Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí

vloženo

Volkswagen pokračuje v úsilí stát se ekologicky nejšetrnějším výrobcem automobilů na světě. Na veletrhu v Hannoveru proto představil plně elektricky poháněnou studii taxislužby s názvem „Milano Taxi“

Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí

Klíčovým aspektem prezentace značky Volkswagen v Hannoveru byla její elektrická strategie.
Studie Milano Taxi
s nulovými emisemi je založena na desítkách let praxe vývojářů, kteří mají se stavbou vozidel taxislužby bohaté zkušenosti.


Elektrický koncept navržený pro městskou přepravu má zavazadlový prostor integrovaný uvnitř prostoru pro pasažéry a je vybaven speciálními dotykovými obrazovkami jak pro cestující, tak pro řidiče.

Milano Taxi pohání elektrický motor s maximálním výkonem 85 kW, jemuž dodává energii lithium-iontový akumulátor uložený pod podlahou vozu. Maximální dojezd studie činí 300 km. Kromě plně elektrického pohonu je i nadále pevnou částí strategie udržitelného rozvoje automobilky Volkswagen neustálý vývoj a optimalizace úsporných a ekologicky šetrných spalovacích motorů.

Zdroj: TZ Volkswagen Group, foto VW

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.01.2019
Toyota GR Supra - legenda se vrací a my o ní víme vše podstatné
11.01.2019
Test: Mitsubishi Space Star - jednoduchý a levný
10.01.2019
Peugeot 2008 slaví milion vyrobených kusů
08.01.2019
Suzuki Swift Sport je tady a nestojí ani půl milionu
07.01.2019
Test ojetiny: Volkswagen Golf V – pátá generace úspěchu
04.01.2019
BMW Individual M850i xDrive Coupé Night Sky - krása vesmírná
29.12.2018
Test ojetiny: Citroën C4 – auto dvou tváří
22.12.2018
Volkswagen Golf GTI TCR přichází na český trh
20.12.2018
Test: Mazda 2 není malé auto jen pro ženy
07.12.2018
Škoda Scala má po oficiální premiéře
06.12.2018
Renault Captur má nový motor 1,3 TCe
04.12.2018
Seat Tarraco v prodeji, české ceny začínají na 762 900 Kč
03.12.2018
Test ojetiny: Chevrolet Kalos – levný konkurent Fabie
20.11.2018
Kia ProCeed: Shooting brake ze Žiliny začal sjíždět z výrobních linek
17.11.2018
Omlazená Kia Optima startuje na 719 980 Kč, elektrifikovaná verze stojí přes milion
16.11.2018
Rodina Toyota Corolla se rozšiřuje o nový sedan
15.11.2018
Test ojetiny: Ford Focus – král zatáček se stále líbí
15.11.2018
Lexus ES 300h míří do Česka. Předprodej nového modelu zahájen
14.11.2018
Buďte vidět, české silnice se noří do tmy
13.11.2018
Test ojetiny: Peugeot 407 – elegantní kabát s lákavou cenovkou