Tříválcové motory PureTech slaví již 300 000 vyrobených kusů

vloženo

Týmy podniku Française de Mécanique smontovaly 19. března 2016 již 300 000. benzínový tříválcový motor PureTech. Výroba těchto motorů byla zahájena před dvěma lety.

Tříválcové motory PureTech slaví již 300 000 vyrobených kusů Tříválcové motory PureTech slaví již 300 000 vyrobených kusů

Tento motor se používá ve vozech Peugeot 208, 308, 2008 a 3008, Citroën C3, C4, C4 Cactus a C4 Picasso a dále ve vozech DS 3 a DS 4.  Agregát PureTech snižuje spotřebu paliva a emise CO2 v průměru o 18 % ve srovnání s atmosférickými motory EP, které jsou již samy o sobě referencí na trhu. Menší a lehčí přeplňovaný benzínový motor PureTech nabízí potěšení z jízdy a výkon, které jsou v této výkonové kategorii nevídané.


V červnu 2015 získal tento motor cenu „Motor roku“, který uděluje porota soutěže „The International Engine of the Year Awards“, a to v kategorii motorů o objemu 1,0 až 1,4 l. Jde o ocenění technologie a výkonu tohoto špičkového produktu.

Výroba tříválcových motorů PureTech začala v továrně Française de Mécanique v březnu 2014 a v současné době zde 4 týmy vyrábí 6 450 kusů za týden.

Ředitel pro Evropu Denis Martin při této příležitosti uvedl: „Náš benzínový motor PureTech je klíčovým faktorem úspěchu modelů, které jsou jím vybaveny. V současném kontextu vývoje poměru benzínových a naftových motorů poskytuje výkon tohoto vynikajícího tříválce skupině PSA konkurenční výhodu, kterou naše týmy v terénu dokážou využít pro zvýšení našeho podílu na trhu“.


PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Tříválcové motory PureTech slaví již 300 000 vyrobených kusů Fotografie k článku Tříválcové motory PureTech slaví již 300 000 vyrobených kusů Fotografie k článku Tříválcové motory PureTech slaví již 300 000 vyrobených kusů

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test ojetiny:  Honda Jazz – rytmus neskrývající nadšení

Test ojetiny: Honda Jazz – rytmus neskrývající nadšení

Model Jazz od japonské Hondy můžeme bez ostychu označit za jeden z nejlepších malých vozů vůbec. Nadchne prostorností i jízdními vlastnostmi. Navíc jej zdobí spolehlivost.

Suzuki Swift Sport - velký návrat zábavného prcka

Suzuki Swift Sport - velký návrat zábavného prcka

Nový Swift Sport přijde na 479.900 Kč. Zdá se to hodně, ale při bedlivém srovnání s konkurenty přijdete rychle na to,..

Šestá generace šestihvězdičkového Subaru Outback představena

Šestá generace šestihvězdičkového Subaru Outback představena

Novou generaci Subaru Outback japonská automobilka odhalila na autosalonu v NewYorku, kde se představila s 2,4litrovým..

Mini Clubman má po faceliftu, je pořád stejné

Mini Clubman má po faceliftu, je pořád stejné

Nic zásadní se po modernizaci nezměnilo. Nový je design přední části s nově navrženou maskou chladiče, nové jsou LED..

Audi S6 a S7 poprvé ve verzích TDI s elektricky poháněným dmychadlem

Audi S6 a S7 poprvé ve verzích TDI s elektricky poháněným dmychadlem

Modely S6 Limuzína, S6 Avant a S7 Sportback dostanou dieselový šestiválec TDI s elektricky poháněným dmychadlem a 48V..