Subaru XV - druhá generace již v lednu

vloženo

Od začátku svého působení prošlo XV dvojicí faceliftů a získalo mnoho příznivců. Japonský crossover se osvědčil ve městech, kde pomáhají kompaktní rozměry a zvýšený podvozek zaručující nadvládu nad obrubníky. Oproti konkurenčním crossoverům se tohle Subaru neztratí ani mimo asflat.

Subaru XV - druhá generace již v lednu Subaru XV - druhá generace již v lednu

Nové XV se drží receptu svého předchůdce. Má praktickou a kompaktní karoserii s délkou do 4,5 metru se zvýšenou světlou výškou 220 mm. Zachovány zůstaly výrazné a barevně odlišené lemy blatníků, prahy, specificky tvarované nárazníky a maska chladiče.


Nové XV proto působí velmi robustním dojmem, který podtrhují také 18palcová kola z lehkých slitin. Ta svým designem navazují na předchozí generaci, ovšem jejich tvar je přizpůsobený generaci nové.

Ačkoliv nové Subaru XV je velmi specifické již na první pohled, mnohem významnější změny jsou pod karoserií. Jde o již avizovanou zcela novou podvozkovou platformu. Její specialitou je zejména zaměření na extrémní tuhost karoserie. V mezigeneračním srovnání došlo k jejímu zvětšení o mimořádných 70 procent. Nové řešení karoserie a podvozku zajistilo také o 40 procent zlepšenou schopnost absorpce nárazové energie, která je předpokladem pro významné zvýšení bezpečnostního standardu. 

Všechny tyto změny spolu se snížením těžiště o 5 mm přispívají k současnému zvýšení komfortu i kvality jízdních vlastností, a to nejen na silnici, ale také v terénu. Součástí výbavy nového XV je také režim X-Mode zlepšující vlastnosti při jízdě na nezpevněném povrchu. Subaru zapracovalo na významném snížení úrovně vibrací a vnitřní hlučnosti. Jízdní vlastnosti posunuje na novou úroveň vektorové řízení dynamiky.

Nová generace modelu XV přichází se zvětšeným vnitřním prostorem a zejména posílením úrovně aktivní bezpečnosti. Standardní výbavou je přednárazový bezpečnostní kamerový systém EyeSight zajišťující také funkci adaptivního tempomatu. Subaru myslí na bezpečnost komplexně, a proto dalo do výbavy nejen asistent dálkových světel, ale také natáčecí funkci světlometů. Samozřejmostí je též systém hlídání prostoru za vozem, přesněji řečeno vozidel blížících se šikmo zezadu. 

Subaru nové XV představilo s novým zážehovým čtyřválcem o objemu 2,0 litru. S nově vyvinutým přímým vstřikováním má výkon 115 kW (156 koní). Je spojený s bezestupňovou převodovkou Lineartronic a pohonem všech kol Symmetrical AWD.


redakce, Subaru

Vyhledat vozidla v inzerci: Subaru

Fotografie k článku

Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.07.2018
Rain Man s mobilem: Jsem výborný řidič
18.07.2018
Audi Q8 má českou cenu, dva miliony stačí
16.07.2018
Toyota Auris TS Hybrid - Z říše kontrastů
13.07.2018
Test ojetiny: Ford Fiesta – levný a líbivý
12.07.2018
Toyota C-HR a RAV4 nově v edici Prime, ušetříte až 157 tisíc korun
11.07.2018
Test: Suzuki S-Cross 1.0 Booster je nejracionálnější volbou
03.07.2018
Nissan GT-R50 od Italdesignu má 720 koní
02.07.2018
Na nové Audi A6 zatím 1,5 milionu korun nestačí
28.06.2018
Nový Ford KA+ přijíždí na český trh za cenu od 272 990 Kč
28.06.2018
Tipy pro instalaci tažného zařízení
27.06.2018
Test ojetiny: Fiat Panda – pohledná krabička může být i 4x4
25.06.2018
Honda Civic Type R - Nabroušená katana!
20.06.2018
Audi A1 - luxusnější sourozenec Pola je tady
19.06.2018
Omlazený Nissan Juke od 400 600 Kč, verze 2017 od 299 900 Kč
18.06.2018
Test ojetiny: Renault Laguna III – nejlevnější ve své třídě
16.06.2018
Nové BMW řady 8 Coupé je krásné a luxusní
08.06.2018
Test: Honda Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic - nejpraktičtější malé auto
08.06.2018
Lexus RX L nabídne sedm míst a stále slušný zavazadelník
07.06.2018
Peugeot 508 SW - radikální změna
06.06.2018
Audi Q8 dostalo 39 jízdních asistentů a půjde startovat pomocí mobilu