Vítr do plachet, Audi TT dostalo motor 1.8 TFSI o výkonu 180 koní

vloženo

Audi rozšiřuje nabídku motorů pro novou generaci modelové řady TT. Kompaktní sportovní vůz bude od července k dispozici také s jednotkou 1.8 TFSI o výkonu 132 kW (180 k). Zákazníci si mohou objednávat Audi TT Coupé s novým vstupním motorem za velmi atraktivní cenu 899 900 Kč. S motorem 1.8 TFSI je k dispozici také TT Roadster za cenu 974 900 Kč.

Vítr do plachet, Audi TT dostalo motor 1.8 TFSI o výkonu 180 koní Vítr do plachet, Audi TT dostalo motor 1.8 TFSI o výkonu 180 koní

Turbodmychadlem přeplňovaný čtyřválec 1.8 TFSI má zdvihový objem 1798 cm3 a v rozpětí otáček od 1250 do 5000 min-1 poskytuje nejvyšší točivý moment 250 N.m. Přímé vstřikování benzinu FSI je v oblasti částečného zatížení doplněno nepřímým vstřikováním do sacího potrubí, což snižuje emise. Audi valvelift system mění zdvih výfukových ventilů, a zrychluje tak reakce motoru. Kompaktní modul s otočným ventilem pro regulaci chladicí soustavy a sběrné potrubí integrované do hlavy válců výrazně přispívají k hospodárnosti čtyřválce.


TT Coupé, vybavené šestistupňovou mechanickou převodovkou, zrychlí z 0 na 100 km/h za 6,9 sekundy, resp. za 7,0 sekundy s šestistupňovou převodovkou S tronic, dodávanou na přání. Nejvyšší rychlost je 241 km/h. Pro verzi Roadster platí odpovídající hodnoty standardního sprintu 7,2 sekundy s mechanickou převodovkou a 7,3 sekundy s převodovkou S tronic. Nejvyšší rychlost je u obou druhů převodovek 237 km/h. TT Coupé 1.8 TFSI spotřebuje v průměru jen 5,7 až 6,0 litru benzinu na 100 kilometrů (emise CO2: 129 – 138 g/km), TT Roadster 1.8 TFSI 5,8 až 6,1 l/100 km (emise CO2: 132 – 142 g/km).



Kromě nového vstupního motoru nabízí Audi pro novou generaci sportovních vozů TT tři dvoulitrové agregáty. TT 2.0 TDI ultra s nejvyšším výkonem 135 kW (184 k) a maximálním točivým momentem 380 N.m spotřebuje v průměru jen 4,2 litru nafty na 100 kilometrů. Tato ve svém segmentu rekordně nízká hodnota spotřeby paliva odpovídá emisím CO2 ve výši 110 gramů na kilometr. Alternativou jsou dvě varianty přeplňované zážehové jednotky 2.0 TFSI. V TT nabízí nejvyšší výkon 169 kW (230 k) a maximální točivý moment 370 N.m, zatímco v TTS má řidič k dispozici 228 kW (310 k) a 380 N.m. Coupé díky tomu zvládne sprint z 0 na 100 km/h za 4,6 sekundy.

Již vstupní verze tohoto sportovního vozu nabízí veškeré přednosti, jimiž se vyznačuje nová generace modelové řady TT – puristicky sportovní charakter, důsledně lehkou konstrukci, nepřehlédnutelný design a dynamický podvozek. Žádná omezení neplatí ani pro výbavu. Součástí sériové výbavy jsou sportovní sedadla s integrovanými opěrkami hlavy, progresivní řízení i digitální panel přístrojů Audi virtual cockpit.

Velké pozdvižení způsobila světová premiéra interiéru nové generace modelové řady TT začátkem roku 2014 na veletrhu spotřební elektroniky CES (Consumer Electronics Show) v Las Vegas. Kompaktní sportovní vůz díky tomu získal již několik významných ocenění, mimo jiné „Designérská inovace roku“ a „connected car of the year“. K těmto úspěchům přispěly také highendové prvky výbavy na přání, mezi něž patří Audi connect pro rychlé připojení k internetu, systém řízení jízdní dynamiky Audi drive select a asistenční systémy včetně parkovacího asistenta se zadní kamerou.

AC&C Public Relations, s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Fotografie k článku

Fotografie k článku Vítr do plachet, Audi TT dostalo motor 1.8 TFSI o výkonu 180 koní
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.01.2019
Toyota GR Supra - legenda se vrací a my o ní víme vše podstatné
11.01.2019
Test: Mitsubishi Space Star - jednoduchý a levný
10.01.2019
Peugeot 2008 slaví milion vyrobených kusů
08.01.2019
Suzuki Swift Sport je tady a nestojí ani půl milionu
07.01.2019
Test ojetiny: Volkswagen Golf V – pátá generace úspěchu
04.01.2019
BMW Individual M850i xDrive Coupé Night Sky - krása vesmírná
29.12.2018
Test ojetiny: Citroën C4 – auto dvou tváří
22.12.2018
Volkswagen Golf GTI TCR přichází na český trh
20.12.2018
Test: Mazda 2 není malé auto jen pro ženy
07.12.2018
Škoda Scala má po oficiální premiéře
06.12.2018
Renault Captur má nový motor 1,3 TCe
04.12.2018
Seat Tarraco v prodeji, české ceny začínají na 762 900 Kč
03.12.2018
Test ojetiny: Chevrolet Kalos – levný konkurent Fabie
20.11.2018
Kia ProCeed: Shooting brake ze Žiliny začal sjíždět z výrobních linek
17.11.2018
Omlazená Kia Optima startuje na 719 980 Kč, elektrifikovaná verze stojí přes milion
16.11.2018
Rodina Toyota Corolla se rozšiřuje o nový sedan
15.11.2018
Test ojetiny: Ford Focus – král zatáček se stále líbí
15.11.2018
Lexus ES 300h míří do Česka. Předprodej nového modelu zahájen
14.11.2018
Buďte vidět, české silnice se noří do tmy
13.11.2018
Test ojetiny: Peugeot 407 – elegantní kabát s lákavou cenovkou