Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí

vloženo

Výrobní závod ŠKODA AUTO ve Vrchlabí získal vyznamenání ‚Továrna roku 2015/Die Fabrik des Jahres 2015’. Tato cena byla předána dne 1. března 2016 v Ulmu (Bádensko-Württembersko/Německo). Rozhodujícím faktorem pro rozhodnutí poroty o udělení titulu ‚Továrna roku’ v kategorii ‚Vynikající rozvoj závodu’ byla rychlá a úspěšná transformace vrchlabské továrny ze závodu na výrobu vozů v závod na výrobu komponentů

Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí

„Toto vyznamenání nás naplňuje hrdostí a je skvělým oceněním vynikající práce celého týmu,“ říká člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast výroby Michael Oeljeklaus a dodává: „Společným úsilím podniku, zaměstnanců i odborů jsme závod ve Vrchlabí proměnili ve vysoce moderní závod na výrobu převodovek a zajistili tak jeho budoucnost.“

ŠKODA AUTO získala v soutěži ‚Továrna roku 2015/Die Fabrik des Jahres 2015’ první cenu v kategorii ‚Vynikající rozvoj závodu’. Hodnocení probíhalo podle kritérií zvyšování hodnoty, spokojenost zákazníků, kvalita, inovace a hospodárnost. Porota, složená z významných představitelů průmyslu a výzkumu ve svém zdůvodnění vyzdvihla, že značka ŠKODA provedla transformaci vrchlabského závodu z továrny na výrobu vozů v závod na výrobu komponentů za velice krátkou dobu.

„Tato cena je velkým uznáním pro celý tým společnosti ŠKODA AUTO, který svou kompetencí, angažovaností a vysokou flexibilitou úspěšně realizoval transformaci závodu,“ říká Frank Engel, vedoucí výroby komponentů, při přebírání ceny v Ulmu.

‚Továrna roku/Die Fabrik des Jahres’ je jednou z nejprestižnějších soutěží průmyslových závodů v Evropě, kterou od roku 1992 pořádá odborný časopis Produktion a poradenská společnosti A.T. Kearney. Soutěže ‚Továrna roku/Die Fabrik des Jahres’ se mohou zúčastnit podniky všech odvětví, které mají více než 100 zaměstnanců.

Na počátku roku 2011 koncern Volkswagen rozhodl o výrobě převodovek DQ 200 v závodě ve Vrchlabí. V říjnu 2012 pak z linky sjela první sériově vyrobená převodovka DQ 200. Do místní výroby převodovek DSG investovala společnost ŠKODA AUTO spolu s koncernem Volkswagen dosud dne zhruba 245 milionů eur. Většina z toho směřovala do technických zařízení a dalších opatření, jako například do tréninkového centra pro výrobu převodovek, do logistiky, měrového střediska, laboratoří a do centra pro analýzy kvality. Za zhruba 27 milionů eur byly postaveny nové budovy a modernizovány budovy stávající.

V současné době ŠKODA AUTO výrobní kapacitu ještě rozšiřuje. Od dubna 2016 vzroste denní výrobní kapacita z 1 500 na 2 000 převodovek DQ 200. Do rozšíření výroby investovala automobilka dalších 25 milionů eur. Již v roce 2014 byla výrobní kapacita zvýšena z 1 000 na 1 500 převodovek DSG denně.

Sedmistupňová přímo řazená převodovka DQ 200 ze závodu Vrchlabí, která se používá ve vozech značky ŠKODA a vozech dalších koncernových značek, patří mezi nejmodernější automatické převodovky v celém automobilovém průmyslu.

Dosud byl v závodě ve Vrchlabí vyroben celkem jeden milion převodovek DQ 200. Ve výrobě převodovek ve Vrchlabí pracuje zhruba 1 000 zaměstnanců. ŠKODA AUTO je tak jedním z největších průmyslových zaměstnavatelů Královéhradeckého kraje.


Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí Fotografie k článku Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí Fotografie k článku Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí Fotografie k článku Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi