SUV od Alfy Romeo se jmenuje Stelvio a stojí 1,5 milionu

vloženo

Atraktivní SUV z Itálie se jmenuje Stelvio a pohání ho dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec o výkonu 280 koní spojený s automatickou osmistupňovou převodovkou, přičemž produkovaná síla putuje na obě nápravy. V Česku si můžete aktuálně objednat limitovanou verzi First Edition za cenu 1 460 000 Kč.

SUV od Alfy Romeo se jmenuje Stelvio a stojí 1,5 milionu SUV od Alfy Romeo se jmenuje Stelvio a stojí 1,5 milionu

Připlatit si můžete 40 000 Kč za panoramatické střešní okno s elektrickým ovládáním, volumetrický alarm (+ 13 000 Kč), lakované brzdiče kol (+ 9 500 Kč) či 27 000 za pastelovou či metalickou barvu.


Časem se do prodeje dostané také šestiválcové biturbo o objemu 2,9 litru, který se ve verzi Quadrifoglio od Ferrari bude chlubit výkonem 375 kW. Vrcholná verze udělá stovku za 3,9 sekundy a rozletí se až na 285 km/h.

Samozřejmě nebude chybět elektronicky řízený pohon všech kol Q4, kde se primárně o pohon starají zadní náprava. Vše doplní osmistupňový automat od ZF a možnost volby jízdních režimů.

V plánu je také diesel 2,2 l ve dvou výkonových verzích.

Technické údaje Alfa Romeo Stelvio 2.0T 8AT 4Q
Motor: zážehový přeplňovaný čtyřválec
Objem motoru: 1995 ccm
Výkon: 206kW/5250 ot./min.
Točivý moment max.: 400Nm/2250 ot./min.
Max. rychlost: 230 km/h
Zrychlení 0 – 100 km/h: 5,7 s
Spotřeba - město: 8,9 l/100 km
Spotřeba - mimo město: 5,9 l/100 km
Spotřeba - kombinovaná: 7,0 l/100 km
Spotřeba v testu: 7,8 l/100 km
Délka/šířka/výška: 4687/1903/1648mm
Rozvor: 2818 mm
Zavazadelník: 525 l
Pohotovostní hmotnost: 1660 kg
Emise Co2 161 g/km
Cena: 1 460 000 Kč (First Edition)

Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Alfa romeo

Fotografie k článku

Fotografie k článku SUV od Alfy Romeo se jmenuje Stelvio a stojí 1,5 milionu Fotografie k článku SUV od Alfy Romeo se jmenuje Stelvio a stojí 1,5 milionu Fotografie k článku SUV od Alfy Romeo se jmenuje Stelvio a stojí 1,5 milionu Fotografie k článku SUV od Alfy Romeo se jmenuje Stelvio a stojí 1,5 milionu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.09.2017
Test ojetiny: Ford Fusion - bratr Fiesty je stále v kurzu
20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem