Tříválcové motory PureTech slaví již 300 000 vyrobených kusů

vloženo

Týmy podniku Française de Mécanique smontovaly 19. března 2016 již 300 000. benzínový tříválcový motor PureTech. Výroba těchto motorů byla zahájena před dvěma lety.

Tříválcové motory PureTech slaví již 300 000 vyrobených kusů Tříválcové motory PureTech slaví již 300 000 vyrobených kusů

Tento motor se používá ve vozech Peugeot 208, 308, 2008 a 3008, Citroën C3, C4, C4 Cactus a C4 Picasso a dále ve vozech DS 3 a DS 4.  Agregát PureTech snižuje spotřebu paliva a emise CO2 v průměru o 18 % ve srovnání s atmosférickými motory EP, které jsou již samy o sobě referencí na trhu. Menší a lehčí přeplňovaný benzínový motor PureTech nabízí potěšení z jízdy a výkon, které jsou v této výkonové kategorii nevídané.


V červnu 2015 získal tento motor cenu „Motor roku“, který uděluje porota soutěže „The International Engine of the Year Awards“, a to v kategorii motorů o objemu 1,0 až 1,4 l. Jde o ocenění technologie a výkonu tohoto špičkového produktu.

Výroba tříválcových motorů PureTech začala v továrně Française de Mécanique v březnu 2014 a v současné době zde 4 týmy vyrábí 6 450 kusů za týden.

Ředitel pro Evropu Denis Martin při této příležitosti uvedl: „Náš benzínový motor PureTech je klíčovým faktorem úspěchu modelů, které jsou jím vybaveny. V současném kontextu vývoje poměru benzínových a naftových motorů poskytuje výkon tohoto vynikajícího tříválce skupině PSA konkurenční výhodu, kterou naše týmy v terénu dokážou využít pro zvýšení našeho podílu na trhu“.


PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Tříválcové motory PureTech slaví již 300 000 vyrobených kusů Fotografie k článku Tříválcové motory PureTech slaví již 300 000 vyrobených kusů Fotografie k článku Tříválcové motory PureTech slaví již 300 000 vyrobených kusů
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.09.2017
Test ojetiny: Ford Fusion - bratr Fiesty je stále v kurzu
20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem