Užijte si léto v kabrioletu

vloženo

Léto už prakticky dorazilo a s ním i doba letních výletů. Kromě návštěvy památek, festivalů a koncertů si můžete užít volno i jinak – při samotné jízdě kabrioletem. Jelikož domácí Škoda žádné takové auto zatím nevyrábí, podíváme se na auta z alespoň stejného koncernu – VW Eos a VW Beetle cabriolet.

Užijte si léto v kabrioletu Užijte si léto v kabrioletu

VW Beetle Cabrio
Nový Beetle se již prodává, ale první kusy se do garáží dostanou v květnu. Auto má plátěnou, automaticky ovládanou střechu a vybrat si můžete i její barvu. K dispozici jsou 2 motorové verze – 1,2 nebo 1,4 TSI v nejdražší variantě Sport. Cena bude začínat na 485 000 Kč v základní výbavě. Pokud si však počkáte pár měsíců, určitě bude k dostání v autobazarech za méně peněz – třeba v Auto ESA, zkušenosti prožité při jízdě s větrem ve vlasech za to stojí.


V základní výbavě dostanete autorádio, manuální klimatizaci, tempomat nebo asistent pro rozjezdy v kopci. Když si připlatíte 20 000 Kč na 505 000 Kč, přidá vám výrobce ještě 16 palcová kola, mlhovky s přisvěcováním zatáček a pohodlnější sedadla. V nejdražší variantě Sport za 601 000 Kč se kola zvětší na 17 palců z hliníku, klimatizace bude automatická a další prvky. Nejpodstatnější je však v této verzi silnější motor, který dodává 118 kW a zrychlení z 0-100 km/h se zlepší o 3,1 sekundy na 8,6 s.

VW Eos

Na rozdíl od Beetlu se Eos už neprodává, a v současnosti se čeká na nástupce, kterého automobilka teprve připravuje. Stále je však dostupný jako ojetý třeba v AutoESA.

Eos byl určen trochu náročnějším zákazníkům než Beetle cabrio nebo Golf cabrio. Od nich ho také dělí ten na první pohled největší rozdíl – skládací pevná střecha. Další rozdíl spočívá v motorech – na rozdíl od Beetlu pohání Eos motory se zdvihovým objemem 1,4 nebo 2,0 litry. Ten nejsilnější disponuje výkonem 154 kW. Pro milovníky dieselu připravil výrobce ještě dvoulitrovou variantu poháněnou naftou.

I v interiéru se projeví mírně luxusnější zaměření auta. K dispozici jsou tak všechny možné druhy asistentů a elektronických systémů. Zásadním rozdílem je také velikost. Eos je už na první pohled mnohem větší a nabízí i pro cestující vzadu dostatečný prostor. U Beetlu je prostor pro druhou řadu sedaček už znatelně omezen. Cena nového Eosu se v době, kdy byl k dostání nový, začínala na 740 000 Kč, ale v autobazarech seženete ojeté vozy už za slušných 300 000 Kč nebo i méně – třeba v nabídce Auto ESA, reference na nabízenou motorizaci najdete v recenzích na internetu.

Ať už si na letní výlety vyberete kterýkoliv model, je skoro jisté, že si jízdu užijete. Cestování kabrioletem je totiž úplně něco jiného.

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

18.07.2018
Audi Q8 má českou cenu, dva miliony stačí
16.07.2018
Toyota Auris TS Hybrid - Z říše kontrastů
13.07.2018
Test ojetiny: Ford Fiesta – levný a líbivý
12.07.2018
Toyota C-HR a RAV4 nově v edici Prime, ušetříte až 157 tisíc korun
11.07.2018
Test: Suzuki S-Cross 1.0 Booster je nejracionálnější volbou
03.07.2018
Nissan GT-R50 od Italdesignu má 720 koní
02.07.2018
Na nové Audi A6 zatím 1,5 milionu korun nestačí
28.06.2018
Nový Ford KA+ přijíždí na český trh za cenu od 272 990 Kč
28.06.2018
Tipy pro instalaci tažného zařízení
27.06.2018
Test ojetiny: Fiat Panda – pohledná krabička může být i 4x4
25.06.2018
Honda Civic Type R - Nabroušená katana!
20.06.2018
Audi A1 - luxusnější sourozenec Pola je tady
19.06.2018
Omlazený Nissan Juke od 400 600 Kč, verze 2017 od 299 900 Kč
18.06.2018
Test ojetiny: Renault Laguna III – nejlevnější ve své třídě
16.06.2018
Nové BMW řady 8 Coupé je krásné a luxusní
08.06.2018
Test: Honda Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic - nejpraktičtější malé auto
08.06.2018
Lexus RX L nabídne sedm míst a stále slušný zavazadelník
07.06.2018
Peugeot 508 SW - radikální změna
06.06.2018
Audi Q8 dostalo 39 jízdních asistentů a půjde startovat pomocí mobilu
05.06.2018
Deset věcí, které nevíte o hybridech