Vítr do plachet, Audi TT dostalo motor 1.8 TFSI o výkonu 180 koní

vloženo

Audi rozšiřuje nabídku motorů pro novou generaci modelové řady TT. Kompaktní sportovní vůz bude od července k dispozici také s jednotkou 1.8 TFSI o výkonu 132 kW (180 k). Zákazníci si mohou objednávat Audi TT Coupé s novým vstupním motorem za velmi atraktivní cenu 899 900 Kč. S motorem 1.8 TFSI je k dispozici také TT Roadster za cenu 974 900 Kč.

Vítr do plachet, Audi TT dostalo motor 1.8 TFSI o výkonu 180 koní Vítr do plachet, Audi TT dostalo motor 1.8 TFSI o výkonu 180 koní

Turbodmychadlem přeplňovaný čtyřválec 1.8 TFSI má zdvihový objem 1798 cm3 a v rozpětí otáček od 1250 do 5000 min-1 poskytuje nejvyšší točivý moment 250 N.m. Přímé vstřikování benzinu FSI je v oblasti částečného zatížení doplněno nepřímým vstřikováním do sacího potrubí, což snižuje emise. Audi valvelift system mění zdvih výfukových ventilů, a zrychluje tak reakce motoru. Kompaktní modul s otočným ventilem pro regulaci chladicí soustavy a sběrné potrubí integrované do hlavy válců výrazně přispívají k hospodárnosti čtyřválce.


TT Coupé, vybavené šestistupňovou mechanickou převodovkou, zrychlí z 0 na 100 km/h za 6,9 sekundy, resp. za 7,0 sekundy s šestistupňovou převodovkou S tronic, dodávanou na přání. Nejvyšší rychlost je 241 km/h. Pro verzi Roadster platí odpovídající hodnoty standardního sprintu 7,2 sekundy s mechanickou převodovkou a 7,3 sekundy s převodovkou S tronic. Nejvyšší rychlost je u obou druhů převodovek 237 km/h. TT Coupé 1.8 TFSI spotřebuje v průměru jen 5,7 až 6,0 litru benzinu na 100 kilometrů (emise CO2: 129 – 138 g/km), TT Roadster 1.8 TFSI 5,8 až 6,1 l/100 km (emise CO2: 132 – 142 g/km).



Kromě nového vstupního motoru nabízí Audi pro novou generaci sportovních vozů TT tři dvoulitrové agregáty. TT 2.0 TDI ultra s nejvyšším výkonem 135 kW (184 k) a maximálním točivým momentem 380 N.m spotřebuje v průměru jen 4,2 litru nafty na 100 kilometrů. Tato ve svém segmentu rekordně nízká hodnota spotřeby paliva odpovídá emisím CO2 ve výši 110 gramů na kilometr. Alternativou jsou dvě varianty přeplňované zážehové jednotky 2.0 TFSI. V TT nabízí nejvyšší výkon 169 kW (230 k) a maximální točivý moment 370 N.m, zatímco v TTS má řidič k dispozici 228 kW (310 k) a 380 N.m. Coupé díky tomu zvládne sprint z 0 na 100 km/h za 4,6 sekundy.

Již vstupní verze tohoto sportovního vozu nabízí veškeré přednosti, jimiž se vyznačuje nová generace modelové řady TT – puristicky sportovní charakter, důsledně lehkou konstrukci, nepřehlédnutelný design a dynamický podvozek. Žádná omezení neplatí ani pro výbavu. Součástí sériové výbavy jsou sportovní sedadla s integrovanými opěrkami hlavy, progresivní řízení i digitální panel přístrojů Audi virtual cockpit.

Velké pozdvižení způsobila světová premiéra interiéru nové generace modelové řady TT začátkem roku 2014 na veletrhu spotřební elektroniky CES (Consumer Electronics Show) v Las Vegas. Kompaktní sportovní vůz díky tomu získal již několik významných ocenění, mimo jiné „Designérská inovace roku“ a „connected car of the year“. K těmto úspěchům přispěly také highendové prvky výbavy na přání, mezi něž patří Audi connect pro rychlé připojení k internetu, systém řízení jízdní dynamiky Audi drive select a asistenční systémy včetně parkovacího asistenta se zadní kamerou.

AC&C Public Relations, s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Fotografie k článku

Fotografie k článku Vítr do plachet, Audi TT dostalo motor 1.8 TFSI o výkonu 180 koní
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.01.2018
Mercedes-AMG CLS 53 je mild hybrid, stovku umí za 4,5 sekundy
19.01.2018
Land Rover Defender přijíždí v limitované edici s pětilitrovým osmiválcem (+ video)
18.01.2018
Toyota Hilux má padesátiny a slaví je speciální edicí Invincible 50 Chrome Edition
16.01.2018
Mercedes Benz třídy G se vrací ve velkém stylu
14.01.2018
Akce 7 dní Peugeot již zítra, ušetříte desetitisíce
12.01.2018
Druhá generace Dacie Duster v prodeji, základ stojí stejně
11.01.2018
Test ojetiny: Golf IV – i po letech má co nabídnout
10.01.2018
Lexus RC 300h F Sport je ostrý hybrid, který vám nezakážou
09.01.2018
Hyundai Nexo představen, na vodík ujede 800 km
07.01.2018
Peugeot 308 má nový diesel 1.5 BlueHDi s cenou od 450 000 Kč
05.01.2018
Auto roku 2018 v ČR se obešlo bez překvapení, je jím Škoda Karoq
28.12.2017
Test: Peugeot 3008 GT Line - druhý pokus vyšel na jedničku
26.12.2017
Nová limitovaná série Škody Fabia přináší nejsilnější motorizaci
22.12.2017
Test: Honda Civic 5D 1.0 Turbo VTEC - Vlčí mládě
19.12.2017
Nový Nissan Leaf přijde minimálně na 850 000 Kč
18.12.2017
Test ojetiny: Seat Cordoba: čtyřdveřová baculka
17.12.2017
Nissan Micra nově pod čtvrt milionu korun
16.12.2017
Audi A8 nově se sportovním paketem pro exteriér a sportovnímí sedadly
15.12.2017
Opel Grandland X dostal silný turbodiesel, osmistupňovou převodovku a novou výbavu
14.12.2017
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio je rychlé jako supersport