Také Škoda Octavia Scout v novém, aneb poslední do party

vloženo

Výrazná modernizace rodiny modelové řady OCTAVIA pokračuje. Po liftbacku, kombi a ostré variantě RS, přichází s řadou technických a výbavových novinek i nejvšestrannější člen rodiny. Modernizovaná Škoda OCTAVIA SCOUT je v nabídce se třemi motory a pohonem všech kol s elektronicky řízenou lamelovou spojkou. Se svou světlou výškou vyšší o 30 mm zvládá tento kompaktní pětidveřový vůz i nezpevněný terén. Kromě toho přesvědčí schopností táhnout těžký přívěs a řadou řešení Simply Clever.

Také Škoda Octavia Scout v novém, aneb poslední do party Také Škoda Octavia Scout v novém, aneb poslední do party

Výrazně přepracovaný model ŠKODA OCTAVIA SCOUT má stejnou příď jako ŠKODA OCTAVIA nejnovější generace a podtrhuje tím příslušnost k rodině: Má nově profilovanou kapotu, novou příď se širší maskou chladiče doplněnou po stranách o světlomety s krystalickým vzhledem, s novou technologií full-LED  se systémem adaptivního osvětlení (AFS).


Modifikované jsou přední mlhové světlomety i zadní skupinové svítilny rovněž využívající technologie LED. Jeho svébytný charakter podtrhují stříbrně lakované prvky v předním i zadním nárazníku. Součástí sériové výbavy je také paket pro špatné cesty s plastovým zakrytováním částí podlahy včetně, brzdového a palivového vedení pod vozem.

ŠKODA OCTAVIA SCOUT přesvědčí svou, pro třídu kompaktních vozů, velkorysou nabídkou prostoru, přehlednou karoserií, výraznou všestranností, vysokou funkčností a dobrými jízdními vlastnostmi. Ještě větší potěšení z jízdy i mimo zpevněné silnice zajistí vedle vyšší světlé výšky i sériový pohon všech kol s elektronicky řízenou lamelovou spojkou. Při jízdě v terénu se projeví výhody větších nájezdových úhlů – 16,6 stupňů vzadu a 14,5 stupňů vpředu.



Součástí sériové výbavy modelu ŠKODA OCTAVIA SCOUT je elektronická uzávěrka diferenciálu (EDS). EDS zaručuje stabilní rozjezd na nezpevněném povrchu a je aktivní na přední i zadní nápravě.

Pro bezpečné a snadné sjíždění svahů na nezpevněném povrchu je pro vůz ŠKODA OCTAVIA SCOUT k dispozici funkce Offroad, která bez zásahu řidiče udržuje konstantní rychlost. Řidiči v tomto specifické režimu usnadňuje jízdu moderní management motoru, který s asistencí samočinných zásahů brzdového systému zaručuje bezpečné sjíždění svahů.

Mezi Simply Clever-řešení patří mimo jiné vyhřívaný volant a sedadla s potahovou látkou Thermo Flux, která mimo jiné podstatně zvyšuje prodyšnost a zaručuje špičkový komfort jízdy za různých klimatických podmínek – modernizovaný vůz ŠKODA OCTAVIA SCOUT je tedy dobrodruhem v nejlepším slova smyslu. Zavazadlový prostor má objem 610 až 1740 litrů a díky své šířce 1010 mm velice vhodný i pro bezproblémovou přepravu rozměrných předmětů. Praktičnost zvyšuje také řada odkládacích prostor v interiéru. Maximální přípustná hmotnost přívěsu činí v závislosti na motorizaci až dvě tuny.

ŠKODA OCTAVIA SCOUT vychází z modelu ŠKODA OCTAVIA COMBI. Novinkou v nabídce je motor 2,0 TDI (110kW) v kombinaci s pohonem všech kol a sedmistupňovou převodovkou DSG.

Přepracovaný dobrodruh bude při uvedení na trh k dispozici s celkem třemi různými čtyřválcovými motory:

  • 1,8 TSI: 132 kW (180 k), maximální rychlost 216 km/h, 0 – 100 km/h za 7,8 s, kombinovaná spotřeba 6,8 l/100 km, CO2 158 g/km
  • 2,0 TDI: 110 kW (150 k), maximální rychlost 207 km/h, 0 – 100 km/h za 9,1 s, kombinovaná spotřeba 5,0 l/100 km, CO2 130 g/km
  • 2,0 TDI: 135 kW (184 k), maximální rychlost 219 km/h, 0 – 100 km/h za 7,8 s, kombinovaná spotřeba 5,1 l/100 km, CO2 133 g/km.


Infotainment a ŠKODA Connect
Na palubě aktuálního provedení ŠKODA OCTAVIA SCOUT se nachází všechny moderní systémy infotainmentu nové generace vozů ŠKODA. Kapacitní dotykové displeje jsou provedeny ve skleněném designu (kromě sériového systému Swing). Navigační systém Columbus, jakožto vrcholná verze, disponuje monitorem s úhlopříčkou 9,2 palce, WLAN-hotspotem a LTE-modulem. Volitelně je k dispozici automatické nouzové volání eCall. Mobilní online-služby ŠKODA Connect jsou ideálním doplňkem moderního infotainmentu. Definují nová měřítka v oblasti navigace, zábavy i asistence a mohou být konfigurovány dokonce na domácím počítači.

Asistenční systémy
Bohatá nabídka asistenčních systémů ve voze ŠKODA OCTAVIA SCOUT nastavuje nová měřítka ve své třídě. Mezi novinky patří asistent pro jízdu s přívěsem, Blind Spot Detect (varuje před vozidly v mrtvém úhlu) a Rear Traffic Alert (při couvání z parkoviště sleduje provoz za vozem a vozidla přijíždějící ze stran). Crew Protect Assist (při hrozící nehodě zavře okna, střešní okno a přitáhne bezpečnostní pásy na předních sedadlech) je propojen s vylepšeným systémem Front Assist včetně funkce nouzové brzdy City a prediktivní ochranou chodců. Zdokonaleny byly také funkce parkovacího asistentu.


Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy