Užijte si léto v kabrioletu

vloženo

Léto už prakticky dorazilo a s ním i doba letních výletů. Kromě návštěvy památek, festivalů a koncertů si můžete užít volno i jinak – při samotné jízdě kabrioletem. Jelikož domácí Škoda žádné takové auto zatím nevyrábí, podíváme se na auta z alespoň stejného koncernu – VW Eos a VW Beetle cabriolet.

Užijte si léto v kabrioletu Užijte si léto v kabrioletu

VW Beetle Cabrio
Nový Beetle se již prodává, ale první kusy se do garáží dostanou v květnu. Auto má plátěnou, automaticky ovládanou střechu a vybrat si můžete i její barvu. K dispozici jsou 2 motorové verze – 1,2 nebo 1,4 TSI v nejdražší variantě Sport. Cena bude začínat na 485 000 Kč v základní výbavě. Pokud si však počkáte pár měsíců, určitě bude k dostání v autobazarech za méně peněz – třeba v Auto ESA, zkušenosti prožité při jízdě s větrem ve vlasech za to stojí.


V základní výbavě dostanete autorádio, manuální klimatizaci, tempomat nebo asistent pro rozjezdy v kopci. Když si připlatíte 20 000 Kč na 505 000 Kč, přidá vám výrobce ještě 16 palcová kola, mlhovky s přisvěcováním zatáček a pohodlnější sedadla. V nejdražší variantě Sport za 601 000 Kč se kola zvětší na 17 palců z hliníku, klimatizace bude automatická a další prvky. Nejpodstatnější je však v této verzi silnější motor, který dodává 118 kW a zrychlení z 0-100 km/h se zlepší o 3,1 sekundy na 8,6 s.

VW Eos

Na rozdíl od Beetlu se Eos už neprodává, a v současnosti se čeká na nástupce, kterého automobilka teprve připravuje. Stále je však dostupný jako ojetý třeba v AutoESA.

Eos byl určen trochu náročnějším zákazníkům než Beetle cabrio nebo Golf cabrio. Od nich ho také dělí ten na první pohled největší rozdíl – skládací pevná střecha. Další rozdíl spočívá v motorech – na rozdíl od Beetlu pohání Eos motory se zdvihovým objemem 1,4 nebo 2,0 litry. Ten nejsilnější disponuje výkonem 154 kW. Pro milovníky dieselu připravil výrobce ještě dvoulitrovou variantu poháněnou naftou.

I v interiéru se projeví mírně luxusnější zaměření auta. K dispozici jsou tak všechny možné druhy asistentů a elektronických systémů. Zásadním rozdílem je také velikost. Eos je už na první pohled mnohem větší a nabízí i pro cestující vzadu dostatečný prostor. U Beetlu je prostor pro druhou řadu sedaček už znatelně omezen. Cena nového Eosu se v době, kdy byl k dostání nový, začínala na 740 000 Kč, ale v autobazarech seženete ojeté vozy už za slušných 300 000 Kč nebo i méně – třeba v nabídce Auto ESA, reference na nabízenou motorizaci najdete v recenzích na internetu.

Ať už si na letní výlety vyberete kterýkoliv model, je skoro jisté, že si jízdu užijete. Cestování kabrioletem je totiž úplně něco jiného.

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte