Tip na výlet - Pražský RallySprint

vloženo

Dnes Vás nebudeme lákat na přírodní zajímavost, hrad ani rozhlednu. Pozveme Vás na poslední podnik domací soutěže rally. Pražský Rallysprint je tuzemskou tečkou za soutěžní sezónou a každoročně se koná první prosincový víkend. Letošní ročník však bude jiný. Poprvé v historii se nepojedou erzety na Strahově ani tam nebude servisní zóna. Závodní vozy se přesunou na dostihové závodiště v Chuchli a okusí rychlostní tratě v okolí Karlíku.

Tip na výlet - Pražský RallySprint Tip na výlet - Pražský RallySprint

Na Pražský Rallysprint jsme Vás zvali již před měsícem a dnes přinášíme další podrobnosti, které se mohou pro návštěvu této zajímavé a velmi dostupné akce hodit.

Proč tam jet?

Jedním z hlavních lákadel Pražského Rallysprintu bude účast Švéda P-G Anderssona se Škodou Fabia WRC (celkem se objeví devět vozů WRC). Neméně atraktivní budou "čtyřkolky" s atmosférickým motorem, tedy speciály S2000. Ty v Praze představí například Jozef Béreš jun. nebo Antonín Tlusťák či Grzegorz Grzyb. Chybět nebude přehršel produkčních vozů Subaru nebo Mitsubishi v čele s Vojtěchem Štajfem, Karlem Trojanem, Josefem a Martinem Semerádovými, Jaroslavem Orsákem, Martinem Bujáčkem, Janem Šlehoferem, či třeba Danielem Landou. Těšit se můžete také na vozy s pohonem jen jedné nápravy nebo populární historiky, z nichž ten nejsilnější v podobě Audi Quatro přijede ze Slovenska s Jozefem Bérešem st. za volantem.

Co uvidíte?

Na dostihovém závodišti ve Velké Chuchli budou diváci moci sledovat dění na dvou okruhových rychlostních zkouškách a dvou klasických rychlostních zkouškách. Trať Subaru Rally arény tvoří partie na asfaltu, betonovém povrchu, ale i na divácky atraktivní šotolině. Nebudou chybět rychlé pasáže, kde budou vozy dosahovat velmi vysokých rychlostí, ani pomalé a divácky atraktivní " vracáky", kde budou závodníci projíždět rozevlátými smyky. Na trati arény bude vytvořený dokonce atraktivní skok. To vše bude možné sledovat z pohodlí vyvýšené tribuny pro tři tisíce diváků, ale také z blízkosti tratě rychlostní zkoušky. V tomto roce poprvé bude divákům umožněn přístup na plochu závodiště, kde budou vytvořené divácké prostory s bezpečnými přechody rychlostní zkoušky. Servisní areál se nachází přímo za plotem Subaru Rally arény. Mimo to se také na diváky čekají klasické rychlostní zkoušky v okolí Prahy.


Kudy tam?
Parkování bude zajištěno na dočasně uzavřené komunikaci Radotínská, která kopíruje rychlíkovou trať z Prahy do Berouna. Další odstavná parkoviště budou připravena na druhé straně strakonické silnice u Vltavy, odkud se diváci dostanou do arény podchodem. Přilehlá železnice a hustý jízdní řád příměstských vlaků, které jezdí ze Smíchovského nádraží zhruba ve dvacetiminutových intervalech, nabízí další možnost, jak se do Subaru Rally arény dostat. Z vlakové zastávky Velká Chuchle je to do arény doslova jen pár desítek metrů. Pokud pojedete na závodiště ve Velké Chuchli automobilem, plánujte příjezd s větším časovým předstihem, protože se dá předpokládat, že v okolí závodiště bude panovat hodně silný provoz a některé křižovatky se mohou ucpávat. Při parkování dbejte pokynů pořadatelů, kteří vám ukáží prostor a způsob parkování.

Za kolik?

Do Subaru Rally arény bude umožněn vstup hlavní bránou závodiště. Vstupenky bude možné zakoupit v sobotu 3.12. od 06:30 hod. (páteční program v podobě technických přejímek není zpoplatněn, stejně tak divácká místa kolem RZ Karlík-Roblín). Jednodenní vstup na dostihové závodiště přijde v sobotu na 200 Kč, včetně přístupu do servisní zóny. Držitelé průkazů ZTP a děti do 16 let v doprovodu rodičů vstup zdarma.

Kdy?
Pátek 2.12.2011 od 8:00 do 11:00 hod. administrativní přejímka (tribuna Velká Chuchle) a od 9:00 do 12:00 hod. technická přejímka (přízemní prostory tribuny)
Sobota 3.12.2011 od 7:30 hod. start 1. etapy - 1.sekce a 15:30 hod. cíl rally - V. Chuchle

EWRC.cz/Petr Šikl

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

17.12.2017
Nissan Micra nově pod čtvrt milionu korun
16.12.2017
Audi A8 nově se sportovním paketem pro exteriér a sportovnímí sedadly
15.12.2017
Opel Grandland X dostal silný turbodiesel, osmistupňovou převodovku a novou výbavu
14.12.2017
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio je rychlé jako supersport
13.12.2017
Test: Nissan Qashqai - bestseller po faceliftu je ještě lepší
12.12.2017
Na novou generaci Mercedesu Benz CLS si připravte 1,7 milionu
10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě