Subaru XV - druhá generace již v lednu

vloženo

Od začátku svého působení prošlo XV dvojicí faceliftů a získalo mnoho příznivců. Japonský crossover se osvědčil ve městech, kde pomáhají kompaktní rozměry a zvýšený podvozek zaručující nadvládu nad obrubníky. Oproti konkurenčním crossoverům se tohle Subaru neztratí ani mimo asflat.

Subaru XV - druhá generace již v lednu Subaru XV - druhá generace již v lednu

Nové XV se drží receptu svého předchůdce. Má praktickou a kompaktní karoserii s délkou do 4,5 metru se zvýšenou světlou výškou 220 mm. Zachovány zůstaly výrazné a barevně odlišené lemy blatníků, prahy, specificky tvarované nárazníky a maska chladiče.


Nové XV proto působí velmi robustním dojmem, který podtrhují také 18palcová kola z lehkých slitin. Ta svým designem navazují na předchozí generaci, ovšem jejich tvar je přizpůsobený generaci nové.

Ačkoliv nové Subaru XV je velmi specifické již na první pohled, mnohem významnější změny jsou pod karoserií. Jde o již avizovanou zcela novou podvozkovou platformu. Její specialitou je zejména zaměření na extrémní tuhost karoserie. V mezigeneračním srovnání došlo k jejímu zvětšení o mimořádných 70 procent. Nové řešení karoserie a podvozku zajistilo také o 40 procent zlepšenou schopnost absorpce nárazové energie, která je předpokladem pro významné zvýšení bezpečnostního standardu. 

Všechny tyto změny spolu se snížením těžiště o 5 mm přispívají k současnému zvýšení komfortu i kvality jízdních vlastností, a to nejen na silnici, ale také v terénu. Součástí výbavy nového XV je také režim X-Mode zlepšující vlastnosti při jízdě na nezpevněném povrchu. Subaru zapracovalo na významném snížení úrovně vibrací a vnitřní hlučnosti. Jízdní vlastnosti posunuje na novou úroveň vektorové řízení dynamiky.

Nová generace modelu XV přichází se zvětšeným vnitřním prostorem a zejména posílením úrovně aktivní bezpečnosti. Standardní výbavou je přednárazový bezpečnostní kamerový systém EyeSight zajišťující také funkci adaptivního tempomatu. Subaru myslí na bezpečnost komplexně, a proto dalo do výbavy nejen asistent dálkových světel, ale také natáčecí funkci světlometů. Samozřejmostí je též systém hlídání prostoru za vozem, přesněji řečeno vozidel blížících se šikmo zezadu. 

Subaru nové XV představilo s novým zážehovým čtyřválcem o objemu 2,0 litru. S nově vyvinutým přímým vstřikováním má výkon 115 kW (156 koní). Je spojený s bezestupňovou převodovkou Lineartronic a pohonem všech kol Symmetrical AWD.


redakce, Subaru

Vyhledat vozidla v inzerci: Subaru

Fotografie k článku

Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu Fotografie k článku Subaru XV - druhá generace již v lednu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

19.05.2018
Extravagantní limuzínu Land Cruiser ocení manažer i farmář
16.05.2018
Škoda prodlužuje slevy na filtry pevných částic
15.05.2018
Rolls-Royce Cullinan je ultra luxusní SUV
14.05.2018
Těchto 10 věcí mějte v autě nad rámec povinné výbavy
12.05.2018
Ford C-Max nově v edici Sport, sportování ale nečekejte
10.05.2018
Test: Hyundai i30 kombi - jak jezdí s benzínovým vrcholem?
09.05.2018
BMW M5 Competition umí stovku za 3,3 sekundy a ekology nepotěší
07.05.2018
Volkswagen Golf GTI TCR jede až 264 km/h
07.05.2018
V čem se liší zimní a letní pneu od těch celoročních?
05.05.2018
Nissan Juke po modernizaci má nové výbavy
04.05.2018
Test ojetiny: Fiat Punto II - nadčasový ital
03.05.2018
BMW 6 Gran Turismo dostalo vznětový čtyřválec, jezdí pod pět litrů
30.04.2018
Test: Lexus NX300h - auto z budoucnosti potěší spotřebou
26.04.2018
Volkswagen Golf Sportsvan nově s výhodnou výbavou Maraton Edition
25.04.2018
Nový Hyundai i20 je chytřejší a bezpečnější
24.04.2018
Ford Fiesta ST má české ceny, půl milionu nestačí
23.04.2018
Toyota Hilux ve speciální edici 2018: Nezničitelná legenda teď s nejvyšší výbavou
18.04.2018
Nové BMW M2 Competition má výkon 410 koní
16.04.2018
Test ojetiny: Hyundai Getz – konkurent Fabie stále v kurzu
11.04.2018
Audi A6 Avant si zachovalo přes sportovní tvary velký kufr