Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris

vloženo

Před příchodem modernizovaného Ayga zlevnila Toyota všechny verze svého nejmenšího modelu v nabídce. Aygo tak pořídíte nejlevněji v historii. Třídveřová verze přijde na 169.900 Kč, pětidveřová pak o 10.000 dráže. Zlevnění potkalo i kompaktní model Auris, který nově pořídíte od 284.900 Kč. Slevám neušla ani hybridní verze Aurise HSD.

Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris

Třídveřové Aygo pořídíte v základní výbavě Base Cool aktuálně za 169.900 Kč. To je vůbec nejlevněji v historii tohoto modelu. Ve výbavě naleznete manuální klimatizaci výškově nastavitelný volant, posilovač řízení, audiosystém s dvojicí reproduktorů, dvojici předních airbagů nebo nárazníky v barvě karoserie. Kdo touží po dálkovém centrálním zamykání dveří nebo elektricky ovládaných předních okének musí sáhnout po druhé výbavě Terra (+10.000).


Pětidveřové Aygo přijde v základu (Base Cool) na 179.900 Kč, přičemž je dostupné (na rozdíl o třídveřové verze) ve třech výbavách. Druhá výbava Terra přijde rovněž na 10.000 Kč, kdežto vrcholná výbava Sol na 229.900 Kč. Za výrazný cenový odstup však získáte automatickou převodovku, šestici reproduktorů, zadní sedadla dělaná v poměru 50:50, čalounění sedadel Haruna, boční airbagy vpředu nebo ISOFIX.

Toyota ještě navíc poskytuje sadu litých kol zdarma ke všem výbavám.

Zlevnění se dočkal i kompaktní model Auris. Ten je nově levnější o 6.000 až 11.000 Kč. V základu s třídveřovou karoserií přijde na 284.900 Kč, přičemž za druhý pár dveří je nutné připlatit 15.000 Kč. Třídveřový Auris Toyota prodává pouze v jediné verzi s benzínovým motorem o objemu 1,33 litru ve výbavě Terra Cool zahrnující manuální klimatizaci, elektrický posilovač řízení, elektricky ovládaná přední okénka, výškově i podélně stavitelný volant, výškově stavitelné sedadlo řidiče, palubní počítač, audiosystém s rádiem a CD přehrávačem s podporou MP3 a WMA včetně vstupu USB a Aux-In nebo dálkově ovládané centrální zamykání.

Pětidveřový Auris v základním provedení přijde na 299.900 Kč, přičemž výbava této varianty obsahuje na rozdíl od třídveřové verze ve standardu i litá kola. Levnější je i silnější Auris vybavený benzínovou šestnáctistovkou Valvematic o výkonu 97 kW. Ta přijde v základu na 314.900 Kč a je daleko lepší volbou. Další zlevnění potkalo druhý stupeň výbavy nesoucí název Luna a výhradně spojený s pětidveřovou karosérií. Luna je se všemi motorizacemi (1.6 Valvematic, 1,4 D-4D a 2,0 D-4D) nově levnější o 10.000 Kč. Luna přináší oproti základní výbavě mimo jiné stabilizační systém, tempomat, elektricky sklopná zpětná zrcátka, dvouzónovou automatickou klimatizaci nebo přední mlhovky. Takto vybavený Auris startuje s benzínovou jedna-šestkou na 354.900 Kč, nejlevnější diesel přijde na 389.900 Kč. Nejvyšší výbavu Sol nepotkalo žádné zlevnění, kdežto hybridní verze Aurisu HSD zlevnila o 10.000 Kč.

Toyota, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Toyota

Fotografie k článku

Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte