Spolupráce při výrobě zařízení pro elektrický pohon

vloženo

Společnosti PSA Peugeot Citroën a Mitsubishi Motors Corporation (MMC) dnes oznámily zahájení úvodního projektu v otázce širší technické spolupráce v oblasti elektrického pohonu.

Spolupráce při výrobě zařízení pro elektrický pohon

Tento několikaměsíční projekt se bude týkat vývoje, výroby a využití zařízení pro elektrický pohon pro malá městská auta.

Oba výrobci se domnívají, že pro zvýšení životaschopnosti plánů na výrobu elektrických vozů a pro urychlení uvádění těchto vozů na trh bude spolupráce v oblasti vývoje a výroby elektrických vozů oboustranně prospěšná.

Tato nová dohoda posiluje vztahy mezi oběma výrobci, kteří před několika dny položili základní kámen pro výstavbu společné továrny v Rusku, ve městě Kaluga, (180 km jihozápadně od Moskvy).
Pro PSA Peugeot Citroën je tato dohoda součástí jejího plánu strategie a ambice na období 2005 – 2010, kdy chce obsadit první místo mezi výrobci ekologických vozidel.

PSA Peugeot Citroën, který má s elektrickými vozy, jichž k dnešnímu dni vyrobil 10 000 kusů, tedy nejvíc na světě, jedinečnou praxi, přinese do tohoto projektu svou zkušenost v oblasti elektrického pohonu.

Pro MMC znamená tato dohoda logické vyústění jeho strategie výroby elektrických vozů.
MMC, jehož cílem je stát se jedním z hlavních výrobců elektrických vozů, se zaměřil především na vývoj nové generace elektrických vozů I MiEV (Mitsubishi innovative Electric Vehicle, vycházející z modelu „I“). Tento vůz MMC uvede v roce 2009 na japonský trh a zvažuje možný prodej v Evropě a ve Spojených státech.

MMC dále vytvořil v partnerství se společnostmi GS Yuasa a Mitsubishi Corporation společný podnik Lithium Energy Japan, který má dodávat lithium-iontové baterie velké kapacity a vysoké výkonnosti pro vozy I MiEV. Přípravné etapy pro sériovou výrobu baterií probíhají hladce.

 

 


Zdroj: Citroen Česká republika s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing
07.02.2017
Nissan čelí vážnému skandálu. Jeho Navary se lámou!