Tři nové motory pro Citroën DS4, diesel s výkonem 180 koní

vloženo

DS 4 získává tři nové motory: THP165 S&S s automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6, BlueHDi 150 s manuální šestistupňovou převodovkou BVM6 a Blue HDi180 s automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6. V případě modelu DS 4 taky bylo na trh uvedeno pět nových motorů, které všechny splňují emisní normu Euro 6. Jde o úplné přepracování nabídky motorů pro větší výkonnost a účinnost.

Tři nové motory pro Citroën DS4, diesel s výkonem 180 koní Výkony motorů, kterými je od nynějška vybaven vůz DS4, vystihují tato čísla: výkon 240–400 Nm, spotřeba 3,7–5,5 l/100 km. Po benzínovém tříválcovém motoru a motoru BlueHDi 120 z konce roku 2014 se vůz DS 4 obohatil o nový benzínový motor (THP 165 S&S s automatickou převodovkou EAT6) a o dva nové dieselové motory (BlueHDi 150 S&S s manuální převodovkou BVM6 a Blue HDi 180 S&S s automatickou převodovkou EAT6). Zákazník tak získává ještě větší výkon a nižší spotřebu! Vysvětlení…

Benzínový motor THP 165 S&S s novou automatickou šestistupňovou převodovkou vykazuje vynikající výsledky: spotřebu 5,5 l / 100 km (úspora o 29 % oproti motoru THP 160), emise C02 méně než 130 g/km, točivý moment 240 Nm. Díky těmto výsledkům se motor řadí mezi ty nejlepší v rámci konkurence!

Mezi dieselovými motory září motor Blue HDi 150 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou BVM6, u něhož bylo dosaženo úspory točivého momentu o 50 Nm, výkonu o 25 k a emisí CO2 a spotřeby o více než 20 % (oproti motoru HDi 135).
Výsledkem jsou čísla, která mluví sama za sebe: spotřeba paliva 3,9 l / 100 km, emise CO2 100 g / km a točivý moment 370 Nm. Z hlediska těchto tří kritérií se tak vůz DS 4 s motorem Blue HDi 150 S&S BVM6 stává referenční hodnotou, zejména díky točivému momentu, který je o 20–70 Nm vyšší než u hlavních konkurenčních vozů.

Dalším dieselovým motorem, který se u vozu DS 4 objevuje na začátku letošního roku, je motor Blue HDi 180 S&S EAT6. Tento motor s novou automatickou šestistupňovou převodovkou (EAT6) nabízí zákazníkům vynikající výkony a energetickou úspornost: 4,3 l / 100 km, emise CO2 113 g / km a točivý moment 400 Nm, což je nejlepší točivý moment v této kategorii pro vynikající radost z řízení! Motor Blue HDi 180 ostatně dosahuje o 50 Nm lepšího točivého momentu než hlavní konkurenční vozy.

Klíčovou hodnotou značky DS je technologie! Ta se odráží i ve výbavě vozu DS 4, u které se začátkem roku poprvé objevují dvě novinky: systém hands free nastupování a startování a dotyková navigace. Díky systému hands free nastupování a startování může zákazník otevřít, zavřít a nastartovat vůz, aniž by vytáhl elektronický klíč z kapsy – systém jej nalezne v okruhu 2 metrů kolem vozu. Nový dotykový displej 7’’ s vysokým rozlišením usnadňuje používání navigace a dalších funkcí a přispívá k lepší ergonomii kabiny vozu.

CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer