Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí

vloženo

Volkswagen pokračuje v úsilí stát se ekologicky nejšetrnějším výrobcem automobilů na světě. Na veletrhu v Hannoveru proto představil plně elektricky poháněnou studii taxislužby s názvem „Milano Taxi“

Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Klíčovým aspektem prezentace značky Volkswagen v Hannoveru byla její elektrická strategie.
Studie Milano Taxi
s nulovými emisemi je založena na desítkách let praxe vývojářů, kteří mají se stavbou vozidel taxislužby bohaté zkušenosti.

Elektrický koncept navržený pro městskou přepravu má zavazadlový prostor integrovaný uvnitř prostoru pro pasažéry a je vybaven speciálními dotykovými obrazovkami jak pro cestující, tak pro řidiče.

Milano Taxi pohání elektrický motor s maximálním výkonem 85 kW, jemuž dodává energii lithium-iontový akumulátor uložený pod podlahou vozu. Maximální dojezd studie činí 300 km. Kromě plně elektrického pohonu je i nadále pevnou částí strategie udržitelného rozvoje automobilky Volkswagen neustálý vývoj a optimalizace úsporných a ekologicky šetrných spalovacích motorů.

Zdroj: TZ Volkswagen Group, foto VW

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi