Toyota Prius+ nabízí sedm míst

vloženo

Toyota představila nejnovější úpravy modelu Prius+, které zvyšují celkovou kvalitu jízdy. Průkopnické kompaktní MPV je celosvětově první, které nabízí sedmimístné provedení v kombinaci s plně hybridním pohonem. Nyní prodělalo strategické úpravy převodovky. Výsledkem je tišší chod a lineárnější zrychlování, přirozenější vazba mezi sešlápnutím akceleračního pedálu a nárůstem rychlosti i zvukovým doprovodem spalovacího motoru.

Toyota Prius+ nabízí sedm míst

Konstruktérům automobilky Toyota se podařilo zachovat parametry akcelerace při současném snížení otáček spalovacího motoru na cca 1000 ot/min díky intenzivnímu využití výkonu elektromotoru, jenž se zapojuje v součinnosti se zážehovým motorem 1,8 litru VVT-I s Atkinsonovým cyklem. Výsledkem tohoto řešení je poklidnější, hladší a tišší jízda. Plně hybridní pohon má tichý, agilní a intuitivní chod.

Typicky poklidné prostředí v kabině vozu doznalo vylepšení na základě několika opatření v oblasti akustické izolace a pohlcování hluku. Změny se dotkly rámů dveří, spodních partií dveří i výklopné zádi, přístrojové desky a podlahové plošiny. Doplněna byla i izolace tunelu hnacího ústrojí.

Prius+ díky svému kompaktnímu a lehkému hybridnímu akumulátoru s lithium-polymerovými články, který je uložený prakticky mezi předními sedadly, nabízí velkorysý prostor až pro sedm cestujících. Vůz vykazuje mimořádně nízkou spotřebu paliva i úroveň emisí spojenou s technologií plně hybridního pohonu od Toyoty. Normované emise CO2 v kombinovaném cyklu začínají na 951 g/km a spotřeba paliva odpovídá 4,1 l/100 km. Prius+ reaguje na potřeby široké škály zákazníků a je jedním z osmi hybridních modelů Toyoty nabízených na evropském trhu.

Multimediální soustava Priusu+ prošla modernizací na nejnovější modelové provedení 2016, které bylo odhaleno na letošním ženevském autosalonu. Soustava s dotykovým displejem uprostřed přístrojové desky je nyní z pohledu uživatele ještě jednodušší a více intuitivní díky nové koncepci nabídek systému jako takového, resp. funkcí soustavy navigace (je-li součástí výbavy). Zjednodušilo se i připojení k on-line zákaznickému portálu My Toyota.

Paket Toyota Touch 2 s navigací Go byl rozšířen o aktualizaci map a služeb konektivity po dobu tří let. To je zárukou přesného plánování cest, společně s podporou široké škály aplikací poskytujících v reálném čase informace o hustotě dopravy, volných parkovacích místech, počasí a cenách paliva. Prostřednictvím soustavy od Toyoty mohou uživatelé využívat řadu on-line zdrojů a služeb, jakými jsou Google Search, Google StreetView, Aupeo!, Aha nebo Twitter.

Na barevném multi-informačním displeji TFT o úhlopříčce 4,2", nacházejícím se v kapličce přístrojů před řidičem, se intuitivně zobrazují údaje o stavu vozidla bez zbytečného odvádění pozornosti od řízení. Nově se zde před vyjetím ukazuje i obrázek zámku informující o tom, že vůz je připraven k zapnutí zapalování, resp. upozornění na aktivní uzamčení volantu.

Kolekce sedmi odstínů karoserie pro Prius+ od roku 2016 zahrnuje i nový tmavě modrý odstín „Black Blue“.


Toyota Central Europe – Czech s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Toyota

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi