Tři vítězství pro design Hyundai

vloženo

Hyundai obdržel tři ocenění v rámci druhého ročníku ankety Automotive Brand Contest, organizované Spolkovou radou pro design. Nová generace i30 získala cenu za „Nejlepší interiér“ a „Nejlepší exteriér“. Koncepční vůz i-oniq přesvědčil jako „Nejlepší koncept“.

Tři vítězství pro design Hyundai Design obou modelů byl navržen evropským týmem v Technickém středisku Hyundai Motor Europe v německém Rüsselsheimu. Obě vítězná ocenění nové generace modelu i30 názorně dokazují úsilí značky Hyundai o výrobu produktů, které jsou atraktivní pro evropské zákazníky. Vnější design vozu je dalším vývojovým stupněm filozofie značky Hyundai zaměřené na fluidní tvary, které vytvářejí dojem neustálého pohybu i u stojícího vozu a dynamickými proporcemi vyjadřují sebevědomý postoj. Interiér představuje v porovnání s původním i30 výrazný krok kupředu. Svým vzhledem úzce navazuje na exteriér a vyznačuje se kvalitnějšími materiály.

Hyundai i-oniq debutoval na Ženevském autosalonu 2012 s novou technikou a designem, v nichž je vyjádřeno budoucí myšlení značky Hyundai. Prémiové kvality exteriéru i interiéru konceptu i-oniq, známého rovněž pod kódovým označením HED-8, jsou charakterizovány jemnými osobitými liniemi a svalnatě tvarovanými plochami. Futuristický vnitřní design kombinuje přístrojovou desku orientovanou na řidiče s vysokou úrovní komfortu pro cestující.

Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal: „Uznání od Spolkové rady pro design je dalším důkazem transformace designu značky Hyundai, k níž došlo v uplynulých letech. Styl ovlivněný fluidními tvary dodal našim produktům emocionální přitažlivost, přestože zároveň zůstaly zachovány racionální přednosti, na nichž stojí dlouhodobý úspěch naší značky. Nová generace i30 je dosud nejlepším příkladem našeho zaměření na odvážně pojaté vozy, které odpovídají touhám evropských spotřebitelů, na základě naší strategie přizpůsobování produktů lokálním potřebám.

V roce 2011 získal Hyundai ocenění „Nejlepší exteriér“ s kombi i40, dalším modelem navrženým v Evropě a zaměřeným přímo na evropské zákazníky.

Vítěze ankety Automotive Brand Contest vybírá nezávislá odborná porota složená z automobilových designérů, novinářů, akademických pracovníků a generálních ředitelů.

Test modelu Hyundai i30 si můžete přečíst zde a test modelu i40 zde.

Hyundai

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq
14.03.2017
Bentley Mulsanne Hallmark Series by Mulliner - individuální luxus
14.03.2017
S Nissanem Juke v limitované edici Fun Edition budete zaručeně FUN
13.03.2017
Máte rádi modrou barvu? BMW na Vás myslí a přichystalo pro řadu 6 limitovanou edici M Sport
13.03.2017
Test: Peugeot 3008 GT - otestovali jsme auto roku 2017, je vážně dobré
12.03.2017
Suzuki Swift nové generace může zatopit Škodě Fabii, předpoklady pro to má
11.03.2017
BMW řady 5 Touring - víme, kolik za něj musíte zaplatit
11.03.2017
Facelift Nissanu Qashqai se povedl, přijde již v červenci
10.03.2017
Fiat Tipo Kombi – Čechům na míru
09.03.2017
Toyota Yaris GRMN dostala 1.8 dopovanou kompresorem a samosvorný diferenciál