoru 3,2 m3. Caddy Maxi ve skříňové verzi přitom nabízí užitečnou hmotnost až 1005 kilogramů včetně řidiče.

Také pro model Caddy Maxi jsou k dispozici motory s nejmodernější technikou, díky níž nabízejí maximální hospodárnost a minimální emise v souladu s normou EU6. Všechny tři vznětové verze TDI pro Caddy Maxi mají podobu dvoulitrového čtyřválce. Nabízené výkony pokrývají rozpětí od 75 kW (102 k) do 110 kW (150 k). Nový Caddy Maxi bude kromě toho nabízen s dvěma zážehovými motory. Jedná se o tříválec 1.0 TSI s výkonem 75 kW/102 k a čtyřválec 1.4 TSI s výkonem 92 kW/125 k.

Cestující včetně řidiče jsou v nových modelech Caddy a Caddy Maxi chráněni a podporováni mnoha novými bezpečnostními a komfortními prvky. Součástí výbavy je systém sledování okolí vozidla „Front Assist“ včetně funkce nouzového brzdění City. Pokud řidič přehlédne překážku při rychlosti nižší než 30 km/h, systém automaticky aktivuje brzdy a v ideálním případě zcela zabrání kolizi. Pro osobní verze jsou navíc k dispozici například boční a hlavové airbagy.

Přibližně 22 procent všech nehod se zraněnými osobami jsou kolize s více než jednou překážkou. Nové modely Caddy a Caddy Maxi jsou proto sériově vybaveny oceňovanou multikolizní brzdou, aby bylo minimalizováno riziko vzniku této situace. Tento systém po kolizi automaticky zahájí brzdění, není-li řidič této činnosti schopen. Na přání se dodává také asistent dálkových světlometů „Light Assist“ nebo asistent pro rozpoznávání únavy řidiče „Driver Alert“. Asistent „Driver Alert“ sleduje odchylky od normálního chování řidiče a v případě nutnosti doporučí řidiči, aby si udělal přestávku k odpočinku. Na přání je k dispozici také vyhřívané sklo čelního okna, které zaručuje trvale dobrý výhled.

V případě na přání dodávaného adaptivního tempomatu ACC (Adaptive Cruise Control), který je aktivní v rozpětí od 0 do 160 km/h (DSG) nebo od 30 do 160 km/h (mechanická převodovka), sleduje radarový senzor vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla a relativní rychlost obou vozů. V kombinaci s DSG dokáže ACC zpomalovat vozidlo až do úplného zastavení, například na konci dopravní kolony nebo při popojíždění v městském provozu.

V kombinaci s audiosystémy Composition Colour a Composition Media a rádiem s navigačním systémem Discover Media si mohou zákazníci objednat zadní kameru. Na přání dodávaný parkovací asistent „Park Assist“ automatizuje parkování na podélně i kolmo orientovaná parkovací místa – to je velmi praktický pomocník zejména pro řidiče kurýrních služeb.

Evoluce bestselleru: Design nových modelů Caddy a Caddy Maxi zaujme nejen výraznějšími prolisy a jasně definovanými plochami s elegantní čistotou, ale i nezaměnitelným charakterem, který novému kompaktnímu lehkému užitkovému vozu dodává především nově navržená příď a osobitě ztvárněná záď. K odlišení přispívají také nové přední a zadní světlomety. Velmi kvalitní městský lehký užitkový vůz si v plném rozsahu zachovává mimořádnou funkčnost, k níž přidává ještě větší charisma, exkluzivitu a dynamiku. Na expresivní exteriér navazuje interiér s výraznými liniemi a plochami. Moderní vzhled nových modelů Caddy a Caddy Maxi je umocněn atraktivním ozdobným obložením s integrovanými výdechy ventilační soustavy a novou generací informačních a zábavních systémů.

Předprodej nového Caddy Maxi na českém trhu bude zahájen během druhého čtvrtletí letošního roku. První dodávky českým zákazníkům proběhnou během září letošního roku.

AC&C Public Relations

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Volkswagen Caddy Maxi – prodloužená verze je tady Fotografie k článku Volkswagen Caddy Maxi – prodloužená verze je tady Fotografie k článku Volkswagen Caddy Maxi – prodloužená verze je tady
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing
07.02.2017
Nissan čelí vážnému skandálu. Jeho Navary se lámou!