Testovací jízdy modelů Škoda s pohonem 4x4

25. 01. 2011
Sdílet článek

V okolí španělské Barcelony pořádá Škoda Auto ve dnech 24. ledna až 4. února testovací jízdy vozů Škoda s pohonem všech kol pro 180 novinářů ze 17 zemí. Během testovacích jízd si novináři budou moci na celkem čtyřech typech tras vyzkoušet vyváženou kombinaci trakce, úspornosti a komfortu, kterou vozy Škoda nabízejí.

K dispozici je paleta pěti zástupců ve třech modelových řadách, které jsou schopny uspokojit nároky uživatelů na vůz s pohonem 4x4 napříč segmenty.


Ve Škoda 4x4 Experience Area si mohou novináři vyzkoušet nejen vynikající stoupavost či průchodnost vozů terénem, ale také zažít jízdu za podmínek, v nichž se vůz testuje během vývoje a to s využitím speciálních měřících přístrojů a v přítomnosti techniků Škoda Auto. Tyto "vývojářské testy" zahrnují zvládnutí extrémních podmínek do kterých se běžný řidič nedostane a naplno tak ukazují schopnosti a jízdní vlastnosti vozů Škoda s pohonem všech kol.

K testování jsou k dispozici vozy s pohonem všech kol a to jak s manuální, tak s automatickou dvojspojkovou převodovkou DSG. Pohon všech kol zajišťuje u současné generace vozů Škoda nejmodernější mezinápravová spojka Haldex čtvrté generace.

Vozy Škoda s pohonem 4×4 obdržely mnoho ocenění. Například model Yeti se stal třikrát autem roku 2010 v České republice. V německém časopise Auto Bild Allrad byl vyhlášen nejlepším importovaným vozem do 25 000 eur. Současná nabídka vozů Škoda s pohonem obou náprav je tvořena modely Octavia Combi 4x4, Octavia Scout, Yeti 4x4, Superb 4x4 a Superb Combi 4x4.

Technická úroveň modelů 4×4 je v souladu s růstovou strategií značky Škoda. Cílem růstové strategie je zvyšovat nejen odbyt vozů s okřídleným šípem ve znaku, ale také tržní podíl doma i v zahraničí. Základem celosvětových aktivit naší značky je především stabilizace a další rozvoj na zavedených trzích, stejně jako expanze na perspektivních trzích Číny, Indie a Ruska. Klíčem k dalšímu růstu je však také neustálé zlepšování stávajících modelů, hledání příležitostí v nových segmentech či využití moderních technologií. Úspěch palety vozů s pohonem 4×4 mezi zákazníky značky Škoda správnost této strategie potvrzuje.

V roce 2010 se pro pohon všech kol rozhodlo 15,5 % nových majitelů vozů Octavia Combi,
u vlajkových modelů Superb a Superb Combi tvoří podíl 4×4 5,4 %, resp. 15,7 % celkového objemu. Nejvyšší podíl vozů 4×4 si v uplynulém roce připsal model Yeti. Během prvního plného produkčního roku byl pohon všech kol volbou dokonce pro 39 % řidičů prvního SUV značky Škoda.
Na některých trzích, jako jsou alpské a severské země, jsou tato čísla mnohem vyšší a vozy
s pohonem všech kol často dominují většině prodejů.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

www.skoda-auto.cz

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Nový Ford Mustang v prodeji. Základ za 1,6 milionu korun má osmiválec
Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Honda ZR-V je miliónové SUV s výborným hybridem a neuvěřitelnou spotřebnou Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou Test: Kia Stonic 1.2 DPI - moc nejede, ale nic lepšího neseženete

Tipy z autobazarů

Peugeot 308

Rok výroby 2024

567 999 Kč

Volkswagen Touran

Rok výroby 2017

499 900 Kč

Audi A6

Rok výroby 2017

589 000 Kč

Škoda Superb

Rok výroby 2018

549 000 Kč