Toyota Prius Plug-in Hybrid, světová premiéra ve Frankfurtu

vloženo

Prius Plug-in Hybrid je pro Toyotu dalším milníkem v již čtyřicetileté historii hledání řešení v oblasti trvale udržitelné mobility. Vrcholně ekologický model reprezentuje nejnovější výsledky vývoje modulární platformy Hybrid Synergy Drive - HSD.

Toyota Prius Plug-in Hybrid, světová premiéra ve Frankfurtu Prius Plug-in Hybrid, první hybridní elektromobil typu plug-in (PHEV) značky Toyota, jehož uvedení na trh je již naplánováno, se představí v sériové podobě ve světové premiéře na blížícím se autosalonu IAA ve Franfurtu. Nový Prius Plug-in Hybrid používá nově vyvinuté a prostorově méně náročné lithium-iontové akumulátory, splňující přísné standardy Toyoty v otázkách spolehlivosti. Díky delší dojezdové vzdálenosti v režimu čistě na elektřinu bylo dosaženo pozoruhodné průměrné spotřeby jen 2,2 l/100 km a rovněž nižších emisí CO2, které činí nevídaných 49 g/km.

Vlajková loď Prius

Prius Plug-in Hybrid definuje nová srovnávací měřítka v oblasti ekologicky šetrné mobility. Zákazníkům dojíždějícím každý den za prací do města nabízí to nejlepší z obou světů. Řeší konkrétní potřeby zákazníků žijících ve městech, kteří se mohou spolehnout na výrazně delší jízdní dosah v režimu elektromobilu při popojíždění po městě. Hospodárný zážehový motor tvořící součást hybridního pohonu zajišťuje dlouhý jízdní dosah, nicméně při zachování velmi nízké spotřeby paliva standardního provedení modelu Prius. Díky cenové dostupnosti osvědčené technologie HSD je možné tuto koncepci zpřístupnit širokému spektru zájemců. Toyota bude technologii plně hybridního pohonu nasazovat do dalších tržních segmentů, kam spadají např. modely Auris a Yaris, nicméně Prius jako takový zůstává ikonou nových technologií a nejnovějšího vývoje systému pohonu HSD, přičemž Prius Plug-in Hybrid představuje v tomto směru vlajkovou loď.

vs/Toyota

Vyhledat vozidla v inzerci: Toyota

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI