Vítejte do i-světa

vloženo

Hyundai Motor CZ. Zatímco v minulosti byly názvy pro vozidla Hyundai vybírány tak, aby vyjadřovaly vlastnosti neodmyslitelně spjaté s jednotlivými modely značky Hyundai, nyní se společnost rozhodla pro více celostní přístup k pojmenování svých modelů. Budoucí názvy vozidel budou orientovány na technologii a budou mít společný základ, snáze pochopitelný pro všechny.

Ilustrační foto k článku Vítejte do i-světa Hyundai se rozhodl pro alfa-numerické pojmenování, které vytvoří vazbu mezi technologií a základními hodnotami Hyundai. V písmenu „i“ nalezla společnost Hyundai písmeno, které dokáže nést obě poselství. Písmeno „i“ je tradičně využíváno jako ikona pro technologické výrobky. Navíc, jakožto často používaná ikona, je „i“ již zavedené po celé Evropě.

Nadto je „i“ součástí příslibu značky Hyundai. V devadesátých letech společnost Hyundai změnila své celkové zaměření a posunula se od své původní filozofie výroby „cenově výhodných“ vozidel směrem k sofistikovanějšímu profilu. Dnes je úmysl „inspirovat“ jedním ze základních kamenů značky Hyundai. Písmeno „i“ přihlíží k tomuto faktu.

Model i 30 je prvním vozem Hyundai nesoucím písmeno „i“ ve svém názvu. Číslo 30 je numerickým ekvivalentem přiděleným segmentu vozidla. V tomto případě evropskému segmentu C.

i + číselný ekvivalent písmene označujícího segment:
i10 = segment A
i20 = segment B
i30 = segment C
i40 = segment D
i50 = segment E

U budoucích odvozených modelů nebo modelů spadajících do speciálních segmentu budou k písmenu „i“ připojována další písmena, například:

i30 CW = segment C cross-wagon

Toto nové alfa-numerické pojmenování bude používáno pouze u vozidel prodávaných v budoucnosti v Evropě, přičemž názvy stávajících modelů nebudou okamžitě nahrazeny tímto novým pojmenováním.

 


Zdroj: Hyundai Motor CZ

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI