Úspěšné sponzorství Škody na Tour de France

vloženo

Automobilka Škoda pozitivně bilancuje letošní sponzorskou podporu Tour de France. Poosmé za sebou byla česká automobilka letos hlavním sponzorem nejtvrdšího cyklistického závodu světa, který dnes skončil na Champs Elysées v Paříži. Značka se přitom s flotilou 300 vozů a s mnoha akcemi v souvislosti se závodem angažovala více než kdykoli předtím. ŠKODA byla navíc partnerem hned devíti profesionálních týmů i technické asistence Mavic. Zlatým hřebem bylo dnešní předání hlavní trofeje vítězi Tour Cadelovi Evansovi z rukou člena představenstva společnosti Škoda pro oblast prodeje a marketingu Jürgena Stackmanna.

Úspěšné sponzorství Škody na Tour de France „Jsme hrdi na to, že jsme už poosmé za sebou jako partner podpořili tuto fantastickou sportovní událost“, zdůraznil Stackmann. „Byly to v každém ohledu vynikající tři týdny. Jezdci podávali mimořádné výkony a v jednom z nejnapínavějších závodů kolem Francie ukázali, v čem spočívá fascinace tohoto sportu. Pro značku ŠKODA byla tato Tour opět dokonalou příležitostí k tomu, aby se prezentovala několika miliardám diváků. Naše silné zastoupení na Tour dále zvýšilo známost a image naší značky na celém světě.“

Organizátorům závodu dala Škoda k dispozici 300 vozů, které sloužili vedení závodu, VIP-hostům i zástupcům médií z celého světa. Ve flotile byly zastoupeny všechny modely, které může automobilka v současnosti nabídnout, od Fabie až po Superb. Škoda se samozřejmě aktivně prezentovala i v reklamní karavaně. I při závěrečném vyvrcholení závodu v podobě vyhlášení vítězů na slavném pařížském bulváru byl automobilka zastoupení: trofej, kterou vítězi předal Jürgen Stackmann, navrhl šéfdesignér automobilky Škoda Jozef Kabaň a jeho tým, vyrobena pak byla ručně českými sklářskými mistry.

Tour de France je nejsledovanější sportovní událost světa v letech, kdy se nekonají letní olympijské hry nebo mistrovství světa ve fotbale. To je případ právě letošního roku. Vedle ledního hokeje je cyklistika nejdůležitějším pilířem sponzoringové strategie Škoda. Kromě Tour de France značka podporuje také Giro d´Italia a mistrovství světa v silniční cyklistice. Navíc je Škoda aktivní i oblasti masové cyklistiky. Příkladem je česká akce „Kolo pro život“ a berlínský „Velothon“.

(ms)

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Úspěšné sponzorství Škody na Tour de France Fotografie k článku Úspěšné sponzorství Škody na Tour de France
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

17.01.2017
Kolik Simply Clever prvků má nová Octavia? Podívejte se!
16.01.2017
Test: Škoda Octavia 1.0 TSI – lepší, než myslíte (+video)
15.01.2017
Škoda Muzeum se chlubí rekordní návštěvností, už jste tam byli?
14.01.2017
Renault Megane GrandCoupe - limuzína za cenu Škody Rapid
13.01.2017
Auto ESA spouští akci „SLEVA TÝDNE“
13.01.2017
Nové Audi SQ5 ve znamení návratu benzínového šestiválce
12.01.2017
Nová generace Hyundai i30 je tady, na trh vstupuje v limitované výbavě
12.01.2017
Test: Honda HR-V 1.5 i-VTEC CVT – třetí do party
11.01.2017
Škoda Octavia má nový vzhled, ale původní techniku. Nové motory až v létě
11.01.2017
Bentley Continental Supersports je králem čtyřmístných kupé
10.01.2017
Lexus LS 2018 - luxusní limuzína s desetistupňovým automatem
09.01.2017
Kia Stinger bude zadokolka a půjde po krku prémiovým konkurentům
09.01.2017
Test ojetiny: Volkswagen Passat 3,6 FSI 4Motion - pan Tajemný
08.01.2017
Nová auta budou ještě bezpečnější. Povinně!
07.01.2017
Nejprodávanější modely: Škoda Octavia, Fabia, Rapid a Superb
06.01.2017
Kolik stojí vlastnit BMW M3? (+video)
06.01.2017
Nová auta jdou na dračku - přehled nejprodávanějších
05.01.2017
U Fordu neujde elektrifikaci Mustang ani legendární F-150
05.01.2017
Test: Alfa Romeo Giulietta – jak jezdí v dieselu s automatem?
04.01.2017
Nová Kia Picanto úplně odhalena, máme oficiální fotografie