Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris

vloženo

Před příchodem modernizovaného Ayga zlevnila Toyota všechny verze svého nejmenšího modelu v nabídce. Aygo tak pořídíte nejlevněji v historii. Třídveřová verze přijde na 169.900 Kč, pětidveřová pak o 10.000 dráže. Zlevnění potkalo i kompaktní model Auris, který nově pořídíte od 284.900 Kč. Slevám neušla ani hybridní verze Aurise HSD.

Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Třídveřové Aygo pořídíte v základní výbavě Base Cool aktuálně za 169.900 Kč. To je vůbec nejlevněji v historii tohoto modelu. Ve výbavě naleznete manuální klimatizaci výškově nastavitelný volant, posilovač řízení, audiosystém s dvojicí reproduktorů, dvojici předních airbagů nebo nárazníky v barvě karoserie. Kdo touží po dálkovém centrálním zamykání dveří nebo elektricky ovládaných předních okének musí sáhnout po druhé výbavě Terra (+10.000).

Pětidveřové Aygo přijde v základu (Base Cool) na 179.900 Kč, přičemž je dostupné (na rozdíl o třídveřové verze) ve třech výbavách. Druhá výbava Terra přijde rovněž na 10.000 Kč, kdežto vrcholná výbava Sol na 229.900 Kč. Za výrazný cenový odstup však získáte automatickou převodovku, šestici reproduktorů, zadní sedadla dělaná v poměru 50:50, čalounění sedadel Haruna, boční airbagy vpředu nebo ISOFIX.

Toyota ještě navíc poskytuje sadu litých kol zdarma ke všem výbavám.

Zlevnění se dočkal i kompaktní model Auris. Ten je nově levnější o 6.000 až 11.000 Kč. V základu s třídveřovou karoserií přijde na 284.900 Kč, přičemž za druhý pár dveří je nutné připlatit 15.000 Kč. Třídveřový Auris Toyota prodává pouze v jediné verzi s benzínovým motorem o objemu 1,33 litru ve výbavě Terra Cool zahrnující manuální klimatizaci, elektrický posilovač řízení, elektricky ovládaná přední okénka, výškově i podélně stavitelný volant, výškově stavitelné sedadlo řidiče, palubní počítač, audiosystém s rádiem a CD přehrávačem s podporou MP3 a WMA včetně vstupu USB a Aux-In nebo dálkově ovládané centrální zamykání.

Pětidveřový Auris v základním provedení přijde na 299.900 Kč, přičemž výbava této varianty obsahuje na rozdíl od třídveřové verze ve standardu i litá kola. Levnější je i silnější Auris vybavený benzínovou šestnáctistovkou Valvematic o výkonu 97 kW. Ta přijde v základu na 314.900 Kč a je daleko lepší volbou. Další zlevnění potkalo druhý stupeň výbavy nesoucí název Luna a výhradně spojený s pětidveřovou karosérií. Luna je se všemi motorizacemi (1.6 Valvematic, 1,4 D-4D a 2,0 D-4D) nově levnější o 10.000 Kč. Luna přináší oproti základní výbavě mimo jiné stabilizační systém, tempomat, elektricky sklopná zpětná zrcátka, dvouzónovou automatickou klimatizaci nebo přední mlhovky. Takto vybavený Auris startuje s benzínovou jedna-šestkou na 354.900 Kč, nejlevnější diesel přijde na 389.900 Kč. Nejvyšší výbavu Sol nepotkalo žádné zlevnění, kdežto hybridní verze Aurisu HSD zlevnila o 10.000 Kč.

Toyota, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Toyota

Fotografie k článku

Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq
14.03.2017
Bentley Mulsanne Hallmark Series by Mulliner - individuální luxus
14.03.2017
S Nissanem Juke v limitované edici Fun Edition budete zaručeně FUN
13.03.2017
Máte rádi modrou barvu? BMW na Vás myslí a přichystalo pro řadu 6 limitovanou edici M Sport
13.03.2017
Test: Peugeot 3008 GT - otestovali jsme auto roku 2017, je vážně dobré
12.03.2017
Suzuki Swift nové generace může zatopit Škodě Fabii, předpoklady pro to má