Úspěšné sponzorství Škody na Tour de France

vloženo

Automobilka Škoda pozitivně bilancuje letošní sponzorskou podporu Tour de France. Poosmé za sebou byla česká automobilka letos hlavním sponzorem nejtvrdšího cyklistického závodu světa, který dnes skončil na Champs Elysées v Paříži. Značka se přitom s flotilou 300 vozů a s mnoha akcemi v souvislosti se závodem angažovala více než kdykoli předtím. ŠKODA byla navíc partnerem hned devíti profesionálních týmů i technické asistence Mavic. Zlatým hřebem bylo dnešní předání hlavní trofeje vítězi Tour Cadelovi Evansovi z rukou člena představenstva společnosti Škoda pro oblast prodeje a marketingu Jürgena Stackmanna.

Úspěšné sponzorství Škody na Tour de France Úspěšné sponzorství Škody na Tour de France

„Jsme hrdi na to, že jsme už poosmé za sebou jako partner podpořili tuto fantastickou sportovní událost“, zdůraznil Stackmann. „Byly to v každém ohledu vynikající tři týdny. Jezdci podávali mimořádné výkony a v jednom z nejnapínavějších závodů kolem Francie ukázali, v čem spočívá fascinace tohoto sportu. Pro značku ŠKODA byla tato Tour opět dokonalou příležitostí k tomu, aby se prezentovala několika miliardám diváků. Naše silné zastoupení na Tour dále zvýšilo známost a image naší značky na celém světě.“


Organizátorům závodu dala Škoda k dispozici 300 vozů, které sloužili vedení závodu, VIP-hostům i zástupcům médií z celého světa. Ve flotile byly zastoupeny všechny modely, které může automobilka v současnosti nabídnout, od Fabie až po Superb. Škoda se samozřejmě aktivně prezentovala i v reklamní karavaně. I při závěrečném vyvrcholení závodu v podobě vyhlášení vítězů na slavném pařížském bulváru byl automobilka zastoupení: trofej, kterou vítězi předal Jürgen Stackmann, navrhl šéfdesignér automobilky Škoda Jozef Kabaň a jeho tým, vyrobena pak byla ručně českými sklářskými mistry.

Tour de France je nejsledovanější sportovní událost světa v letech, kdy se nekonají letní olympijské hry nebo mistrovství světa ve fotbale. To je případ právě letošního roku. Vedle ledního hokeje je cyklistika nejdůležitějším pilířem sponzoringové strategie Škoda. Kromě Tour de France značka podporuje také Giro d´Italia a mistrovství světa v silniční cyklistice. Navíc je Škoda aktivní i oblasti masové cyklistiky. Příkladem je česká akce „Kolo pro život“ a berlínský „Velothon“.

(ms)

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Úspěšné sponzorství Škody na Tour de France Fotografie k článku Úspěšné sponzorství Škody na Tour de France
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.01.2018
Mercedes-AMG CLS 53 je mild hybrid, stovku umí za 4,5 sekundy
19.01.2018
Land Rover Defender přijíždí v limitované edici s pětilitrovým osmiválcem (+ video)
18.01.2018
Toyota Hilux má padesátiny a slaví je speciální edicí Invincible 50 Chrome Edition
16.01.2018
Mercedes Benz třídy G se vrací ve velkém stylu
14.01.2018
Akce 7 dní Peugeot již zítra, ušetříte desetitisíce
12.01.2018
Druhá generace Dacie Duster v prodeji, základ stojí stejně
11.01.2018
Test ojetiny: Golf IV – i po letech má co nabídnout
10.01.2018
Lexus RC 300h F Sport je ostrý hybrid, který vám nezakážou
09.01.2018
Hyundai Nexo představen, na vodík ujede 800 km
07.01.2018
Peugeot 308 má nový diesel 1.5 BlueHDi s cenou od 450 000 Kč
05.01.2018
Auto roku 2018 v ČR se obešlo bez překvapení, je jím Škoda Karoq
28.12.2017
Test: Peugeot 3008 GT Line - druhý pokus vyšel na jedničku
26.12.2017
Nová limitovaná série Škody Fabia přináší nejsilnější motorizaci
22.12.2017
Test: Honda Civic 5D 1.0 Turbo VTEC - Vlčí mládě
19.12.2017
Nový Nissan Leaf přijde minimálně na 850 000 Kč
18.12.2017
Test ojetiny: Seat Cordoba: čtyřdveřová baculka
17.12.2017
Nissan Micra nově pod čtvrt milionu korun
16.12.2017
Audi A8 nově se sportovním paketem pro exteriér a sportovnímí sedadly
15.12.2017
Opel Grandland X dostal silný turbodiesel, osmistupňovou převodovku a novou výbavu
14.12.2017
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio je rychlé jako supersport