Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5

vloženo

Automobilka Citroën uvedla v dubnu na trh nový atraktivní model Citroën DS5. Jeho prvním uživatelem se stal houslový virtuos Jaroslav Svěcený, který si klíčky od tohoto vozu převzal při uvedení modelu v pražském klubu Sasazu.

Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5 Jaroslav Svěcený – proslulý houslový virtuos, popularizátor houslové hry, uznávaný znalec historie a stavby houslí, nositel Zlaté plakety prezidenta republiky a ve volném čase i úspěšný rozhlasový moderátor – se stal prvním uživatelem stylového vozu Citroën DS5. „Jsme rádi, že se Jaroslav Svěcený – tato výrazná osobnost české hudební scény – stal patronem výrazného vozu Citroën DS5. Tento nový model řady DS představuje kompromis mezi extravagancí a klasikou. Ostatně podobně jako Jaroslav Svěcený, kterého neuspokojuje pouhá interpretace slavných klasiků, ale naopak se svými multižánrově naladěnými přáteli hledá a vytváří další hudební cesty, o čemž svědčí například i nový úspěšný projekt Vivaldianno MMXII,“ uvedl ředitel společnosti Citroën Česká republika pan Sébastien Vandelle.

Jaroslav Svěcený se bude vydávat na své dlouhé služební cesty napříč republikou v modré DS5 s motorem 2.0 HDi o výkonu 160k. „V autě při přejezdech na vystoupení najezdím ročně okolo 70 tisíc kilometrů. Proto je pro mě jízdní komfort velmi důležitý. Vůz musí na silnicích držet, mít praktický interiér, ale také zejména perfektně tvarované sedačky. Proto jsem si vybral právě Citroën DS5, který plní všechna tři kritéria,“ uvedl Jaroslav Svěcený. Jeho vůz s podpisem na karosérii je vybaven tak, aby i na dlouhých cestách poskytoval maximum pohodlí. S čalouněním v kůži, vyhřívanými předními sedadly, zabudovanou navigací a zpětnou kamerou, LED diodami nebo hliníkovými disky na 19-ti palcových kolech – vůz Jaroslava Svěceného je opravdu skvěle vybaven. A protože jako profesionální hudebník klade rovněž důraz i na kvalitní audio systém, jeho DS5 má v sobě zabudovaný výkonný Hi-Fi systém Denon s desetikanálovým zesilovačem a 8 reproduktory.

Klíčky od nového vozu, se kterým bude jezdit po celý jeden rok, si Svěcený převzal u příležitosti uvedení modelu v luxusním pražském klubu Sasazu, kde také darem společnosti Citroën Česká republika předal ručně napsané hudební téma s názvem „Improvizace na CéDéEs5“, které vzniklo na základě dojmu z jízdy tímto vozem. „Originální vůz by měl mít i svou originální melodii. Proto jsem chtěl na jeho počest složit melodii, která by vyjadřovala požitek z jízdy, nádech Francie a to, co činí vůz originálním – to jest spojení extravagance a konzervativnosti. Improvizace CéDéEs5 (zkratka Citroën DS5) je postavena na čtyřech tónech – Cé Dé Es Gé (tedy kvinta od Cé),“ upřesnil houslový virtuos Svěcený. Kromě ,,CéDéEs5“ zahrál při uvedení vozu na francouzské housle z r. 1832 i další skladby francouzských a českých hudebních klasiků včetně v Paříži řadu let žijícího argentinského hudebního mága Astora Piazzolly.

Základní cena exkluzivního modelu DS5 s motorem 1.6 eHDi 110k ve výbavě Design činí 679.900 Kč, cena verze Jaroslava Svěceného 2.0 HDi 160k s výbavou Sport činí i s příplatkovou výbavou 980.700 Kč. Podrobné informace a živé fotografie o novém modelu DS5 jsme přinesli v samostatném článku.

Citroën (text), Zdeněk Sluka (foto)

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5 Fotografie k článku Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5 Fotografie k článku Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5 Fotografie k článku Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5 Fotografie k článku Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5 Fotografie k článku Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5 Fotografie k článku Virtuos Jaroslav Svěcený jezdí Citroënem DS5
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi