Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5

vloženo

Automobilka Citroën uvedla v dubnu na trh nový atraktivní model Citroën DS5. Jeho prvním uživatelem se stal houslový virtuos Jaroslav Svěcený, který si klíčky od tohoto vozu převzal při uvedení modelu v pražském klubu Sasazu.

Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5 Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5

Jaroslav Svěcený – proslulý houslový virtuos, popularizátor houslové hry, uznávaný znalec historie a stavby houslí, nositel Zlaté plakety prezidenta republiky a ve volném čase i úspěšný rozhlasový moderátor – se stal prvním uživatelem stylového vozu Citroën DS5. „Jsme rádi, že se Jaroslav Svěcený – tato výrazná osobnost české hudební scény – stal patronem výrazného vozu Citroën DS5. Tento nový model řady DS představuje kompromis mezi extravagancí a klasikou. Ostatně podobně jako Jaroslav Svěcený, kterého neuspokojuje pouhá interpretace slavných klasiků, ale naopak se svými multižánrově naladěnými přáteli hledá a vytváří další hudební cesty, o čemž svědčí například i nový úspěšný projekt Vivaldianno MMXII,“ uvedl ředitel společnosti Citroën Česká republika pan Sébastien Vandelle.


Jaroslav Svěcený se bude vydávat na své dlouhé služební cesty napříč republikou v modré DS5 s motorem 2.0 HDi o výkonu 160k. „V autě při přejezdech na vystoupení najezdím ročně okolo 70 tisíc kilometrů. Proto je pro mě jízdní komfort velmi důležitý. Vůz musí na silnicích držet, mít praktický interiér, ale také zejména perfektně tvarované sedačky. Proto jsem si vybral právě Citroën DS5, který plní všechna tři kritéria,“ uvedl Jaroslav Svěcený. Jeho vůz s podpisem na karosérii je vybaven tak, aby i na dlouhých cestách poskytoval maximum pohodlí. S čalouněním v kůži, vyhřívanými předními sedadly, zabudovanou navigací a zpětnou kamerou, LED diodami nebo hliníkovými disky na 19-ti palcových kolech – vůz Jaroslava Svěceného je opravdu skvěle vybaven. A protože jako profesionální hudebník klade rovněž důraz i na kvalitní audio systém, jeho DS5 má v sobě zabudovaný výkonný Hi-Fi systém Denon s desetikanálovým zesilovačem a 8 reproduktory.

Klíčky od nového vozu, se kterým bude jezdit po celý jeden rok, si Svěcený převzal u příležitosti uvedení modelu v luxusním pražském klubu Sasazu, kde také darem společnosti Citroën Česká republika předal ručně napsané hudební téma s názvem „Improvizace na CéDéEs5“, které vzniklo na základě dojmu z jízdy tímto vozem. „Originální vůz by měl mít i svou originální melodii. Proto jsem chtěl na jeho počest složit melodii, která by vyjadřovala požitek z jízdy, nádech Francie a to, co činí vůz originálním – to jest spojení extravagance a konzervativnosti. Improvizace CéDéEs5 (zkratka Citroën DS5) je postavena na čtyřech tónech – Cé Dé Es Gé (tedy kvinta od Cé),“ upřesnil houslový virtuos Svěcený. Kromě ,,CéDéEs5“ zahrál při uvedení vozu na francouzské housle z r. 1832 i další skladby francouzských a českých hudebních klasiků včetně v Paříži řadu let žijícího argentinského hudebního mága Astora Piazzolly.

Základní cena exkluzivního modelu DS5 s motorem 1.6 eHDi 110k ve výbavě Design činí 679.900 Kč, cena verze Jaroslava Svěceného 2.0 HDi 160k s výbavou Sport činí i s příplatkovou výbavou 980.700 Kč. Podrobné informace a živé fotografie o novém modelu DS5 jsme přinesli v samostatném článku.

Citroën (text), Zdeněk Sluka (foto)

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5 Fotografie k článku Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5 Fotografie k článku Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5 Fotografie k článku Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5 Fotografie k článku Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5 Fotografie k článku Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5 Fotografie k článku Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich
24.06.2017
Velké překvapení přichystal Peugeot, který nabídne Pick Up