Spider-Man si v novém filmu stopne elektromobil, uhádnete jaký?

Nový film "Spider-Man: Bez domova" už se pár dní promítá v kině. Víte, jaké vozy jsou součástí tohoto snímku? Trochu napovíme, jede je elektromobil a druhý populární SUV, které jsme nedávno otestovali a v Česku se těší vysoké popularitě. Už víte?

Nové modely Hyundai IONIQ 5 a Hyundai TUCSON prožijí svůj hollywoodský debut v připravovaném filmu „Spider-Man: Bez domova“ (Spider-Man: No Way Home) společnosti Sony Pictures


Automobilka Hyundai spustila už před uvedením filmu do kin kampaň zahrnující globální televizní reklamu a další digitální propagační aktivity. Kampaň je součástí globálního reklamního partnerství, které společnosti Hyundai Motor a Sony Pictures uzavřely pro větší počet snímků již v květnu 2020. Cílem uvedené spolupráce je prezentovat vizi mobility zaměřené na člověka a realizované prostřednictvím produktových a technologických inovací.

„Z hlediska marketingu očekáváme od této spolupráce velký přínos. Tento vzrušující film s našimi vozidly v klíčových částech příběhu potěší miliony diváků na celém světě,“ řekl Thomas Schemera, výkonný viceprezident, globální marketingový ředitel a vedoucí divize zákaznických zážitků ve společnosti Hyundai Motor Company.

„Spider-Man: Bez domova“ je třetím filmem o Spider-Manovi z produkce společností Sony Pictures a Marvel Studios s hvězdným Tomem Hollandem, který hraje hlavní roli středoškoláka Petera Parkera neboli Spider-Mana. Předchozí film „Spider-Man: Daleko od domova“ (Spider-Man: Far From Home) vydělal na celém světě 1,131 miliardy USD jako čtvrtý nejvýnosnější film roku 2019 a 25. nejvýnosnější film v celé historii. 

„Hyundai je synonymem špičkové technologie a vizuálně inovativního designu. Není tedy vůbec překvapivé, že značka pro model IONIQ 5 a netrpělivě očekávaný film ‚Spider-Man: Bez domova‘ vytvořila nápaditou marketingovou kampaň. Nepochybujeme o tom, že tato inovativní spolupráce přinese fanouškům hodně zábavy,“ řekl Jeffrey Godsick, výkonný viceprezident, odpovědný za globální partnerství a řízení značky, a vedoucí oddělení zábavních akcí ve společnosti Sony Pictures Entertainment.

Výsledkem aktuální spolupráce je i delší reklamní video „Only Way Home“, jehož režisérem je Jon Watts, který měl na starosti režii všech tří posledních filmů o Spider-Manovi. V reklamě vystupuje Tom Holland jako Spider-Man a jeho nejlepší přítel Ned Leeds, kterého hraje Jacob Batalon. Spider-Man je v reklamě rozhodnutý očistit své jméno, vyjde ze svého úkrytu a stopne si Neda v elektromobilu IONIQ 5, aby ho dovezl do 300 mil (483 km) vzdáleného New Yorku. Třicetisekundová televizní verze se bude vysílat do ledna 2022 v rámci televizních programů s vysokou sledovaností v USA, Evropě, Číně, Rusku a na dalších globálních trzích – včetně České republiky.

Společnost Hyundai Motor navíc vytvořila třicetisekundový reklamní spot se zcela novým modelem TUCSON, který reprezentuje moderní kompaktní SUV. Diváci v této reklamě uvidí klíčové scény z filmu, a to včetně těch, v nichž vystupují TUCSON a Tom Holland.

spider-man hyundai ioniq 5

Integrovaná marketingová kampaň společnosti Hyundai Motor, zaměřená na připravovaný film „Spider-Man: Bez domova“, bude přitahovat pozornost rovněž na velkoplošné obrazovce na náměstí Piccadilly Circus v Londýně a prostřednictvím reklamních ploch na celém světě.

Po filmu „Spider-Man: Bez domova“ bude spolupráce pokračovat ve spojení s připravovaným filmem „Uncharted“, jehož premiéra je plánována na únor 2022, a s pokračováním kritikou oceňovaného a Oscarem ověnčeného animovaného filmu „Spider-Man: Paralelní světy“ (Spider-Man: Into the Spider-Verse), které by se mělo začít promítat na plátnech kin v říjnu 2022.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

redakce, Hyundai

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Peugeot 3008 má české ceny. Hybrid koupíte za cenu základního Karoqu
Chcete novou Škodu Octavii s dobrou výbavou výhodně? Právě teď máte šanci Neplaťte za elektronickou dálniční známku víc, než musíte Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou

Tipy z autobazarů

Nissan Navara

Rok výroby 2018

499 900 Kč

BMW Řada 3

Rok výroby 2006

145 000 Kč

Mercedes-Benz Třídy S

Rok výroby 2017

899 000 Kč

Peugeot 308

Rok výroby 2024

567 999 Kč