Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí

vloženo

Volkswagen pokračuje v úsilí stát se ekologicky nejšetrnějším výrobcem automobilů na světě. Na veletrhu v Hannoveru proto představil plně elektricky poháněnou studii taxislužby s názvem „Milano Taxi“

Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí

Klíčovým aspektem prezentace značky Volkswagen v Hannoveru byla její elektrická strategie.
Studie Milano Taxi
s nulovými emisemi je založena na desítkách let praxe vývojářů, kteří mají se stavbou vozidel taxislužby bohaté zkušenosti.


Elektrický koncept navržený pro městskou přepravu má zavazadlový prostor integrovaný uvnitř prostoru pro pasažéry a je vybaven speciálními dotykovými obrazovkami jak pro cestující, tak pro řidiče.

Milano Taxi pohání elektrický motor s maximálním výkonem 85 kW, jemuž dodává energii lithium-iontový akumulátor uložený pod podlahou vozu. Maximální dojezd studie činí 300 km. Kromě plně elektrického pohonu je i nadále pevnou částí strategie udržitelného rozvoje automobilky Volkswagen neustálý vývoj a optimalizace úsporných a ekologicky šetrných spalovacích motorů.

Zdroj: TZ Volkswagen Group, foto VW

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu