Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris

vloženo

Před příchodem modernizovaného Ayga zlevnila Toyota všechny verze svého nejmenšího modelu v nabídce. Aygo tak pořídíte nejlevněji v historii. Třídveřová verze přijde na 169.900 Kč, pětidveřová pak o 10.000 dráže. Zlevnění potkalo i kompaktní model Auris, který nově pořídíte od 284.900 Kč. Slevám neušla ani hybridní verze Aurise HSD.

Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris

Třídveřové Aygo pořídíte v základní výbavě Base Cool aktuálně za 169.900 Kč. To je vůbec nejlevněji v historii tohoto modelu. Ve výbavě naleznete manuální klimatizaci výškově nastavitelný volant, posilovač řízení, audiosystém s dvojicí reproduktorů, dvojici předních airbagů nebo nárazníky v barvě karoserie. Kdo touží po dálkovém centrálním zamykání dveří nebo elektricky ovládaných předních okének musí sáhnout po druhé výbavě Terra (+10.000).


Pětidveřové Aygo přijde v základu (Base Cool) na 179.900 Kč, přičemž je dostupné (na rozdíl o třídveřové verze) ve třech výbavách. Druhá výbava Terra přijde rovněž na 10.000 Kč, kdežto vrcholná výbava Sol na 229.900 Kč. Za výrazný cenový odstup však získáte automatickou převodovku, šestici reproduktorů, zadní sedadla dělaná v poměru 50:50, čalounění sedadel Haruna, boční airbagy vpředu nebo ISOFIX.

Toyota ještě navíc poskytuje sadu litých kol zdarma ke všem výbavám.

Zlevnění se dočkal i kompaktní model Auris. Ten je nově levnější o 6.000 až 11.000 Kč. V základu s třídveřovou karoserií přijde na 284.900 Kč, přičemž za druhý pár dveří je nutné připlatit 15.000 Kč. Třídveřový Auris Toyota prodává pouze v jediné verzi s benzínovým motorem o objemu 1,33 litru ve výbavě Terra Cool zahrnující manuální klimatizaci, elektrický posilovač řízení, elektricky ovládaná přední okénka, výškově i podélně stavitelný volant, výškově stavitelné sedadlo řidiče, palubní počítač, audiosystém s rádiem a CD přehrávačem s podporou MP3 a WMA včetně vstupu USB a Aux-In nebo dálkově ovládané centrální zamykání.

Pětidveřový Auris v základním provedení přijde na 299.900 Kč, přičemž výbava této varianty obsahuje na rozdíl od třídveřové verze ve standardu i litá kola. Levnější je i silnější Auris vybavený benzínovou šestnáctistovkou Valvematic o výkonu 97 kW. Ta přijde v základu na 314.900 Kč a je daleko lepší volbou. Další zlevnění potkalo druhý stupeň výbavy nesoucí název Luna a výhradně spojený s pětidveřovou karosérií. Luna je se všemi motorizacemi (1.6 Valvematic, 1,4 D-4D a 2,0 D-4D) nově levnější o 10.000 Kč. Luna přináší oproti základní výbavě mimo jiné stabilizační systém, tempomat, elektricky sklopná zpětná zrcátka, dvouzónovou automatickou klimatizaci nebo přední mlhovky. Takto vybavený Auris startuje s benzínovou jedna-šestkou na 354.900 Kč, nejlevnější diesel přijde na 389.900 Kč. Nejvyšší výbavu Sol nepotkalo žádné zlevnění, kdežto hybridní verze Aurisu HSD zlevnila o 10.000 Kč.

Toyota, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Toyota

Fotografie k článku

Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.04.2017
Test: Citroën C3 1.2 PureTech - prcek rád Cactusy
26.04.2017
Nová Škoda Octavia RS - čtyřoká zábava
25.04.2017
Mercedes Benz třídy S - omlazení a mraky nové techniky
24.04.2017
Opel Grandland X - převlečený Peugeot 3008 oficiálně
21.04.2017
Modely ASX a Outlander nově v limitované edici 100 LET
20.04.2017
BMW M4 CS - výkon 460 koní a spotřebu 8,4 litrů
20.04.2017
Test ojetiny: Audi A6 3.0 TDI - s půl milionem do bazaru
19.04.2017
Kia Niro HEV je hybrid na tahání přívěsů
19.04.2017
Nissan Micra má české ceny, čtvrt milionu nestačí
18.04.2017
Test: Subaru Forester 2.0 XT - létající lesník
18.04.2017
Modernizovaná Octavia Scout jezdí komfortně a nezalekne se překážek
17.04.2017
Ford Focus kombi nově za cenu pětidveřového hatchbacku
16.04.2017
Suzuki Ignis - z ošklivé krabice je malé SUV s pohonem 4x4
15.04.2017
Omlazená Škoda Citigo stojí od 218 900 Kč
14.04.2017
Audi R8 Coupé Edition - 200 vozů v barvách Audi Sportu
14.04.2017
Test ojetiny: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI (125kW) AT – překvapivě ve formě
13.04.2017
Jeep Grand Cherokee Trackhawk - znáte rychlejší SUV?
12.04.2017
Test: Subaru WRX STi Sport - sedan, co má koule
12.04.2017
Modernizovaná Škoda Rapid zlevnila a má motor 1.0 TSI
11.04.2017
Suzuki Vitara v edici SE je lidové SUV s bohatou výbavou