Speciální série „by LOEB“

vloženo

Dva modely, jeden podpis, to jsou speciální série vozů „by LOEB“ vycházející z modelových C2 a C4 doprovázejí návrat značky Citroën do světového šampionátu v rallye 2007.

Speciální série „by LOEB“

Oba vozy tak nabývají nových dimenzí. C2 by LOEB a C4 by LOEB vyjadřují svůj sportovní charakter zejména odlišnostmi v konečné úpravě vozů. Od základních modelů C2 a C4 Coupé se odlišují zejména osobitým vybavením a známostí značky „by LOEB“. Prodej vozů těchto sérií představuje kromě plánovaného rozšíření nabídky vozů značky Citroën zároveň i poděkování a poctu trojnásobnému mistru světa v rallye v letech 2004, 2005 a 2006, jehož mnohé úspěchy na sportovním poli se nemalou měrou podílejí na zlepšování obrazu značky Citroën v očích světové veřejnosti.

C4 by LOEB
Odvozen od C4 Coupé, model C4 by LOEB osobitým stylem zcela odpovídá strategii značky Citroën vyvíjet dynamické vozy v souladu s její účastí na MS v rallye. Citroën tak svým zákazníkům může nabídnout automobily, v nichž se snoubí vášeň pro automobilismus s potěšením z každodenní jízdy.

Model C4 by LOEB je nabízen ve dvou barevných odstínech – oficiální barvě Citroënu Sport červené Aden nebo černé Obsidien. Protáhlé a současně čisté linie karosérie propůjčují modelu C4 by LOEB vyjímečné aerodynamické vlastnosti stvrzující jeho sportovní charakter, který je ještě umocněn zadním přítlačným křídlem.

Specifický ráz vzhledu C4 by LOEB je zesílen disky kol Resolfen v bílé barvě, kterou lze na přání nahradit šedou Métallure. Jejich 17 palců zaručují mimořádné jízdní vlastnosti bez ohledu na motorizaci.

Lakovaná zpětná zrcátka modelu C4 by LOEB jsou sladěna s barvou karosérie. Mimo podpis „By LOEB“ též nese jedinečnou identifikaci v podobě pořadového čísla.

Vnitřek vozu, stejně jako jeho vnějšek, nese znaky sportovní a zároveň dynamické high-tech střídmosti.

Sedadla v kombinaci specifického červeného čalounění a alcantary jsou zdobena prošíváním.

Na předních opěrkách hlavy provedených v kůži jsou vyšita červená loga značky Citroën.

Vnitřní strana dveří má speciální úpravu povrchu a je doplněna kůží s červeným prošíváním.

Středová loketní opěrka, která je stejně jako volant zdobena červenou nití, poskytuje pohodlnou a jistou polohu ruky při řízení.

Sportovní rys vozu C4 by LOEB je ještě zdůrazněn hliníkovým pedálovým ústrojím a, kromě verze HDi 138 FAP, hlavicí řadicí páky vyrobené ze stejného kovu.

Výdechy ventilace, orámování řadicí páky a popelník jsou provedeny v kovu.

Koberečky jsou sladěné se zbytkem vozu. Jejich černá barva „mistral“ s červenou obrubou a prošíváním specifickým pro značku Citroën jsou jen jedním z dalších odlišujících prvků vlastních modelu C4 by LOEB.

Pro klidnější a bezpečnější jízdu je v sériové verzi vůz C4 by LOEB vybaven tempomatem a omezovačem rychlosti.

Model C4 by LOEB v sobě pojí všechny přednosti řady C4 jako jsou pohodlí, bezpečnost a dynamika s požitkem z jízdy výlučným a osobitým vozem.

C4 by LOEB je nabízen se zážehovými motory 1.6i 16V 80 kW, 2.0i 16V 107 kW a 2.0i 16V 130 kW a vznětovými HDi 110 BV5, HDi 110 FAP BV5 a HDi 138 FAP BV6.

C2 by LOEB
Model C2 představuje svou osobitostí přirozeného partnera vozu C4 by LOEB. C2 by LOEB byl vyvinut z verzí VTR/VTS a představuje automobil čistých a rozhodných linií, které současně zachovávají elegantní a vyvážený styl.

C2 by LOEB zaujme v obou nabízených barevných odstínech; je elegantně střídmý v černém provedení Onyx a sportovně atraktivní v červené Aden. Stejně jako model C4 by LOEB je vybaven lakovaným zadním křídlem, které podtrhuje jeho styl a podporuje aerodynamiku vozu.
Barva krytů bočních zrcátek, hliníková šeď Alu nebo červená Aden, je přizpůsobena barvě karoserie vozu.

Sportovní vzhled modelu C2 by LOEB je umocněn 16-ti palcovými ráfky ze slitin Suzuka nebo Guépard.

Tento vůz C2 má na postranních a zadních dveřích samolepku „by LOEB“, dveře na straně řidiče jsou ještě opatřeny pořadovým číslem vozu.

Vnitřek vozu ve stylu high-tech plně odpovídá jeho sportovnímu zaměření. Originalitu stylu C2 by LOEB podtrhuje harmonické sladění černé a červené látky, chrómu a hliníku. Černo-červené sedačky jsou barevně doplněny opěrkami hlavy, které mají vzadu červeně vyšito logo značky Citroën. Kůže volantu je taktéž červeně prošita.

Ústí výdechů ventilace je pochromováno a hlavice řadicí páky s pedálovým ústrojím jsou ve sportovním hliníkovém provedení (týká se pouze verzí s ručním řazením).

Pro zaručení ideální polohy řidiče při řízení je jeho sedadlo výškově nastavitelné.

S motorem 1.6i 16V 90 kW je vůz C2 by LOEB vybaven systémem ESP, který lze samozřejmě zcela vypnout.

Vůz C2 by LOEB je nabízen se zážehovými motory 1.6i 16V 80 kW SensoDrive et 1.6i 16V 90 kW.

 


Zdroj: Citroën Česká republika, s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Speciální série „by LOEB“ Fotografie k článku Speciální série „by LOEB“ Fotografie k článku Speciální série „by LOEB“ Fotografie k článku Speciální série „by LOEB“
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing
07.02.2017
Nissan čelí vážnému skandálu. Jeho Navary se lámou!