Test ojetiny: BMW 330d Luxury Edition

Generace F30 spatřila světlo světa v roce 2011 a svým odklonem od tradičních hodnot značky okamžitě způsobila rozruch. Musím se přiznat že ani já jsem designu zvlášť přední části moc neporozuměl. Po letech se ale člověku auto trochu okouká a jeho design si takzvaně sedne.

A dnes? Zvlášť v testované edici luxury mi Trojka svým konzervativním pojetím připomíná éru tolik milovaných „39tek“. Vždyť jednu koneckonců i mám. A to byla auta!


Pokud s Bavoráky jezdíte, cítíte se uvnitř hned jako doma. Rozvržení palubní desky, pozice za volantem nebo tvar předních sedadel (a pozor - příjemná jsou i ta základní), to všechno je perfektní. Jenomže s materiály už to zase tak slavné není. Předchozí generace s podobným nájezdem ani omylem nevrže, ale náš vůz?

Vůbec se nedivím, že v případech, kdy tahle auta jezdila jako firemní a nejsou ani zdaleka tak opečovávaná jako „Trojka“ v našem případě, může F30 leckomu připadat jako stočená popelnice. Prošoupaná tlačítka či snad drolící se volant? V minulosti nemyslitelné…

V interiéru tedy žádný med, ale jak celý test dopadne? A který motor byste pod kapotu měli z hlediska spolehlivosti chtít? Užijte si náš dnešní test bazarového BMW řady 3!


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Martin Müller

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Peugeot 3008 má české ceny. Hybrid koupíte za cenu základního Karoqu
Chcete novou Škodu Octavii s dobrou výbavou výhodně? Právě teď máte šanci Neplaťte za elektronickou dálniční známku víc, než musíte Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou

Tipy z autobazarů

Audi A4

Rok výroby 2011

265 777 Kč

Nissan Navara

Rok výroby 2018

499 900 Kč

Mercedes-Benz Třídy S

Rok výroby 2017

899 000 Kč

BMW Řada 3

Rok výroby 2006

145 000 Kč