Užijte si léto v kabrioletu

vloženo

Léto už prakticky dorazilo a s ním i doba letních výletů. Kromě návštěvy památek, festivalů a koncertů si můžete užít volno i jinak – při samotné jízdě kabrioletem. Jelikož domácí Škoda žádné takové auto zatím nevyrábí, podíváme se na auta z alespoň stejného koncernu – VW Eos a VW Beetle cabriolet.

Užijte si léto v kabrioletu VW Beetle Cabrio
Nový Beetle se již prodává, ale první kusy se do garáží dostanou v květnu. Auto má plátěnou, automaticky ovládanou střechu a vybrat si můžete i její barvu. K dispozici jsou 2 motorové verze – 1,2 nebo 1,4 TSI v nejdražší variantě Sport. Cena bude začínat na 485 000 Kč v základní výbavě. Pokud si však počkáte pár měsíců, určitě bude k dostání v autobazarech za méně peněz – třeba v Auto ESA, zkušenosti prožité při jízdě s větrem ve vlasech za to stojí.

V základní výbavě dostanete autorádio, manuální klimatizaci, tempomat nebo asistent pro rozjezdy v kopci. Když si připlatíte 20 000 Kč na 505 000 Kč, přidá vám výrobce ještě 16 palcová kola, mlhovky s přisvěcováním zatáček a pohodlnější sedadla. V nejdražší variantě Sport za 601 000 Kč se kola zvětší na 17 palců z hliníku, klimatizace bude automatická a další prvky. Nejpodstatnější je však v této verzi silnější motor, který dodává 118 kW a zrychlení z 0-100 km/h se zlepší o 3,1 sekundy na 8,6 s.

VW Eos

Na rozdíl od Beetlu se Eos už neprodává, a v současnosti se čeká na nástupce, kterého automobilka teprve připravuje. Stále je však dostupný jako ojetý třeba v AutoESA.

Eos byl určen trochu náročnějším zákazníkům než Beetle cabrio nebo Golf cabrio. Od nich ho také dělí ten na první pohled největší rozdíl – skládací pevná střecha. Další rozdíl spočívá v motorech – na rozdíl od Beetlu pohání Eos motory se zdvihovým objemem 1,4 nebo 2,0 litry. Ten nejsilnější disponuje výkonem 154 kW. Pro milovníky dieselu připravil výrobce ještě dvoulitrovou variantu poháněnou naftou.

I v interiéru se projeví mírně luxusnější zaměření auta. K dispozici jsou tak všechny možné druhy asistentů a elektronických systémů. Zásadním rozdílem je také velikost. Eos je už na první pohled mnohem větší a nabízí i pro cestující vzadu dostatečný prostor. U Beetlu je prostor pro druhou řadu sedaček už znatelně omezen. Cena nového Eosu se v době, kdy byl k dostání nový, začínala na 740 000 Kč, ale v autobazarech seženete ojeté vozy už za slušných 300 000 Kč nebo i méně – třeba v nabídce Auto ESA, reference na nabízenou motorizaci najdete v recenzích na internetu.

Ať už si na letní výlety vyberete kterýkoliv model, je skoro jisté, že si jízdu užijete. Cestování kabrioletem je totiž úplně něco jiného.

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi