Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí

vloženo

Volkswagen pokračuje v úsilí stát se ekologicky nejšetrnějším výrobcem automobilů na světě. Na veletrhu v Hannoveru proto představil plně elektricky poháněnou studii taxislužby s názvem „Milano Taxi“

Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí

Klíčovým aspektem prezentace značky Volkswagen v Hannoveru byla její elektrická strategie.
Studie Milano Taxi
s nulovými emisemi je založena na desítkách let praxe vývojářů, kteří mají se stavbou vozidel taxislužby bohaté zkušenosti.


Elektrický koncept navržený pro městskou přepravu má zavazadlový prostor integrovaný uvnitř prostoru pro pasažéry a je vybaven speciálními dotykovými obrazovkami jak pro cestující, tak pro řidiče.

Milano Taxi pohání elektrický motor s maximálním výkonem 85 kW, jemuž dodává energii lithium-iontový akumulátor uložený pod podlahou vozu. Maximální dojezd studie činí 300 km. Kromě plně elektrického pohonu je i nadále pevnou částí strategie udržitelného rozvoje automobilky Volkswagen neustálý vývoj a optimalizace úsporných a ekologicky šetrných spalovacích motorů.

Zdroj: TZ Volkswagen Group, foto VW

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich