Usain Bolt tváří Nissanu GT-R

06. 06. 2012
Sdílet článek

Tváří nové globální kampaně Nissan je model GT-R a světový rekordman Usain Bolt. Podívejte se na fotografie a rozhovor s nejrychlejším můžem světa, proč propaguje zrovna tento model.

Automobilka Nissan spustila novou globální kampaň značky snázvem WHAT IF_ (Co kdyby). Jde o několikaletou multimediální globální kampaň zaměřenou na významná mezinárodní letiště a na online prostředí Usain Bolt je majitelem jedinečného supersportu Nissan GT-R.


Trojnásobný olympijský vítěz a několikanásobný držitel světového rekordu Usain Bolt dokázal zaběhnout 100metrovou trať za 9,58 vteřin. Také zjistil, že za volantem vozu Nissan GT-R dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 2,8 vteřiny. Proto si tento olympijský vítěz a nejrychlejší muž světa koupil GT-R. A teď může být rychlý, i když zrovna neběží.

Automobilka Nissan uvedla svou vůbec první globální kampaň značky zahrnující sérii letištních billboardů s Usainem Boltem a vozem Nissan GT-R. Pod titulem WHAT IF_ se kampaň zaměřuje na ikonické produkty a technologie, které ztělesňují fascinující inovace značky Nissan. Spojení mezi Usainem Boltem a automobilkou Nissan vzniklo zcela přirozeně. Bolt je majitelem vozu Nissan GT-R již od roku 2009. „Prohlížel jsem internet a narazil na Nissan GT-R. A (automobilová média) o něm tvrdila, že je to nejlepší silniční auto, které kdy bylo vyrobené," řekl Bolt. „Nissan GT-R je skvělý vůz a dokonale mi vyhovuje. Mám na něm rád úplně všechno.. Rád ho řídím a cítím se absolutně bezpečně, což je pro mě to nejdůležitější."

Společnost Nissan věří, že kampaň WHAT IF_ má dobrý potenciál, a oznámila, že podepsala smlouvu s Usainem Boltem, který ji bude globálně reprezentovat. Cílem této multimediální kampaně je vyvolat pomocí poutavých titulků, vizuálně zajímavých obrazů a inovativních instalací zájem zákazníků. První reklama s Usainem Boltem a vozem Nissan GT-R se objevila 1. června na významných letištích po celém světě. Celou kampaň, která postupně navštíví všechna velká mezinárodní letiště, připravila a řídí globální agentura společnosti Nissan - TBWA.

Jde o první aktivitu nově utvořené globální marketinkové organizace společnosti Nissan, která loni dostala za úkol posílit značku a podpořit tak střednědobý obchodní plán Nissan Power 88. Plán Nissan Power 88 zahrnuje bezprecedentní investice do nových trhů, produktů a technologií, jejichž cílem je zvýšit celosvětovou přítomnost značky Nissan. Kampaň podpoří vynikající tempo, které značka nastartovala na klíčových trzích po celém světě.

Kampaň bude probíhat i na internetu. Globální stránka značky na síti Facebook odhaluje silnou vazbu mezi vozem Nissan GT-R a Usainem Boltem a další informace. Tento obsah bude šířen prostřednictvím inovační technologie distribuce dynamického obsahu i mimo stránku na síti Facebook. Kampaň je naplánovaná na několik let a bude představovat příběhy o neomezených a překvapivých inovacích značky Nissan. Reklama s Usainem Boltem bude celosvětově uvedena 1. června na následujících 13 letištích - Tokio (Narita), Osaka (Kansai), Hongkong, Soul, Kuala Lumpur, New York (JFK), Miami, Los Angeles, Chicago, London (Heathrow), Frankfurt, Řím a Johannesburg.

Usain Bolt
Národnost: Jamajka
Datum narození: 21. srpna 1986
Výška: 195 cm
Osobní rekord: 100 m za 9,58 vteřin v roce 2009 (světový rekord), 200 m za19,19 vteřin v roce 2009 (světový rekord), štafeta 4×100 m za 37,04 vteřin v roce 2011 (světový rekord)
Olympijské hry v Londýně: Plánuje účast v závodě na 100 m, 200 m a ve štafetě na 4×100 m.
Majitelem vozu Nissan GT-R: Od roku 2009

Nissan GT-R
Národnost: narozen v Japonsku, jezdí na silnicích po celém světě
Datum narození: 6. prosince 2007 (uveden na trh v Japonsku)
0-100 km/h: 2,8 vteřin
Počet prodaných vozů: přes 21 000 ks


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Nissan, ps

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Peugeot 3008 má české ceny. Hybrid koupíte za cenu základního Karoqu
Chcete novou Škodu Octavii s dobrou výbavou výhodně? Právě teď máte šanci Neplaťte za elektronickou dálniční známku víc, než musíte Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou

Tipy z autobazarů

Citroën C3

Rok výroby 2016

145 000 Kč

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

319 000 Kč

Audi A4

Rok výroby 2011

265 777 Kč

BMW Řada 3

Rok výroby 2006

145 000 Kč