Toyota GT86 a Lexus LFA pojedou 24 hodinovku na Nürburgringu

vloženo

Letošního 41. ročníku vytrvalostního závodu ADAC Zurich 24 hodin Nürburgringu na německém závodním okruhu se japonský tým GAZOO Racing automobilky Toyota zúčastní již posedmé. Toyota usiluje o to vyrábět stále lepší vozy, k čemuž má sloužit i nasazení produktů této společnosti a jejich pracovníků do náročných podniků, jakým je například vytrvalostní soutěž na proslulé severní smyčce (Nordschleife) okruhu Nürburgring, s délkou kola 25 kilometrů.

Toyota GT86 a Lexus LFA pojedou 24 hodinovku na Nürburgringu Členy závodního týmu GAZOO Racing – včetně pilotů, techniků a mechaniků – tvoří zaměstnanci TMC s běžnou pracovní náplní v jejich domovské společnosti v Japonsku. Účast firemních zaměstnanců přímo ve víru závodních tratí dává technikům a konstruktérům zapojeným do vývoje vozů příležitost zdokonalovat jejich um a konstrukční schopnosti, s cílem přicházet s produkty, které předčí očekávání zákazníků.

Kromě speciálu Lexus LFA (kategorie SP8) nasadí GAZOO Racing dva vozy Toyota GT86 (kategorie SP3) připravené pro závodní podmínky. K vývojářům z TMC se připojí i závodníci se zkušenostmi z vytrvalostních automobilových soutěží.
V loňském vytrvalostním závodu dosáhl tým GAZOO Racing vítězství v kategoriích SP8 i SP3.

Vozy ukázaly svůj potenciál již během letošní závodní série VLN na Nürburgringu, kdy získaly vítězství v kategorii a druhé místo v případě LFA týmu GAZOO Racing, stejně tak jako dvě pódiová umístění pro vozy GT86.
K závodnímu týmu GAZOO Racing se na legendárním okruhu ležícím ve vrchovině Eifel připojí i tým Toyota Swiss Racing, jenž nasadí tři závodní vozy Toyota GT86 v kategorii V3. Švýcarský tým si již odbyl úžasnou premiéru na loňském závodu 24 hodin, kde dosáhl vítězství ve své kategorii.

Společnost TMG bude v letošním závodu dobře zastoupena sestavou sedmi speciálů TMG GT86 CS-V3, které dodá závodním týmům Toyota Swiss Racing, Dörr Motorsport a MSC-Rhön c. V. im ADAC. Závodní vůz s pohonem zadních kol a výkonem 200 koní byl vyvinut speciálně pro kategorii V3 populární série VLN na německém okruhu Nürburgring.

TMG využila své bohaté zkušenosti z motoristického sportu a dokázala široce uznávaný homologovaný model GT86 ještě vylepšit, aby vznikl závodní vůz připravený na akce v kategorii CS-V3. Konstruktéři pro tyto účely zvýšili tuhost podvozku, optimalizovali rozložení hmotnosti pro motorsport a instalovali závodní výfukové svody, odpružení a brzdy.

V případě letošního závodu ADAC Zurich 24 hodin Nürburgringu se můžeme těšit na velice nabitý motoristický svátek, kdy se utká 200 přihlášených na okruhu o délce 25 km, tvořeném proslulou severní smyčkou (Nordschleife) a částí okruhu Velké ceny.

Časový rozvrh závodu ADAC Zurich 24 hodin Nürburgringu:
Pátek 17. května
14:25 – 15:55 Volné jízdy
19:35 – 23:30 Kvalifikace 1

Sobota 18. května
11:20 – 13:20 Kvalifikace 2
17:50 – 18:45 Kvalifikace nejlepších 40

Neděle 19. května
17:00 Zahájení závodu

Pondělí 20. května
17:00 Ukončení závodu

LEXUS CZECH & SLOVAK REPUBLIC

Vyhledat vozidla v inzerci: Toyota

Fotografie k článku

Fotografie k článku Toyota GT86 a Lexus LFA pojedou 24 hodinovku na Nürburgringu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi