Toyota Prius Plug-in Hybrid, světová premiéra ve Frankfurtu

vloženo

Prius Plug-in Hybrid je pro Toyotu dalším milníkem v již čtyřicetileté historii hledání řešení v oblasti trvale udržitelné mobility. Vrcholně ekologický model reprezentuje nejnovější výsledky vývoje modulární platformy Hybrid Synergy Drive - HSD.

Toyota Prius Plug-in Hybrid, světová premiéra ve Frankfurtu Prius Plug-in Hybrid, první hybridní elektromobil typu plug-in (PHEV) značky Toyota, jehož uvedení na trh je již naplánováno, se představí v sériové podobě ve světové premiéře na blížícím se autosalonu IAA ve Franfurtu. Nový Prius Plug-in Hybrid používá nově vyvinuté a prostorově méně náročné lithium-iontové akumulátory, splňující přísné standardy Toyoty v otázkách spolehlivosti. Díky delší dojezdové vzdálenosti v režimu čistě na elektřinu bylo dosaženo pozoruhodné průměrné spotřeby jen 2,2 l/100 km a rovněž nižších emisí CO2, které činí nevídaných 49 g/km.

Vlajková loď Prius

Prius Plug-in Hybrid definuje nová srovnávací měřítka v oblasti ekologicky šetrné mobility. Zákazníkům dojíždějícím každý den za prací do města nabízí to nejlepší z obou světů. Řeší konkrétní potřeby zákazníků žijících ve městech, kteří se mohou spolehnout na výrazně delší jízdní dosah v režimu elektromobilu při popojíždění po městě. Hospodárný zážehový motor tvořící součást hybridního pohonu zajišťuje dlouhý jízdní dosah, nicméně při zachování velmi nízké spotřeby paliva standardního provedení modelu Prius. Díky cenové dostupnosti osvědčené technologie HSD je možné tuto koncepci zpřístupnit širokému spektru zájemců. Toyota bude technologii plně hybridního pohonu nasazovat do dalších tržních segmentů, kam spadají např. modely Auris a Yaris, nicméně Prius jako takový zůstává ikonou nových technologií a nejnovějšího vývoje systému pohonu HSD, přičemž Prius Plug-in Hybrid představuje v tomto směru vlajkovou loď.

vs/Toyota

Vyhledat vozidla v inzerci: Toyota

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq
14.03.2017
Bentley Mulsanne Hallmark Series by Mulliner - individuální luxus
14.03.2017
S Nissanem Juke v limitované edici Fun Edition budete zaručeně FUN
13.03.2017
Máte rádi modrou barvu? BMW na Vás myslí a přichystalo pro řadu 6 limitovanou edici M Sport
13.03.2017
Test: Peugeot 3008 GT - otestovali jsme auto roku 2017, je vážně dobré
12.03.2017
Suzuki Swift nové generace může zatopit Škodě Fabii, předpoklady pro to má
11.03.2017
BMW řady 5 Touring - víme, kolik za něj musíte zaplatit