Tříválcové motory PureTech slaví již 300 000 vyrobených kusů

vloženo

Týmy podniku Française de Mécanique smontovaly 19. března 2016 již 300 000. benzínový tříválcový motor PureTech. Výroba těchto motorů byla zahájena před dvěma lety.

Tříválcové motory PureTech slaví již 300 000 vyrobených kusů Tříválcové motory PureTech slaví již 300 000 vyrobených kusů

Tento motor se používá ve vozech Peugeot 208, 308, 2008 a 3008, Citroën C3, C4, C4 Cactus a C4 Picasso a dále ve vozech DS 3 a DS 4.  Agregát PureTech snižuje spotřebu paliva a emise CO2 v průměru o 18 % ve srovnání s atmosférickými motory EP, které jsou již samy o sobě referencí na trhu. Menší a lehčí přeplňovaný benzínový motor PureTech nabízí potěšení z jízdy a výkon, které jsou v této výkonové kategorii nevídané.


V červnu 2015 získal tento motor cenu „Motor roku“, který uděluje porota soutěže „The International Engine of the Year Awards“, a to v kategorii motorů o objemu 1,0 až 1,4 l. Jde o ocenění technologie a výkonu tohoto špičkového produktu.

Výroba tříválcových motorů PureTech začala v továrně Française de Mécanique v březnu 2014 a v současné době zde 4 týmy vyrábí 6 450 kusů za týden.

Ředitel pro Evropu Denis Martin při této příležitosti uvedl: „Náš benzínový motor PureTech je klíčovým faktorem úspěchu modelů, které jsou jím vybaveny. V současném kontextu vývoje poměru benzínových a naftových motorů poskytuje výkon tohoto vynikajícího tříválce skupině PSA konkurenční výhodu, kterou naše týmy v terénu dokážou využít pro zvýšení našeho podílu na trhu“.


PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Tříválcové motory PureTech slaví již 300 000 vyrobených kusů Fotografie k článku Tříválcové motory PureTech slaví již 300 000 vyrobených kusů Fotografie k článku Tříválcové motory PureTech slaví již 300 000 vyrobených kusů
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich
24.06.2017
Velké překvapení přichystal Peugeot, který nabídne Pick Up