Suzuki Alto je po modernizaci spořivější

vloženo

Nejmenší model automobilky Suzuki je nyní k dispozici s modernizovaným litrovým tříválcem, který dostal variabilní časování sacích i výfukových ventilů VVT. Díky tomu došlo k zlepšení průběhu točivého momentu a poklesu spotřeby paliva a emisí.

Suzuki Alto je po modernizaci spořivější Alto, nejmenší model značky Suzuki dodávaný na český trh, je od května 2012 nabízen s modernizovaným motorem. Litrový tříválec o výkonu 50 kW dostal variabilní časování ventilů na sací i výfukové straně, tedy moderní technologii VVT, kterou používají i ostatní modely Suzuki. Už tak vynikající kombinovaná spotřeba vozu Alto se díky optimalizaci motoru ještě snížila, a to na 4,3 l/100 km (před modernizací to bylo 4,4 l/100 km). Emise CO2 nově dosahují hodnoty 99 g/km a zlepšil se průběh točivého momentu. Nejvýraznější zlepšení dosahuje tříválec pod kaptou Alta ve městě, kde si nově říká o 5,2 l/100 km, což je o 0,3 l/100 k méně než u dosavadního modelu.

Drobné změny nastaly i ve vzhledu. Nově bude Suzuki Alto k dostání s atraktivnějšími kryty kol, paleta barev se rozšířila o elegantní šedou metalízu (Glistening Gray Metallic).  V interiéru potěší nová barevná kombinace ve spojení s novým vzorem potahů sedadel.

Tento ideální partner do města s úsporným a výkonným motorem, skvělým poloměrem otáčení a prostorným interiérem se i nadále nabízí v jediné, na svou třídu velmi bohaté výbavě GL/AC. Pětidvéřové provedení obsahuje 4 airbagy, ABS+EBD, posilovač řízení, elektricky ovládaná přední okna, výškově stavitelné sedadlo řidiče, tónovaná skla, zadní dělené sedačky 50:50, centrální zamykání s dálkovým ovládáním a nechybí ani manuální klimatizace, elektricky ovládaná přední okna nebo rádio s přehrávačem CD a MP3. Za to všechno si Suzuki účtuje 199.900 Kč (před modernizací stálo Alto 194.900 Kč). Zákazník si může připlatit 5.900 Kč za přední mlhová světla, 8.000 Kč za metalízu nebo 3.490 Kč za střešní nosič.

Suzuki

Vyhledat vozidla v inzerci: Suzuki

Fotografie k článku

Fotografie k článku Suzuki Alto je po modernizaci spořivější Fotografie k článku Suzuki Alto je po modernizaci spořivější Fotografie k článku Suzuki Alto je po modernizaci spořivější Fotografie k článku Suzuki Alto je po modernizaci spořivější Fotografie k článku Suzuki Alto je po modernizaci spořivější Fotografie k článku Suzuki Alto je po modernizaci spořivější Fotografie k článku Suzuki Alto je po modernizaci spořivější
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer