Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris

vloženo

Před příchodem modernizovaného Ayga zlevnila Toyota všechny verze svého nejmenšího modelu v nabídce. Aygo tak pořídíte nejlevněji v historii. Třídveřová verze přijde na 169.900 Kč, pětidveřová pak o 10.000 dráže. Zlevnění potkalo i kompaktní model Auris, který nově pořídíte od 284.900 Kč. Slevám neušla ani hybridní verze Aurise HSD.

Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris

Třídveřové Aygo pořídíte v základní výbavě Base Cool aktuálně za 169.900 Kč. To je vůbec nejlevněji v historii tohoto modelu. Ve výbavě naleznete manuální klimatizaci výškově nastavitelný volant, posilovač řízení, audiosystém s dvojicí reproduktorů, dvojici předních airbagů nebo nárazníky v barvě karoserie. Kdo touží po dálkovém centrálním zamykání dveří nebo elektricky ovládaných předních okének musí sáhnout po druhé výbavě Terra (+10.000).


Pětidveřové Aygo přijde v základu (Base Cool) na 179.900 Kč, přičemž je dostupné (na rozdíl o třídveřové verze) ve třech výbavách. Druhá výbava Terra přijde rovněž na 10.000 Kč, kdežto vrcholná výbava Sol na 229.900 Kč. Za výrazný cenový odstup však získáte automatickou převodovku, šestici reproduktorů, zadní sedadla dělaná v poměru 50:50, čalounění sedadel Haruna, boční airbagy vpředu nebo ISOFIX.

Toyota ještě navíc poskytuje sadu litých kol zdarma ke všem výbavám.

Zlevnění se dočkal i kompaktní model Auris. Ten je nově levnější o 6.000 až 11.000 Kč. V základu s třídveřovou karoserií přijde na 284.900 Kč, přičemž za druhý pár dveří je nutné připlatit 15.000 Kč. Třídveřový Auris Toyota prodává pouze v jediné verzi s benzínovým motorem o objemu 1,33 litru ve výbavě Terra Cool zahrnující manuální klimatizaci, elektrický posilovač řízení, elektricky ovládaná přední okénka, výškově i podélně stavitelný volant, výškově stavitelné sedadlo řidiče, palubní počítač, audiosystém s rádiem a CD přehrávačem s podporou MP3 a WMA včetně vstupu USB a Aux-In nebo dálkově ovládané centrální zamykání.

Pětidveřový Auris v základním provedení přijde na 299.900 Kč, přičemž výbava této varianty obsahuje na rozdíl od třídveřové verze ve standardu i litá kola. Levnější je i silnější Auris vybavený benzínovou šestnáctistovkou Valvematic o výkonu 97 kW. Ta přijde v základu na 314.900 Kč a je daleko lepší volbou. Další zlevnění potkalo druhý stupeň výbavy nesoucí název Luna a výhradně spojený s pětidveřovou karosérií. Luna je se všemi motorizacemi (1.6 Valvematic, 1,4 D-4D a 2,0 D-4D) nově levnější o 10.000 Kč. Luna přináší oproti základní výbavě mimo jiné stabilizační systém, tempomat, elektricky sklopná zpětná zrcátka, dvouzónovou automatickou klimatizaci nebo přední mlhovky. Takto vybavený Auris startuje s benzínovou jedna-šestkou na 354.900 Kč, nejlevnější diesel přijde na 389.900 Kč. Nejvyšší výbavu Sol nepotkalo žádné zlevnění, kdežto hybridní verze Aurisu HSD zlevnila o 10.000 Kč.

Toyota, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Toyota

Fotografie k článku

Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

17.09.2018
Test: Vstříc pohodě! Citroën Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 163
k
12.09.2018
Ušetřete při koupi nového auta, Peugeot i Toyota budou mít své dny
11.09.2018
Test ojetiny: Volvo S60 – lepší než myslíte
07.09.2018
BMW X2 M35i je tady, vrchol nabídky umí stovku za pět sekund
30.08.2018
Test ojetiny: Citroën C2 VTR a VTS – pro ty, co se nebojí
29.08.2018
Nová generace roadsteru BMW Z4 se představuje v edici M40i First Edition
28.08.2018
Fantastická Čtyřka! BMW 440i M Performance
28.08.2018
Nepostradatelné vybavení do garáže, které ušetří čas i námahu
27.08.2018
Test ojetiny: Opel Astra 1.4 Turbo (video)
24.08.2018
Třetí generace modelu Kia Ceed je tady, stojí od 379 980 Kč
23.08.2018
Test ojetiny: Renault Mégane II – špatná pověst sráží ceny
22.08.2018
Mitsubishi Space Star se dostává do Česka a nebude drahé
21.08.2018
Mladoboleslavská Škoda vyrobila milionté SUV
20.08.2018
BMW 330d M Sport Shadow Edition - Naděje žije!
17.08.2018
Mitsubishi Outlander PHEV prošel modernizací a je po všech stránkách lepší
15.08.2018
Volkswagen Grand California je revolučním kempingovým vozem s koupelnou
14.08.2018
Honda HR-V má po faceliftu a dostane nové motory
12.08.2018
Test ojetiny: Mitsubishi ASX 1.6 DI-D 4WD (video)
10.08.2018
Test ojetiny: Peugeot 307 – řada variant a příznivé ceny
07.08.2018
Test: Mitsubishi ASX Black Edition - když chcete víc za málo