Toyota RAV4 Hybrid v Česku od 739 900 Kč

vloženo

Celosvětově se prodalo od roku 1994, kdy byl představen první model Toyoty RAV4, 6 milionů vozů. Evropští zákazníci jich zakoupili 1,5 milionu a 90 % z těchto aut je stále v provozu. Nyní Toyota představuje novou RAV4 včetně modelu s hybridním pohonem, se kterým značka vstupuje do vysoce konkurenčního evropského trhu v segmentu SUV nižší střední třídy.

Toyota RAV4 Hybrid v Česku od 739 900 Kč

Celosvětově se prodalo od roku 1994, kdy byl představen první model Toyoty RAV4, 6 milionů vozů. Evropští zákazníci jich zakoupili 1,5 milionu a 90 % z těchto aut je stále v provozu. Nyní Toyota představuje novou RAV4 včetně modelu s hybridním pohonem, se kterým značka vstupuje do vysoce konkurenčního evropského trhu v segmentu SUV nižší střední třídy.  

Nová Toyota RAV4 Hybrid reaguje na poptávku ve vyspělejším a náročnějším segmentu kompaktních SUV. Nový hybridní model spojuje zkušenosti automobilky, nashromážděné za více než 20 let vývoje kompaktních modelů SUV, s pokrokovou technologií plně hybridního pohonu.

Plně hybridní pohon pro nový vůz zahrnuje zážehovou jednotku 2,5 litru s Atkinsonovým cyklem a výkonný elektromotor. Model se bude nabízet v provedení s pohonem všech kol, nebo s poháněnou přední nápravou. Provedení RAV4 Hybrid AWD s elektronicky řízeným pohonem všech kol E-Four je vybaveno druhým elektromotorem na zadní nápravě, jenž zajišťuje lepší záběrové schopnosti a utáhne přívěsy o váze až 1650 kg. Díky absenci kardanového hřídele nenarůstá složitost hnacího ústrojí.

Nová Toyota RAV4 Hybrid, disponující celkovým systémovým výkonem 145 kW (197 k), se chlubí hladkou akcelerací z 0 na 100 km/h za pouhých 8,3 sekundy a nabídne v dané třídě rekordně nízkou spotřebu na úrovni 4,9 l/100 km, což odpovídá emisím CO2 pouhých 115 g/km.

Nová Toyota RAV4 Hybrid opět zprostředkuje jedinečný požitek z jízdy v tiché, vytříbené a kultivované atmosféře, typické pro hybridní modely Toyota. Plně hybridní hnací ústrojí pro novou Toyotu RAV4 doplní vylepšené pohonné jednotky, splňující emisní normu Euro 6. Zbrusu nový turbodiesel 2,0 l D-4D ve spojení s manuální převodovkou a pohonem přední nápravy nabízí maximální výkon 105 kW (143 k) a mohutný zátah 320 Nm, vykazuje emise CO2 na úrovni pouhých 123 g/km. Modernizovaný zážehový motor 2,0 l Valvematic, spolupracující buďto s manuální, nebo bezstupňovou převodovkou CVT (vždy s pohonem všech kol), nyní produkuje 112 kW (152 k) a točivý moment 196 Nm při emisích CO2 od 149 g/km.

Model Toyota RAV4 přináší vynikající jízdní pohodlí a jízdní dynamiku, tichou atmosféru v kabině, výrazný a dynamický design exteriéru, vysokou úroveň kvality interiéru i lepší funkčnost, stejně tak jako nejmodernější inovace na poli bezpečnosti a vyspělých technologií. Bezpečnostní paket Toyota Safety Sense, známý už z jiných modelů Toyota, je u modelu RAV4 rozšířen např. o funkci rozpoznávání chodců či adaptivní tempomat. Nově je k dispozici systém panoramatického sledování situace kolem vozidla (PVM = Panoramic View Monitor), který zprostředkuje záběry bezprostředního okolí vozu z ptačí perspektivy v úhlu 360°, což napomáhá při parkování nebo složitějších manévrech nízkou rychlostí. V interiéru pak zaujme multi-informační displej o velikosti 4,2" na panelu se sdruženými přístroji a multimediální systém Toyota Touch® 2 se 7" barevnou dotykovou obrazovkou na středové konzoli.

Na českém trhu je RAV4 dostupná v celkem 4 stupních výbavy Live, Active, Trend a Executive, přičemž základní cena za verzi RAV4 2,0 D-4D FWD Live je 594 900 Kč.

RAV4 Hybrid je pak k dispozici od výbavy Active, ta už ale přináší několik velmi zajímavých prvků včetně 17“ litých kol, bi-LED předních světlometů, elektrického ovládání pátých dveří či systému bezklíčového nastupování a startování Smart Entry&Start, ve verzi FWD cena začíná na 739 900 Kč.

S výkonem téměř 200 koní v kombinaci s převodovkou e-CVT a velmi vysokou úrovní výbavy je nová RAV4 Hybrid jednou z nejlepších nabídek na trhu středně velkých SUV,“ říká k uvedení na trh Martin Peleška, ředitel českého zastoupení značky Toyota, a doplňuje: „I proto očekáváme, že minimálně polovina našich zákazníků se rozhodne právě pro hybridní verzi.


Toyota Central Europe – Czech s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Toyota

Fotografie k článku

Fotografie k článku Toyota RAV4 Hybrid v Česku od 739 900 Kč Fotografie k článku Toyota RAV4 Hybrid v Česku od 739 900 Kč Fotografie k článku Toyota RAV4 Hybrid v Česku od 739 900 Kč Fotografie k článku Toyota RAV4 Hybrid v Česku od 739 900 Kč Fotografie k článku Toyota RAV4 Hybrid v Česku od 739 900 Kč Fotografie k článku Toyota RAV4 Hybrid v Česku od 739 900 Kč Fotografie k článku Toyota RAV4 Hybrid v Česku od 739 900 Kč Fotografie k článku Toyota RAV4 Hybrid v Česku od 739 900 Kč Fotografie k článku Toyota RAV4 Hybrid v Česku od 739 900 Kč Fotografie k článku Toyota RAV4 Hybrid v Česku od 739 900 Kč Fotografie k článku Toyota RAV4 Hybrid v Česku od 739 900 Kč Fotografie k článku Toyota RAV4 Hybrid v Česku od 739 900 Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing