Úspěšné sponzorství Škody na Tour de France

vloženo

Automobilka Škoda pozitivně bilancuje letošní sponzorskou podporu Tour de France. Poosmé za sebou byla česká automobilka letos hlavním sponzorem nejtvrdšího cyklistického závodu světa, který dnes skončil na Champs Elysées v Paříži. Značka se přitom s flotilou 300 vozů a s mnoha akcemi v souvislosti se závodem angažovala více než kdykoli předtím. ŠKODA byla navíc partnerem hned devíti profesionálních týmů i technické asistence Mavic. Zlatým hřebem bylo dnešní předání hlavní trofeje vítězi Tour Cadelovi Evansovi z rukou člena představenstva společnosti Škoda pro oblast prodeje a marketingu Jürgena Stackmanna.

Úspěšné sponzorství Škody na Tour de France Úspěšné sponzorství Škody na Tour de France

„Jsme hrdi na to, že jsme už poosmé za sebou jako partner podpořili tuto fantastickou sportovní událost“, zdůraznil Stackmann. „Byly to v každém ohledu vynikající tři týdny. Jezdci podávali mimořádné výkony a v jednom z nejnapínavějších závodů kolem Francie ukázali, v čem spočívá fascinace tohoto sportu. Pro značku ŠKODA byla tato Tour opět dokonalou příležitostí k tomu, aby se prezentovala několika miliardám diváků. Naše silné zastoupení na Tour dále zvýšilo známost a image naší značky na celém světě.“


Organizátorům závodu dala Škoda k dispozici 300 vozů, které sloužili vedení závodu, VIP-hostům i zástupcům médií z celého světa. Ve flotile byly zastoupeny všechny modely, které může automobilka v současnosti nabídnout, od Fabie až po Superb. Škoda se samozřejmě aktivně prezentovala i v reklamní karavaně. I při závěrečném vyvrcholení závodu v podobě vyhlášení vítězů na slavném pařížském bulváru byl automobilka zastoupení: trofej, kterou vítězi předal Jürgen Stackmann, navrhl šéfdesignér automobilky Škoda Jozef Kabaň a jeho tým, vyrobena pak byla ručně českými sklářskými mistry.

Tour de France je nejsledovanější sportovní událost světa v letech, kdy se nekonají letní olympijské hry nebo mistrovství světa ve fotbale. To je případ právě letošního roku. Vedle ledního hokeje je cyklistika nejdůležitějším pilířem sponzoringové strategie Škoda. Kromě Tour de France značka podporuje také Giro d´Italia a mistrovství světa v silniční cyklistice. Navíc je Škoda aktivní i oblasti masové cyklistiky. Příkladem je česká akce „Kolo pro život“ a berlínský „Velothon“.

(ms)

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Úspěšné sponzorství Škody na Tour de France Fotografie k článku Úspěšné sponzorství Škody na Tour de France
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.06.2017
Test ojetiny: Volvo XC60 D5 - odvěký hrdina
22.06.2017
Toyota Yaris nemusí být nudná - je tu nová edice Selection Gold
21.06.2017
Nový crossover Kia Stonic bude možné koupit již v říjnu
20.06.2017
Audi R8 Spyder V10 Plus - stíhačka na léto
19.06.2017
Test: Škoda Octavia 1.8 TSI - čtyřoká volba rozumu
18.06.2017
Místo nové generace prošel Lexus CT 200h lehkou modernizací
17.06.2017
Volkswagen představil nové Polo, bude i GTI
16.06.2017
Malé SUV Hyundai Kona kompletně odhaleno, máme nové fotografie a informace
15.06.2017
BMW 330i - potomek atmosferických šestiválců
14.06.2017
Nástupce BMW 5 GT je tady, je to model 6 Gran Turismo
13.06.2017
Test ojetiny: Škoda Octavia Kombi RS 2.0 TSI - praktická ďáblice
12.06.2017
Volkswagen Arteon a jeho čtyři moderní vychytávky
10.06.2017
Kdo nejvíc škodí ovzduší: auto, letadlo, nebo sopka?
09.06.2017
Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jen 500 ks, cena 7 mil. Kč
09.06.2017
Škoda Kodiaq 1.4 TSI 4x4 6MT - cestou do školky
08.06.2017
Omlazený Fiat 500L je pořád stejný, má ale 40 % nových dílů
07.06.2017
Malý crossover Kia Stonic bude v prodeji ještě letos
06.06.2017
Škoda Octavia RS 245 - rychlík z Mladé Boleslavi se kompletně představuje
05.06.2017
Peugeot 308 po faceliftu - máme nové fotografie a informace
03.06.2017
BMW řady 8 zahubí řadu 6, bude i ostrá M8