Suzuki Swift Sport - malý a lehký hothach za 369.900 Kč

vloženo

Sportovně pojatý Swift se právě dostává k českým zákazníkům. Za necelých 370 tisíc korun získáte zábavný třídveřový hatchback, který díky atmosférické šestnáctistovce o výkonu 100 kW, šestirychlostní manuální převodovce a nízké hmotnosti umí stovku za 8,7 s a rozjede se až na 195 km/h.

Suzuki Swift Sport - malý a lehký hothach za 369.900 Kč První automobil se jménem Swift byl uveden na evropské trhy v roce 1983, druhá generace následovala v roce 1989. Tento model přinesl také sportovní variantu GTi. Zcela nová generace z roku 2004 byla i u standardních verzí sportovně orientována. Tuto DNA umocnil model Swift Sport představený v roce 2006 coby pokračovatel tradice skvěle hodnoceného GTi. Minulé generace Suzuki Swift Sport se v Evropě prodalo na 23.000 kusů. Po modelové obměně řady Swift v roce 2010 Suzuki představilo zcela nový Swift Sport na autosalonu ve Frankfurtu v roce 2011.

Swift Sport je opět vlajkovou lodí modelové řady Swift, zachovává si typickou DNA, je ale přitažlivější, silnější a úspornější než kdykoli předtím. Swift Sport svému řidiči nabízí podle automobilky nadšení z každého kilometru jízdy, ať už jde o každodenní běžné používání, nebo víkendové výlety. „Swift Sport představuje nekompromisní jízdní zážitek, který bude inspirovat řidiče mladé věkem i srdcem po celém světě,“ říká hlavní inženýr Suzuki Naoyuki Takeuchi. „Ještě více jsme zdokonalili ovladatelnost a agilitu a mimo jiné věnovali značnou pozornost dopadu na životní prostředí.“ Prostřednictvím nejnovější verze Swiftu Sport Suzuki pokračuje ve své tradici univerzálně použitelných sportovních malých vozů.

Nový Swift Sport dostal sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin, bi-xenonové světlomety se světelným senzorem, ostřejší tvar přídě a větší mřížku chladiče. Délka karoserie narostla mezigeneračně o 120 mm na celkových 3890 mm (oproti běžnému Swiftu je Sport Swift delší o 40 mm). Rozvor náprav narostl oproti předchůdci o 50 mm a zvětšil se rozchod kol vpředu i vzadu. Pod kapotou se usadil atmosférický čtyřválec o zdvihovém objemu 1,6 litru s výkonem 100 kW (136k) dostupným při 6900 ot./min. Šestnáctistovka prošla modernizací, především pak optimalizací časování ventilů a tvaru sání. Díky tomu vzrostlo maximum točivého momentu o 18 Nm, resp. 8 % na 160 Nm. Podle všeho se zlepšila pružnost v nízkých otáčkách (maximum točivého momentu je nyní dosahováno o 400 otáček níž než u předchůdce, tzn. při 4400 ot./min.). Spotřeba paliva je o 10% nižší než u předchůdce (výrobce udává kombinovanou spotřebu 6,4 l/100 km). 

Běžnou verzi Swiftu pořídíte již od 234.900 Kč, přičemž verze Sport přijde na 369.900 Kč, čímž získáte silnou atmosférickou šestnáctistovku spojenou s šestirychlostní manuální převodovkou a bohatou výbavu, která přináší mimo jiné například xenonové HID světlomety, automatickou digitální klimatizaci, startování tlačítkem, bezklíčkové odemykání, vyhřívání předních sedadel, elektrické stahování všech oken, přední mlhovky, tempomat, vyhřívaná vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná a sklopná, sportovní sedačky, zadní parkovací senzory, dvojí výfuk, zadní spojler nebo sedmnáctipalcová kola z lehké slitiny s pneu 195/45.

Suzuki, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Suzuki

Fotografie k článku

Fotografie k článku Suzuki Swift Sport - malý a lehký hothach za 369.900 Kč Fotografie k článku Suzuki Swift Sport - malý a lehký hothach za 369.900 Kč Fotografie k článku Suzuki Swift Sport - malý a lehký hothach za 369.900 Kč Fotografie k článku Suzuki Swift Sport - malý a lehký hothach za 369.900 Kč Fotografie k článku Suzuki Swift Sport - malý a lehký hothach za 369.900 Kč Fotografie k článku Suzuki Swift Sport - malý a lehký hothach za 369.900 Kč Fotografie k článku Suzuki Swift Sport - malý a lehký hothach za 369.900 Kč Fotografie k článku Suzuki Swift Sport - malý a lehký hothach za 369.900 Kč Fotografie k článku Suzuki Swift Sport - malý a lehký hothach za 369.900 Kč Fotografie k článku Suzuki Swift Sport - malý a lehký hothach za 369.900 Kč Fotografie k článku Suzuki Swift Sport - malý a lehký hothach za 369.900 Kč Fotografie k článku Suzuki Swift Sport - malý a lehký hothach za 369.900 Kč Fotografie k článku Suzuki Swift Sport - malý a lehký hothach za 369.900 Kč Fotografie k článku Suzuki Swift Sport - malý a lehký hothach za 369.900 Kč Fotografie k článku Suzuki Swift Sport - malý a lehký hothach za 369.900 Kč Fotografie k článku Suzuki Swift Sport - malý a lehký hothach za 369.900 Kč Fotografie k článku Suzuki Swift Sport - malý a lehký hothach za 369.900 Kč Fotografie k článku Suzuki Swift Sport - malý a lehký hothach za 369.900 Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

18.01.2017
Chcete koupit Toyotu nebo Peugeot? Od soboty ušetříte desetitisíce
17.01.2017
Kolik Simply Clever prvků má nová Octavia? Podívejte se!
16.01.2017
Test: Škoda Octavia 1.0 TSI – lepší, než myslíte (+video)
15.01.2017
Škoda Muzeum se chlubí rekordní návštěvností, už jste tam byli?
14.01.2017
Renault Megane GrandCoupe - limuzína za cenu Škody Rapid
13.01.2017
Auto ESA spouští akci „SLEVA TÝDNE“
13.01.2017
Nové Audi SQ5 ve znamení návratu benzínového šestiválce
12.01.2017
Nová generace Hyundai i30 je tady, na trh vstupuje v limitované výbavě
12.01.2017
Test: Honda HR-V 1.5 i-VTEC CVT – třetí do party
11.01.2017
Škoda Octavia má nový vzhled, ale původní techniku. Nové motory až v létě
11.01.2017
Bentley Continental Supersports je králem čtyřmístných kupé
10.01.2017
Lexus LS 2018 - luxusní limuzína s desetistupňovým automatem
09.01.2017
Kia Stinger bude zadokolka a půjde po krku prémiovým konkurentům
09.01.2017
Test ojetiny: Volkswagen Passat 3,6 FSI 4Motion - pan Tajemný
08.01.2017
Nová auta budou ještě bezpečnější. Povinně!
07.01.2017
Nejprodávanější modely: Škoda Octavia, Fabia, Rapid a Superb
06.01.2017
Kolik stojí vlastnit BMW M3? (+video)
06.01.2017
Nová auta jdou na dračku - přehled nejprodávanějších
05.01.2017
U Fordu neujde elektrifikaci Mustang ani legendární F-150
05.01.2017
Test: Alfa Romeo Giulietta – jak jezdí v dieselu s automatem?