Tři vítězství pro design Hyundai

vloženo

Hyundai obdržel tři ocenění v rámci druhého ročníku ankety Automotive Brand Contest, organizované Spolkovou radou pro design. Nová generace i30 získala cenu za „Nejlepší interiér“ a „Nejlepší exteriér“. Koncepční vůz i-oniq přesvědčil jako „Nejlepší koncept“.

Tři vítězství pro design Hyundai Tři vítězství pro design Hyundai

Design obou modelů byl navržen evropským týmem v Technickém středisku Hyundai Motor Europe v německém Rüsselsheimu. Obě vítězná ocenění nové generace modelu i30 názorně dokazují úsilí značky Hyundai o výrobu produktů, které jsou atraktivní pro evropské zákazníky. Vnější design vozu je dalším vývojovým stupněm filozofie značky Hyundai zaměřené na fluidní tvary, které vytvářejí dojem neustálého pohybu i u stojícího vozu a dynamickými proporcemi vyjadřují sebevědomý postoj. Interiér představuje v porovnání s původním i30 výrazný krok kupředu. Svým vzhledem úzce navazuje na exteriér a vyznačuje se kvalitnějšími materiály.


Hyundai i-oniq debutoval na Ženevském autosalonu 2012 s novou technikou a designem, v nichž je vyjádřeno budoucí myšlení značky Hyundai. Prémiové kvality exteriéru i interiéru konceptu i-oniq, známého rovněž pod kódovým označením HED-8, jsou charakterizovány jemnými osobitými liniemi a svalnatě tvarovanými plochami. Futuristický vnitřní design kombinuje přístrojovou desku orientovanou na řidiče s vysokou úrovní komfortu pro cestující.

Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal: „Uznání od Spolkové rady pro design je dalším důkazem transformace designu značky Hyundai, k níž došlo v uplynulých letech. Styl ovlivněný fluidními tvary dodal našim produktům emocionální přitažlivost, přestože zároveň zůstaly zachovány racionální přednosti, na nichž stojí dlouhodobý úspěch naší značky. Nová generace i30 je dosud nejlepším příkladem našeho zaměření na odvážně pojaté vozy, které odpovídají touhám evropských spotřebitelů, na základě naší strategie přizpůsobování produktů lokálním potřebám.

V roce 2011 získal Hyundai ocenění „Nejlepší exteriér“ s kombi i40, dalším modelem navrženým v Evropě a zaměřeným přímo na evropské zákazníky.

Vítěze ankety Automotive Brand Contest vybírá nezávislá odborná porota složená z automobilových designérů, novinářů, akademických pracovníků a generálních ředitelů.

Test modelu Hyundai i30 si můžete přečíst zde a test modelu i40 zde.

Hyundai

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.05.2017
Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid ujede 63 km na baterie, v prodeji v létě
23.05.2017
Volkswagen up! GTI je realitou, pojede 197 km/h
22.05.2017
Test: Citroën C3 1.6 BlueHDi (2017) - atraktivní design, originalita a komfort
21.05.2017
Pro Evropu je určeno jen 1500 ks limitované edice Nissanu Navara Trek-1°
20.05.2017
Renault Trafic SpaceClass - luxus pro 9 pasažérů
18.05.2017
Škoda Karoq kompletně odhalena, je to zmenšený Kodiaq
18.05.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, který lze rozpojit a driftovat
18.05.2017
Test ojetiny: Volvo V60 D5 - zastánce rodinných pravidel
17.05.2017
KIA Soul EV nově s dojezdem až 250 km stojí 870 tisíc korun
16.05.2017
Test: Renault Talisman Grandtour - top elegán klame tělem
14.05.2017
Připravte se na léto - BMW 2 Coupé a Cabrio jsou tady
13.05.2017
Nástupce Škody Yeti se odhaluje - Karoq na nových fotografiích
12.05.2017
BMW řady 1 prošlo faceliftem a má stále pohon zadních kol
11.05.2017
Test ojetiny: Mercedes-Benz SLK 200 - Čirý nesmysl? Ani ne!
11.05.2017
Audi RS 5 Coupé v prodeji, za 450 koní zaplatíte 2,3 milionu
11.05.2017
O víkendu slibuje Toyota své modely se slevou až 120 000 Kč
10.05.2017
Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid
09.05.2017
Omlazená Škoda Rapid Spaceback je levnější, ceny začínají na 299 900 Kč
08.05.2017
Omlazený Peugeot 308 dostal osmistupňový automat a nový diesel
06.05.2017
Test: Renault Mégane GrandCoupe Energy dCi 130 - šarmantní kompakt