Také Škoda Octavia Scout v novém, aneb poslední do party

vloženo

Výrazná modernizace rodiny modelové řady OCTAVIA pokračuje. Po liftbacku, kombi a ostré variantě RS, přichází s řadou technických a výbavových novinek i nejvšestrannější člen rodiny. Modernizovaná Škoda OCTAVIA SCOUT je v nabídce se třemi motory a pohonem všech kol s elektronicky řízenou lamelovou spojkou. Se svou světlou výškou vyšší o 30 mm zvládá tento kompaktní pětidveřový vůz i nezpevněný terén. Kromě toho přesvědčí schopností táhnout těžký přívěs a řadou řešení Simply Clever.

Také Škoda Octavia Scout v novém, aneb poslední do party Také Škoda Octavia Scout v novém, aneb poslední do party

Výrazně přepracovaný model ŠKODA OCTAVIA SCOUT má stejnou příď jako ŠKODA OCTAVIA nejnovější generace a podtrhuje tím příslušnost k rodině: Má nově profilovanou kapotu, novou příď se širší maskou chladiče doplněnou po stranách o světlomety s krystalickým vzhledem, s novou technologií full-LED  se systémem adaptivního osvětlení (AFS).


Modifikované jsou přední mlhové světlomety i zadní skupinové svítilny rovněž využívající technologie LED. Jeho svébytný charakter podtrhují stříbrně lakované prvky v předním i zadním nárazníku. Součástí sériové výbavy je také paket pro špatné cesty s plastovým zakrytováním částí podlahy včetně, brzdového a palivového vedení pod vozem.

ŠKODA OCTAVIA SCOUT přesvědčí svou, pro třídu kompaktních vozů, velkorysou nabídkou prostoru, přehlednou karoserií, výraznou všestranností, vysokou funkčností a dobrými jízdními vlastnostmi. Ještě větší potěšení z jízdy i mimo zpevněné silnice zajistí vedle vyšší světlé výšky i sériový pohon všech kol s elektronicky řízenou lamelovou spojkou. Při jízdě v terénu se projeví výhody větších nájezdových úhlů – 16,6 stupňů vzadu a 14,5 stupňů vpředu.



Součástí sériové výbavy modelu ŠKODA OCTAVIA SCOUT je elektronická uzávěrka diferenciálu (EDS). EDS zaručuje stabilní rozjezd na nezpevněném povrchu a je aktivní na přední i zadní nápravě.

Pro bezpečné a snadné sjíždění svahů na nezpevněném povrchu je pro vůz ŠKODA OCTAVIA SCOUT k dispozici funkce Offroad, která bez zásahu řidiče udržuje konstantní rychlost. Řidiči v tomto specifické režimu usnadňuje jízdu moderní management motoru, který s asistencí samočinných zásahů brzdového systému zaručuje bezpečné sjíždění svahů.

Mezi Simply Clever-řešení patří mimo jiné vyhřívaný volant a sedadla s potahovou látkou Thermo Flux, která mimo jiné podstatně zvyšuje prodyšnost a zaručuje špičkový komfort jízdy za různých klimatických podmínek – modernizovaný vůz ŠKODA OCTAVIA SCOUT je tedy dobrodruhem v nejlepším slova smyslu. Zavazadlový prostor má objem 610 až 1740 litrů a díky své šířce 1010 mm velice vhodný i pro bezproblémovou přepravu rozměrných předmětů. Praktičnost zvyšuje také řada odkládacích prostor v interiéru. Maximální přípustná hmotnost přívěsu činí v závislosti na motorizaci až dvě tuny.

ŠKODA OCTAVIA SCOUT vychází z modelu ŠKODA OCTAVIA COMBI. Novinkou v nabídce je motor 2,0 TDI (110kW) v kombinaci s pohonem všech kol a sedmistupňovou převodovkou DSG.

Přepracovaný dobrodruh bude při uvedení na trh k dispozici s celkem třemi různými čtyřválcovými motory:

  • 1,8 TSI: 132 kW (180 k), maximální rychlost 216 km/h, 0 – 100 km/h za 7,8 s, kombinovaná spotřeba 6,8 l/100 km, CO2 158 g/km
  • 2,0 TDI: 110 kW (150 k), maximální rychlost 207 km/h, 0 – 100 km/h za 9,1 s, kombinovaná spotřeba 5,0 l/100 km, CO2 130 g/km
  • 2,0 TDI: 135 kW (184 k), maximální rychlost 219 km/h, 0 – 100 km/h za 7,8 s, kombinovaná spotřeba 5,1 l/100 km, CO2 133 g/km.


Infotainment a ŠKODA Connect
Na palubě aktuálního provedení ŠKODA OCTAVIA SCOUT se nachází všechny moderní systémy infotainmentu nové generace vozů ŠKODA. Kapacitní dotykové displeje jsou provedeny ve skleněném designu (kromě sériového systému Swing). Navigační systém Columbus, jakožto vrcholná verze, disponuje monitorem s úhlopříčkou 9,2 palce, WLAN-hotspotem a LTE-modulem. Volitelně je k dispozici automatické nouzové volání eCall. Mobilní online-služby ŠKODA Connect jsou ideálním doplňkem moderního infotainmentu. Definují nová měřítka v oblasti navigace, zábavy i asistence a mohou být konfigurovány dokonce na domácím počítači.

Asistenční systémy
Bohatá nabídka asistenčních systémů ve voze ŠKODA OCTAVIA SCOUT nastavuje nová měřítka ve své třídě. Mezi novinky patří asistent pro jízdu s přívěsem, Blind Spot Detect (varuje před vozidly v mrtvém úhlu) a Rear Traffic Alert (při couvání z parkoviště sleduje provoz za vozem a vozidla přijíždějící ze stran). Crew Protect Assist (při hrozící nehodě zavře okna, střešní okno a přitáhne bezpečnostní pásy na předních sedadlech) je propojen s vylepšeným systémem Front Assist včetně funkce nouzové brzdy City a prediktivní ochranou chodců. Zdokonaleny byly také funkce parkovacího asistentu.


Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

18.06.2018
Test ojetiny: Renault Laguna III – nejlevnější ve své třídě
16.06.2018
Nové BMW řady 8 Coupé je krásné a luxusní
08.06.2018
Test: Honda Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic - nejpraktičtější malé auto
08.06.2018
Lexus RX L nabídne sedm míst a stále slušný zavazadelník
07.06.2018
Peugeot 508 SW - radikální změna
06.06.2018
Audi Q8 dostalo 39 jízdních asistentů a půjde startovat pomocí mobilu
05.06.2018
Deset věcí, které nevíte o hybridech
04.06.2018
BMW M550d xDrive Touring - neviditelný supersport
01.06.2018
Test ojetiny: Mercedes třídy C – druhá generace ostudu neudělá
31.05.2018
Nová Honda CR-V poskytne více prostoru, komfortu a spoustu moderních technologií
23.05.2018
Modernizovaná Kia Sportage oficiálně představena
22.05.2018
Test ojetiny: Škoda Octavia – druhá generace vládne prodejům
19.05.2018
Extravagantní limuzínu Land Cruiser ocení manažer i farmář
16.05.2018
Škoda prodlužuje slevy na filtry pevných částic
15.05.2018
Rolls-Royce Cullinan je ultra luxusní SUV
14.05.2018
Těchto 10 věcí mějte v autě nad rámec povinné výbavy
12.05.2018
Ford C-Max nově v edici Sport, sportování ale nečekejte
10.05.2018
Test: Hyundai i30 kombi - jak jezdí s benzínovým vrcholem?
09.05.2018
BMW M5 Competition umí stovku za 3,3 sekundy a ekology nepotěší
07.05.2018
Volkswagen Golf GTI TCR jede až 264 km/h