Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí

vloženo

Volkswagen pokračuje v úsilí stát se ekologicky nejšetrnějším výrobcem automobilů na světě. Na veletrhu v Hannoveru proto představil plně elektricky poháněnou studii taxislužby s názvem „Milano Taxi“

Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí

Klíčovým aspektem prezentace značky Volkswagen v Hannoveru byla její elektrická strategie.
Studie Milano Taxi
s nulovými emisemi je založena na desítkách let praxe vývojářů, kteří mají se stavbou vozidel taxislužby bohaté zkušenosti.


Elektrický koncept navržený pro městskou přepravu má zavazadlový prostor integrovaný uvnitř prostoru pro pasažéry a je vybaven speciálními dotykovými obrazovkami jak pro cestující, tak pro řidiče.

Milano Taxi pohání elektrický motor s maximálním výkonem 85 kW, jemuž dodává energii lithium-iontový akumulátor uložený pod podlahou vozu. Maximální dojezd studie činí 300 km. Kromě plně elektrického pohonu je i nadále pevnou částí strategie udržitelného rozvoje automobilky Volkswagen neustálý vývoj a optimalizace úsporných a ekologicky šetrných spalovacích motorů.

Zdroj: TZ Volkswagen Group, foto VW

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí Fotografie k článku Studie Volkswagen Milano Taxi: S obrazovkami a bez emisí
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte