Vítr do plachet, Audi TT dostalo motor 1.8 TFSI o výkonu 180 koní

vloženo

Audi rozšiřuje nabídku motorů pro novou generaci modelové řady TT. Kompaktní sportovní vůz bude od července k dispozici také s jednotkou 1.8 TFSI o výkonu 132 kW (180 k). Zákazníci si mohou objednávat Audi TT Coupé s novým vstupním motorem za velmi atraktivní cenu 899 900 Kč. S motorem 1.8 TFSI je k dispozici také TT Roadster za cenu 974 900 Kč.

Vítr do plachet, Audi TT dostalo motor 1.8 TFSI o výkonu 180 koní Vítr do plachet, Audi TT dostalo motor 1.8 TFSI o výkonu 180 koní

Turbodmychadlem přeplňovaný čtyřválec 1.8 TFSI má zdvihový objem 1798 cm3 a v rozpětí otáček od 1250 do 5000 min-1 poskytuje nejvyšší točivý moment 250 N.m. Přímé vstřikování benzinu FSI je v oblasti částečného zatížení doplněno nepřímým vstřikováním do sacího potrubí, což snižuje emise. Audi valvelift system mění zdvih výfukových ventilů, a zrychluje tak reakce motoru. Kompaktní modul s otočným ventilem pro regulaci chladicí soustavy a sběrné potrubí integrované do hlavy válců výrazně přispívají k hospodárnosti čtyřválce.


TT Coupé, vybavené šestistupňovou mechanickou převodovkou, zrychlí z 0 na 100 km/h za 6,9 sekundy, resp. za 7,0 sekundy s šestistupňovou převodovkou S tronic, dodávanou na přání. Nejvyšší rychlost je 241 km/h. Pro verzi Roadster platí odpovídající hodnoty standardního sprintu 7,2 sekundy s mechanickou převodovkou a 7,3 sekundy s převodovkou S tronic. Nejvyšší rychlost je u obou druhů převodovek 237 km/h. TT Coupé 1.8 TFSI spotřebuje v průměru jen 5,7 až 6,0 litru benzinu na 100 kilometrů (emise CO2: 129 – 138 g/km), TT Roadster 1.8 TFSI 5,8 až 6,1 l/100 km (emise CO2: 132 – 142 g/km).



Kromě nového vstupního motoru nabízí Audi pro novou generaci sportovních vozů TT tři dvoulitrové agregáty. TT 2.0 TDI ultra s nejvyšším výkonem 135 kW (184 k) a maximálním točivým momentem 380 N.m spotřebuje v průměru jen 4,2 litru nafty na 100 kilometrů. Tato ve svém segmentu rekordně nízká hodnota spotřeby paliva odpovídá emisím CO2 ve výši 110 gramů na kilometr. Alternativou jsou dvě varianty přeplňované zážehové jednotky 2.0 TFSI. V TT nabízí nejvyšší výkon 169 kW (230 k) a maximální točivý moment 370 N.m, zatímco v TTS má řidič k dispozici 228 kW (310 k) a 380 N.m. Coupé díky tomu zvládne sprint z 0 na 100 km/h za 4,6 sekundy.

Již vstupní verze tohoto sportovního vozu nabízí veškeré přednosti, jimiž se vyznačuje nová generace modelové řady TT – puristicky sportovní charakter, důsledně lehkou konstrukci, nepřehlédnutelný design a dynamický podvozek. Žádná omezení neplatí ani pro výbavu. Součástí sériové výbavy jsou sportovní sedadla s integrovanými opěrkami hlavy, progresivní řízení i digitální panel přístrojů Audi virtual cockpit.

Velké pozdvižení způsobila světová premiéra interiéru nové generace modelové řady TT začátkem roku 2014 na veletrhu spotřební elektroniky CES (Consumer Electronics Show) v Las Vegas. Kompaktní sportovní vůz díky tomu získal již několik významných ocenění, mimo jiné „Designérská inovace roku“ a „connected car of the year“. K těmto úspěchům přispěly také highendové prvky výbavy na přání, mezi něž patří Audi connect pro rychlé připojení k internetu, systém řízení jízdní dynamiky Audi drive select a asistenční systémy včetně parkovacího asistenta se zadní kamerou.

AC&C Public Relations, s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Fotografie k článku

Fotografie k článku Vítr do plachet, Audi TT dostalo motor 1.8 TFSI o výkonu 180 koní
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu
04.10.2017
Volkswagen zahajuje prodej modelu T-Roc od 452 900 Kč
30.09.2017
Na nové Volvo XC40 si připravte minimálně milion
26.09.2017
Kia Stonic má české ceny, startují na částce 349 980 Kč