Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris

vloženo

Před příchodem modernizovaného Ayga zlevnila Toyota všechny verze svého nejmenšího modelu v nabídce. Aygo tak pořídíte nejlevněji v historii. Třídveřová verze přijde na 169.900 Kč, pětidveřová pak o 10.000 dráže. Zlevnění potkalo i kompaktní model Auris, který nově pořídíte od 284.900 Kč. Slevám neušla ani hybridní verze Aurise HSD.

Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris

Třídveřové Aygo pořídíte v základní výbavě Base Cool aktuálně za 169.900 Kč. To je vůbec nejlevněji v historii tohoto modelu. Ve výbavě naleznete manuální klimatizaci výškově nastavitelný volant, posilovač řízení, audiosystém s dvojicí reproduktorů, dvojici předních airbagů nebo nárazníky v barvě karoserie. Kdo touží po dálkovém centrálním zamykání dveří nebo elektricky ovládaných předních okének musí sáhnout po druhé výbavě Terra (+10.000).


Pětidveřové Aygo přijde v základu (Base Cool) na 179.900 Kč, přičemž je dostupné (na rozdíl o třídveřové verze) ve třech výbavách. Druhá výbava Terra přijde rovněž na 10.000 Kč, kdežto vrcholná výbava Sol na 229.900 Kč. Za výrazný cenový odstup však získáte automatickou převodovku, šestici reproduktorů, zadní sedadla dělaná v poměru 50:50, čalounění sedadel Haruna, boční airbagy vpředu nebo ISOFIX.

Toyota ještě navíc poskytuje sadu litých kol zdarma ke všem výbavám.

Zlevnění se dočkal i kompaktní model Auris. Ten je nově levnější o 6.000 až 11.000 Kč. V základu s třídveřovou karoserií přijde na 284.900 Kč, přičemž za druhý pár dveří je nutné připlatit 15.000 Kč. Třídveřový Auris Toyota prodává pouze v jediné verzi s benzínovým motorem o objemu 1,33 litru ve výbavě Terra Cool zahrnující manuální klimatizaci, elektrický posilovač řízení, elektricky ovládaná přední okénka, výškově i podélně stavitelný volant, výškově stavitelné sedadlo řidiče, palubní počítač, audiosystém s rádiem a CD přehrávačem s podporou MP3 a WMA včetně vstupu USB a Aux-In nebo dálkově ovládané centrální zamykání.

Pětidveřový Auris v základním provedení přijde na 299.900 Kč, přičemž výbava této varianty obsahuje na rozdíl od třídveřové verze ve standardu i litá kola. Levnější je i silnější Auris vybavený benzínovou šestnáctistovkou Valvematic o výkonu 97 kW. Ta přijde v základu na 314.900 Kč a je daleko lepší volbou. Další zlevnění potkalo druhý stupeň výbavy nesoucí název Luna a výhradně spojený s pětidveřovou karosérií. Luna je se všemi motorizacemi (1.6 Valvematic, 1,4 D-4D a 2,0 D-4D) nově levnější o 10.000 Kč. Luna přináší oproti základní výbavě mimo jiné stabilizační systém, tempomat, elektricky sklopná zpětná zrcátka, dvouzónovou automatickou klimatizaci nebo přední mlhovky. Takto vybavený Auris startuje s benzínovou jedna-šestkou na 354.900 Kč, nejlevnější diesel přijde na 389.900 Kč. Nejvyšší výbavu Sol nepotkalo žádné zlevnění, kdežto hybridní verze Aurisu HSD zlevnila o 10.000 Kč.

Toyota, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Toyota

Fotografie k článku

Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris Fotografie k článku Toyota Aygo je nejlevnější v historii, zlevňuje i Auris
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
04.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Test ojetiny: Peugeot 208 - návrat ke slávě
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách