Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5

vloženo

Automobilka Citroën uvedla v dubnu na trh nový atraktivní model Citroën DS5. Jeho prvním uživatelem se stal houslový virtuos Jaroslav Svěcený, který si klíčky od tohoto vozu převzal při uvedení modelu v pražském klubu Sasazu.

Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5 Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5

Jaroslav Svěcený – proslulý houslový virtuos, popularizátor houslové hry, uznávaný znalec historie a stavby houslí, nositel Zlaté plakety prezidenta republiky a ve volném čase i úspěšný rozhlasový moderátor – se stal prvním uživatelem stylového vozu Citroën DS5. „Jsme rádi, že se Jaroslav Svěcený – tato výrazná osobnost české hudební scény – stal patronem výrazného vozu Citroën DS5. Tento nový model řady DS představuje kompromis mezi extravagancí a klasikou. Ostatně podobně jako Jaroslav Svěcený, kterého neuspokojuje pouhá interpretace slavných klasiků, ale naopak se svými multižánrově naladěnými přáteli hledá a vytváří další hudební cesty, o čemž svědčí například i nový úspěšný projekt Vivaldianno MMXII,“ uvedl ředitel společnosti Citroën Česká republika pan Sébastien Vandelle.


Jaroslav Svěcený se bude vydávat na své dlouhé služební cesty napříč republikou v modré DS5 s motorem 2.0 HDi o výkonu 160k. „V autě při přejezdech na vystoupení najezdím ročně okolo 70 tisíc kilometrů. Proto je pro mě jízdní komfort velmi důležitý. Vůz musí na silnicích držet, mít praktický interiér, ale také zejména perfektně tvarované sedačky. Proto jsem si vybral právě Citroën DS5, který plní všechna tři kritéria,“ uvedl Jaroslav Svěcený. Jeho vůz s podpisem na karosérii je vybaven tak, aby i na dlouhých cestách poskytoval maximum pohodlí. S čalouněním v kůži, vyhřívanými předními sedadly, zabudovanou navigací a zpětnou kamerou, LED diodami nebo hliníkovými disky na 19-ti palcových kolech – vůz Jaroslava Svěceného je opravdu skvěle vybaven. A protože jako profesionální hudebník klade rovněž důraz i na kvalitní audio systém, jeho DS5 má v sobě zabudovaný výkonný Hi-Fi systém Denon s desetikanálovým zesilovačem a 8 reproduktory.

Klíčky od nového vozu, se kterým bude jezdit po celý jeden rok, si Svěcený převzal u příležitosti uvedení modelu v luxusním pražském klubu Sasazu, kde také darem společnosti Citroën Česká republika předal ručně napsané hudební téma s názvem „Improvizace na CéDéEs5“, které vzniklo na základě dojmu z jízdy tímto vozem. „Originální vůz by měl mít i svou originální melodii. Proto jsem chtěl na jeho počest složit melodii, která by vyjadřovala požitek z jízdy, nádech Francie a to, co činí vůz originálním – to jest spojení extravagance a konzervativnosti. Improvizace CéDéEs5 (zkratka Citroën DS5) je postavena na čtyřech tónech – Cé Dé Es Gé (tedy kvinta od Cé),“ upřesnil houslový virtuos Svěcený. Kromě ,,CéDéEs5“ zahrál při uvedení vozu na francouzské housle z r. 1832 i další skladby francouzských a českých hudebních klasiků včetně v Paříži řadu let žijícího argentinského hudebního mága Astora Piazzolly.

Základní cena exkluzivního modelu DS5 s motorem 1.6 eHDi 110k ve výbavě Design činí 679.900 Kč, cena verze Jaroslava Svěceného 2.0 HDi 160k s výbavou Sport činí i s příplatkovou výbavou 980.700 Kč. Podrobné informace a živé fotografie o novém modelu DS5 jsme přinesli v samostatném článku.

Citroën (text), Zdeněk Sluka (foto)

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5 Fotografie k článku Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5 Fotografie k článku Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5 Fotografie k článku Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5 Fotografie k článku Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5 Fotografie k článku Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5 Fotografie k článku Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Doba francouzsky houpavého měkkého podvozku nezmizí snad nikdy. V průběhu času se ale změnil přístup, jakým nám konstruktéři pomyslnou jízdní baladu servírují. Aktuálně jsme proto nuceni jezdit modelem C5, který patří..

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

První generace „cé-trojky“ se dnes řadí k těm levnějším ojetinám. Právě proto se často stává prvním vozem..

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda představí svou přepracovanou vlajkovou loď, která bude poprvé k dispozici i v robustní verzi Scout. Oficiální..

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Peugeot 508 je krásný. Ještě aby ne, kráse obětoval hodně. Nehoní se na litry v zavazadelníku ani centimetry v..

Autocentral: Test BMW 530d xDrive – Dálniční žehlička kilometrů

Autocentral: Test BMW 530d xDrive – Dálniční žehlička kilometrů

BMW řady 5 je auto vyšší střední třídy a patří k oblíbeným manažerským vozům. V pořadu Autocentral se můžete podívat na..