Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí

vloženo

Výrobní závod ŠKODA AUTO ve Vrchlabí získal vyznamenání ‚Továrna roku 2015/Die Fabrik des Jahres 2015’. Tato cena byla předána dne 1. března 2016 v Ulmu (Bádensko-Württembersko/Německo). Rozhodujícím faktorem pro rozhodnutí poroty o udělení titulu ‚Továrna roku’ v kategorii ‚Vynikající rozvoj závodu’ byla rychlá a úspěšná transformace vrchlabské továrny ze závodu na výrobu vozů v závod na výrobu komponentů

Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí

„Toto vyznamenání nás naplňuje hrdostí a je skvělým oceněním vynikající práce celého týmu,“ říká člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast výroby Michael Oeljeklaus a dodává: „Společným úsilím podniku, zaměstnanců i odborů jsme závod ve Vrchlabí proměnili ve vysoce moderní závod na výrobu převodovek a zajistili tak jeho budoucnost.“


ŠKODA AUTO získala v soutěži ‚Továrna roku 2015/Die Fabrik des Jahres 2015’ první cenu v kategorii ‚Vynikající rozvoj závodu’. Hodnocení probíhalo podle kritérií zvyšování hodnoty, spokojenost zákazníků, kvalita, inovace a hospodárnost. Porota, složená z významných představitelů průmyslu a výzkumu ve svém zdůvodnění vyzdvihla, že značka ŠKODA provedla transformaci vrchlabského závodu z továrny na výrobu vozů v závod na výrobu komponentů za velice krátkou dobu.

„Tato cena je velkým uznáním pro celý tým společnosti ŠKODA AUTO, který svou kompetencí, angažovaností a vysokou flexibilitou úspěšně realizoval transformaci závodu,“ říká Frank Engel, vedoucí výroby komponentů, při přebírání ceny v Ulmu.

‚Továrna roku/Die Fabrik des Jahres’ je jednou z nejprestižnějších soutěží průmyslových závodů v Evropě, kterou od roku 1992 pořádá odborný časopis Produktion a poradenská společnosti A.T. Kearney. Soutěže ‚Továrna roku/Die Fabrik des Jahres’ se mohou zúčastnit podniky všech odvětví, které mají více než 100 zaměstnanců.

Na počátku roku 2011 koncern Volkswagen rozhodl o výrobě převodovek DQ 200 v závodě ve Vrchlabí. V říjnu 2012 pak z linky sjela první sériově vyrobená převodovka DQ 200. Do místní výroby převodovek DSG investovala společnost ŠKODA AUTO spolu s koncernem Volkswagen dosud dne zhruba 245 milionů eur. Většina z toho směřovala do technických zařízení a dalších opatření, jako například do tréninkového centra pro výrobu převodovek, do logistiky, měrového střediska, laboratoří a do centra pro analýzy kvality. Za zhruba 27 milionů eur byly postaveny nové budovy a modernizovány budovy stávající.

V současné době ŠKODA AUTO výrobní kapacitu ještě rozšiřuje. Od dubna 2016 vzroste denní výrobní kapacita z 1 500 na 2 000 převodovek DQ 200. Do rozšíření výroby investovala automobilka dalších 25 milionů eur. Již v roce 2014 byla výrobní kapacita zvýšena z 1 000 na 1 500 převodovek DSG denně.

Sedmistupňová přímo řazená převodovka DQ 200 ze závodu Vrchlabí, která se používá ve vozech značky ŠKODA a vozech dalších koncernových značek, patří mezi nejmodernější automatické převodovky v celém automobilovém průmyslu.

Dosud byl v závodě ve Vrchlabí vyroben celkem jeden milion převodovek DQ 200. Ve výrobě převodovek ve Vrchlabí pracuje zhruba 1 000 zaměstnanců. ŠKODA AUTO je tak jedním z největších průmyslových zaměstnavatelů Královéhradeckého kraje.


Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí Fotografie k článku Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí Fotografie k článku Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí Fotografie k článku Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.05.2017
Škoda Superb upevňuje své postavení novou výbavou
27.05.2017
Volkswagen Caddy TGI se chlubí dojezdem 610 km, resp. 760 km ve verzi Maxi
26.05.2017
Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá
25.05.2017
Test: BMW X6 xDrive30d - když máte na výběr
25.05.2017
Range Rover Velar v Česku, připravte si něj 3 miliony
24.05.2017
Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid ujede 63 km na baterie, v prodeji v létě
23.05.2017
Volkswagen up! GTI je realitou, pojede 197 km/h
22.05.2017
Test: Citroën C3 1.6 BlueHDi (2017) - atraktivní design, originalita a komfort
21.05.2017
Pro Evropu je určeno jen 1500 ks limitované edice Nissanu Navara Trek-1°
20.05.2017
Renault Trafic SpaceClass - luxus pro 9 pasažérů
18.05.2017
Škoda Karoq kompletně odhalena, je to zmenšený Kodiaq
18.05.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, který lze rozpojit a driftovat
18.05.2017
Test ojetiny: Volvo V60 D5 - zastánce rodinných pravidel
17.05.2017
KIA Soul EV nově s dojezdem až 250 km stojí 870 tisíc korun
16.05.2017
Test: Renault Talisman Grandtour - top elegán klame tělem
14.05.2017
Připravte se na léto - BMW 2 Coupé a Cabrio jsou tady
13.05.2017
Nástupce Škody Yeti se odhaluje - Karoq na nových fotografiích
12.05.2017
BMW řady 1 prošlo faceliftem a má stále pohon zadních kol
11.05.2017
Test ojetiny: Mercedes-Benz SLK 200 - Čirý nesmysl? Ani ne!
11.05.2017
Audi RS 5 Coupé v prodeji, za 450 koní zaplatíte 2,3 milionu