Suzuki Splash po faceliftu jezdí za méně

vloženo

Suzuki Splash, uvedený na český trh v roce 2008, prošel během čtyř let prodeje postupně několika menšími úpravami. Nyní však Splash prošel výraznější modernizací, která přinesla omlazený vzhled a upravenou techniku.

Suzuki Splash po faceliftu jezdí za méně Suzuki Splash přichází s nízkou kombinovanou spotřebou (4,7 l/100 km) s modernizací vzhledu. Na první pohled zaujme nově řešená kapota motoru a dvoudílná mřížka chladiče, které vozu dodávají ještě přátelštější výraz, než tomu bylo dosud. Přepracovanou příď
doplňuje dynamicky řešený nárazník s mlhovými světlomety nově uloženými do trojúhelníkových modulů. Zajímavým designovým doplňkem, který oživuje záď vozu, jsou průduchy v rozích zadního nárazníku.  Úpravou designu došlo k mírnému nárůstu vnějších rozměrů. Na délku se Splash zvětšil o 60 mm na celkových 3.775 mm. Stále tak zůstává kompaktním mrštným společníkem nejen do města, který posádce nabízí velkorysý a komfortní vnitřní prostor.

K vozu Suzuki Splash neodmyslitelně patří výrazné a líbivé barvy, ke kterým nově přibyla zářivě modrá (Sparkling Blue) a přitažlivě elegantní hnědá (Bison Brown). V interiéru se modernizace projevila novou paletou barev sedáků a v závislosti na zvoleném odstínu také možností decentně olemovat středový panel kontrastní barvou.

Suzuki Splash F/L - pořizovací ceny (Kč)
Motor, výkon, převodovka/výbava GA/AC GL/AC GLX
1.0/50 kW, 5MT 199.900 239.900 -
1.2/69 kW, 5MT - 254.900 274.900
1.2/69 kW, 4AT - - 294.900

Současně s uvedením modernizovaného Suzuki Splash byla zavedena zcela nová specifikace GA/AC, která snížila základní cenu modelu pod magickou hodnotu dvou set tisíc korun. Ačkoliv se jedná o výbavu základní, obsahuje dva čelní airbagy, ABS, centrální zamykání, a dokonce manuální klimatizaci a elektrické ovládání předních oken. Suzuki Splash GA/AC poháněný litrovým zážehovým motorem o výkonu 50 kW s duálním variabilním časováním ventilů je nabízen za 199.900 Kč.

Suzuki, ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Suzuki

Fotografie k článku

Fotografie k článku Suzuki Splash po faceliftu jezdí za méně Fotografie k článku Suzuki Splash po faceliftu jezdí za méně Fotografie k článku Suzuki Splash po faceliftu jezdí za méně
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer