Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí

vloženo

Výrobní závod ŠKODA AUTO ve Vrchlabí získal vyznamenání ‚Továrna roku 2015/Die Fabrik des Jahres 2015’. Tato cena byla předána dne 1. března 2016 v Ulmu (Bádensko-Württembersko/Německo). Rozhodujícím faktorem pro rozhodnutí poroty o udělení titulu ‚Továrna roku’ v kategorii ‚Vynikající rozvoj závodu’ byla rychlá a úspěšná transformace vrchlabské továrny ze závodu na výrobu vozů v závod na výrobu komponentů

Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí

„Toto vyznamenání nás naplňuje hrdostí a je skvělým oceněním vynikající práce celého týmu,“ říká člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast výroby Michael Oeljeklaus a dodává: „Společným úsilím podniku, zaměstnanců i odborů jsme závod ve Vrchlabí proměnili ve vysoce moderní závod na výrobu převodovek a zajistili tak jeho budoucnost.“

ŠKODA AUTO získala v soutěži ‚Továrna roku 2015/Die Fabrik des Jahres 2015’ první cenu v kategorii ‚Vynikající rozvoj závodu’. Hodnocení probíhalo podle kritérií zvyšování hodnoty, spokojenost zákazníků, kvalita, inovace a hospodárnost. Porota, složená z významných představitelů průmyslu a výzkumu ve svém zdůvodnění vyzdvihla, že značka ŠKODA provedla transformaci vrchlabského závodu z továrny na výrobu vozů v závod na výrobu komponentů za velice krátkou dobu.

„Tato cena je velkým uznáním pro celý tým společnosti ŠKODA AUTO, který svou kompetencí, angažovaností a vysokou flexibilitou úspěšně realizoval transformaci závodu,“ říká Frank Engel, vedoucí výroby komponentů, při přebírání ceny v Ulmu.

‚Továrna roku/Die Fabrik des Jahres’ je jednou z nejprestižnějších soutěží průmyslových závodů v Evropě, kterou od roku 1992 pořádá odborný časopis Produktion a poradenská společnosti A.T. Kearney. Soutěže ‚Továrna roku/Die Fabrik des Jahres’ se mohou zúčastnit podniky všech odvětví, které mají více než 100 zaměstnanců.

Na počátku roku 2011 koncern Volkswagen rozhodl o výrobě převodovek DQ 200 v závodě ve Vrchlabí. V říjnu 2012 pak z linky sjela první sériově vyrobená převodovka DQ 200. Do místní výroby převodovek DSG investovala společnost ŠKODA AUTO spolu s koncernem Volkswagen dosud dne zhruba 245 milionů eur. Většina z toho směřovala do technických zařízení a dalších opatření, jako například do tréninkového centra pro výrobu převodovek, do logistiky, měrového střediska, laboratoří a do centra pro analýzy kvality. Za zhruba 27 milionů eur byly postaveny nové budovy a modernizovány budovy stávající.

V současné době ŠKODA AUTO výrobní kapacitu ještě rozšiřuje. Od dubna 2016 vzroste denní výrobní kapacita z 1 500 na 2 000 převodovek DQ 200. Do rozšíření výroby investovala automobilka dalších 25 milionů eur. Již v roce 2014 byla výrobní kapacita zvýšena z 1 000 na 1 500 převodovek DSG denně.

Sedmistupňová přímo řazená převodovka DQ 200 ze závodu Vrchlabí, která se používá ve vozech značky ŠKODA a vozech dalších koncernových značek, patří mezi nejmodernější automatické převodovky v celém automobilovém průmyslu.

Dosud byl v závodě ve Vrchlabí vyroben celkem jeden milion převodovek DQ 200. Ve výrobě převodovek ve Vrchlabí pracuje zhruba 1 000 zaměstnanců. ŠKODA AUTO je tak jedním z největších průmyslových zaměstnavatelů Královéhradeckého kraje.


Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí Fotografie k článku Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí Fotografie k článku Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí Fotografie k článku Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

29.03.2017
Škoda Vision E - předobraz elektrického a autonomního Kodiaqu Coupé?
27.03.2017
Hypersport-GT od McLarenu bude nejaerodynamičtějším vozem lidských dějin!
27.03.2017
Test: BMW X1 2.0d xDrive se přizpůsobilo zákazníkům
26.03.2017
Video k testu: Kia Optima SW GT
25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq
14.03.2017
Bentley Mulsanne Hallmark Series by Mulliner - individuální luxus