Volkswagen Amarok s šestiválcem TDI je tady, vejde se do milionu

vloženo

Nový Volkswagen Amarok V6 přichází na český trh v technicky a vizuálně výrazně přepracované podobě. Nejvýznamnější změna, výkonný a úsporný šestiválcový motor TDI, se nachází pod kapotou, ale přítomnost nového zdroje hnací síly prozrazuje již na první pohled atletičtější příď, doplněná v interiéru novou přístrojovou deskou. Zpočátku mají zájemci o pick-up Amarok na výběr dvě výkonové varianty motoru V6 a tři stupně výbavy s cenami již od 980 009 Kč.

Volkswagen Amarok s šestiválcem TDI je tady, vejde se do milionu Volkswagen Amarok s šestiválcem TDI je tady, vejde se do milionu

„Dosavadní Amarok si během více než šesti let na trhu získal pověst robustního a spolehlivého pomocníka s mnoha praktickými přednostmi pro náročný každodenní provoz na silnicích i v neschůdném terénu,“ říká Jan Procházka, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika. „Nový Amarok V6 zdědil silné stránky svého předchůdce a přidává k nim ještě více komfortu, bezpečnosti a výkonu v kombinaci s ušlechtilým vzhledem. Díky tomu osloví i zcela nové skupiny zákazníků, kteří dosud dávali přednost vozidlům z kategorie SUV.“


Nový Volkswagen Amarok V6 je nyní na českém trhu nabízen pouze ve verzi Double Cab a s automatickou převodovkou. Vstupní varianta Comfortline, jejíž cena byla stanovena na 980 009 Kč včetně DPH, je poháněna šestiválcovým turbodieselem o výkonu 150 kW/204k. Hnací síla kultivovaného motoru je přenášena na vozovku prostřednictvím osmistupňové automatické převodovky a pohonu všech kol 4MOTION. Výbavová linie Highline se stejným poháněcím ústrojím vyjde na 1 128 008 Kč. S motorem o výkonu 165 kW/224 k stojí Amarok V6 Highline 1 157 625 Kč. Na vrcholu nabídky stojí Amarok V6 Aventura s výkonem 165 kW/224 k, který lze pořídit za 1 393 990 Kč. Později bude nabídka rozšířena o verzi s výkonem 120 kW/163 k a možnost volby manuální převodovky pro všechny motorizace.

volkswagen Amarok ceny

S délkou 5,25 metru a šířkou 2,23 metru včetně vnějších zpětných zrcátek splňuje nový Amarok všechno, co zákazníci očekávají od klasického pick-upu. Zároveň si však mohou cestující užívat stejného komfortu jako v kvalitních osobních vozech, což dokládá například velmi velkorysý prostor pro hlavu i nohy. Na otevřenou ložnou plochu s délkou 1,55 metru a šířkou 1,62 metru lze naložit jednu europaletu a – v závislosti na ariantě výbavy – je možné využívat užitečnou hmotnost více než 1 t. Některé varianty nového modelu Amarok jsou navíc schopné jízdy s přívěsem o hmotnosti až 3,5 tuny.

Rozsáhlá bezpečnostní výbava všech verzí modelu Amarok V6 zahrnuje mimo jiné čelní, boční a hlavové airbagy a jako novinku multikolizní brzdu, která zabrání následným kolizím. Nový informační a zábavní systém může být na přání vybaven systémy a aplikacemi App Connect, Guide & Inform nebo Car Net. Propojení chytrého telefonu s vozidlem prostřednictvím vstupu USB umožňuje ovládat aplikace a funkce telefonu na dotykovém displeji informačního a zábavního systému.

Jednotlivé výbavové linie modelu Amarok mají kola s větším průměrem ráfku, která umocňují suverénní vzhled vozu. U verze Amarok Aventura nalézají uplatnění 20“ kola z lehké slitiny, na přání doplněná systémem sledování tlaku v pneumatikách s metodou přímého měření tlaku. Mezi další prvky výbavy patří zadní kamera, která doplňuje parkovací senzory parkpilotu. Kromě multifunkčního volantu s pádly pro sekvenční řazení, informačního displeje „Premium“, čalounění v kůží Nappa nebo krytů pedálů z ušlechtilé oceli v interiéru dokonale završují vzhled edice Aventura s novým sportovním rámem v barvě karoserie za kabinou také Bi-xenonové světlomety, světlomety LED pro denní svícení, osvětlení registrační značky diodami LED a osvětlení prahových trubek diodami LED.


Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Volkswagen Amarok s šestiválcem TDI je tady, vejde se do milionu Fotografie k článku Volkswagen Amarok s šestiválcem TDI je tady, vejde se do milionu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu
04.10.2017
Volkswagen zahajuje prodej modelu T-Roc od 452 900 Kč