Třídveřový Hyundai i20 – již brzy!

vloženo

Značka Hyundai rozšiřuje na konci července svoji nabídku vozů v segmentu B a uvádí na trh novou karosářskou variantu modelové řady i20. Třídveřový model, který měl světovou premiéru v březnu 2009 na autosalonu v Ženevě, nabídne v porovnání s konkurencí za atraktivnější ceny vyšší úroveň výbavy a hospodárnosti.

Třídveřový Hyundai i20 – již brzy!
Třídveřová varianta i20 doplňuje uvedené pětidveřové hatchbacky z ledna letošního roku. V nabídce je ve čtyřech stupních výbavy – Classic, Classic Plus, Comfort a Style, z nichž všechny představují velmi konkurenceschopnou nabídku, která na všech evropských trzích překonává klíčové rivaly.
  • Vynikající poměr mezi  cenou a hodnotou
  • V základní výbavě již 6 airbagů, ABS+EBD a další
  • Cena od 219.900 Kč vč. DPH
  • 5ti-letá záruka bez omezení počtu ujetých kilometrů
  • 5 hvězdiček v Euro NCAP
 
Celkovou přitažlivost vozů i20 zvyšuje bezpečnostní výbava, která představuje špičku ve své třídě, což začátkem letošního roku potvrdilo pětihvězdičkové hodnocení bezpečnosti typu i20 v nezávislých testech organizace Euro NCAP. Jak je patrné ze standardní výbavy, je bezpečnost pro značku Hyundai rozhodující prioritou. Airbag řidiče, airbag spolujezdce, přední boční airbagy a okenní airbagy pro přední a zadní sedadla, ABS + EBD, aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech nechybí u žádné z variant – detailní ceník včetně výbav je v příloze této TZ.
Kromě bezkonkurenčního poměru hodnota/cena nabízí model i20 svým majitelům také velmi nízké provozní náklady, a to díky velmi příznivé spotřebě a nízkým emisím CO2. Zřejmě nejprodávanějším motorem se stane zcela nový zážehový čtyřválec ‘Kappa’, který dává při zdvihovém objemu 1,2 litru největší výkon 57,2 kW/78 k. Tato pohonná jednotka je lehčí a hospodárnější, než jsou motory klíčových konkurentů. Emise CO2 motoru Kappa s hodnotou jen 124 g/km jsou až o 15 g/km nižší než u většiny konkurentů a spotřeba v kombinovaném režimu je pouze 5,2 l/100 km. Hyundai i20 zůstává na vrcholu své třídy i ve verzi se vznětovým motorem vlastní konstrukce. Zdvihový objem 1,4 litru u tohoto vznětového motoru postačuje k dosažení velmi slušného výkonu 55 kW/75 k. Ještě působivější jsou ovšem hodnoty emisí CO2 116 g/km a kombinovaná spotřeba nafty 4,4 l na 100km.
 
Majitelé třídveřových modelů i20 budou rovněž těžit z výhod pětileté (5) záruky, kterou Hyundai poskytuje na tento model bez omezení počtu ujetých kilometrů.
 
Allan Rushforth, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, poznamenal: „V této obtížné finanční situaci hledají spotřebitelé stále víc značku, které mohou důvěřovat. Očekávají, že jim nabídne spolehlivá a kvalitní vozidla za dostupné ceny. Hyundai se v Evropě stává stále více uznávanou značkou, která tyto základní požadavky plní, a třídveřová verze i20 obohacuje naši silnou produktovou řadu kompaktních a hospodárných vozů, navržených speciálně pro evropské řidiče. Výhoda lepšího poměru mezi výkonem a cenou v porovnání s konkurencí přispívá k dalšímu růstu našeho podílu na trhu.“
 
Společnost Hyundai dosáhla během prvních pěti měsíců roku 2009 tržního podílu v Evropě ve výši 2,3 % oproti 1,7 % ve stejném období minulého roku.

Zdroj: Hyundai Motor Czech

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Třídveřový Hyundai i20 – již brzy!
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy