Volkswagen Amarok s šestiválcem TDI je tady, vejde se do milionu

vloženo

Nový Volkswagen Amarok V6 přichází na český trh v technicky a vizuálně výrazně přepracované podobě. Nejvýznamnější změna, výkonný a úsporný šestiválcový motor TDI, se nachází pod kapotou, ale přítomnost nového zdroje hnací síly prozrazuje již na první pohled atletičtější příď, doplněná v interiéru novou přístrojovou deskou. Zpočátku mají zájemci o pick-up Amarok na výběr dvě výkonové varianty motoru V6 a tři stupně výbavy s cenami již od 980 009 Kč.

Volkswagen Amarok s šestiválcem TDI je tady, vejde se do milionu

„Dosavadní Amarok si během více než šesti let na trhu získal pověst robustního a spolehlivého pomocníka s mnoha praktickými přednostmi pro náročný každodenní provoz na silnicích i v neschůdném terénu,“ říká Jan Procházka, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika. „Nový Amarok V6 zdědil silné stránky svého předchůdce a přidává k nim ještě více komfortu, bezpečnosti a výkonu v kombinaci s ušlechtilým vzhledem. Díky tomu osloví i zcela nové skupiny zákazníků, kteří dosud dávali přednost vozidlům z kategorie SUV.“

Nový Volkswagen Amarok V6 je nyní na českém trhu nabízen pouze ve verzi Double Cab a s automatickou převodovkou. Vstupní varianta Comfortline, jejíž cena byla stanovena na 980 009 Kč včetně DPH, je poháněna šestiválcovým turbodieselem o výkonu 150 kW/204k. Hnací síla kultivovaného motoru je přenášena na vozovku prostřednictvím osmistupňové automatické převodovky a pohonu všech kol 4MOTION. Výbavová linie Highline se stejným poháněcím ústrojím vyjde na 1 128 008 Kč. S motorem o výkonu 165 kW/224 k stojí Amarok V6 Highline 1 157 625 Kč. Na vrcholu nabídky stojí Amarok V6 Aventura s výkonem 165 kW/224 k, který lze pořídit za 1 393 990 Kč. Později bude nabídka rozšířena o verzi s výkonem 120 kW/163 k a možnost volby manuální převodovky pro všechny motorizace.

volkswagen Amarok ceny

S délkou 5,25 metru a šířkou 2,23 metru včetně vnějších zpětných zrcátek splňuje nový Amarok všechno, co zákazníci očekávají od klasického pick-upu. Zároveň si však mohou cestující užívat stejného komfortu jako v kvalitních osobních vozech, což dokládá například velmi velkorysý prostor pro hlavu i nohy. Na otevřenou ložnou plochu s délkou 1,55 metru a šířkou 1,62 metru lze naložit jednu europaletu a – v závislosti na ariantě výbavy – je možné využívat užitečnou hmotnost více než 1 t. Některé varianty nového modelu Amarok jsou navíc schopné jízdy s přívěsem o hmotnosti až 3,5 tuny.

Rozsáhlá bezpečnostní výbava všech verzí modelu Amarok V6 zahrnuje mimo jiné čelní, boční a hlavové airbagy a jako novinku multikolizní brzdu, která zabrání následným kolizím. Nový informační a zábavní systém může být na přání vybaven systémy a aplikacemi App Connect, Guide & Inform nebo Car Net. Propojení chytrého telefonu s vozidlem prostřednictvím vstupu USB umožňuje ovládat aplikace a funkce telefonu na dotykovém displeji informačního a zábavního systému.

Jednotlivé výbavové linie modelu Amarok mají kola s větším průměrem ráfku, která umocňují suverénní vzhled vozu. U verze Amarok Aventura nalézají uplatnění 20“ kola z lehké slitiny, na přání doplněná systémem sledování tlaku v pneumatikách s metodou přímého měření tlaku. Mezi další prvky výbavy patří zadní kamera, která doplňuje parkovací senzory parkpilotu. Kromě multifunkčního volantu s pádly pro sekvenční řazení, informačního displeje „Premium“, čalounění v kůží Nappa nebo krytů pedálů z ušlechtilé oceli v interiéru dokonale završují vzhled edice Aventura s novým sportovním rámem v barvě karoserie za kabinou také Bi-xenonové světlomety, světlomety LED pro denní svícení, osvětlení registrační značky diodami LED a osvětlení prahových trubek diodami LED.


Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Volkswagen Amarok s šestiválcem TDI je tady, vejde se do milionu Fotografie k článku Volkswagen Amarok s šestiválcem TDI je tady, vejde se do milionu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing
07.02.2017
Nissan čelí vážnému skandálu. Jeho Navary se lámou!