Speciální série „by LOEB“

vloženo

Dva modely, jeden podpis, to jsou speciální série vozů „by LOEB“ vycházející z modelových C2 a C4 doprovázejí návrat značky Citroën do světového šampionátu v rallye 2007.

Speciální série „by LOEB“ Speciální série „by LOEB“

Oba vozy tak nabývají nových dimenzí. C2 by LOEB a C4 by LOEB vyjadřují svůj sportovní charakter zejména odlišnostmi v konečné úpravě vozů. Od základních modelů C2 a C4 Coupé se odlišují zejména osobitým vybavením a známostí značky „by LOEB“. Prodej vozů těchto sérií představuje kromě plánovaného rozšíření nabídky vozů značky Citroën zároveň i poděkování a poctu trojnásobnému mistru světa v rallye v letech 2004, 2005 a 2006, jehož mnohé úspěchy na sportovním poli se nemalou měrou podílejí na zlepšování obrazu značky Citroën v očích světové veřejnosti.

C4 by LOEB
Odvozen od C4 Coupé, model C4 by LOEB osobitým stylem zcela odpovídá strategii značky Citroën vyvíjet dynamické vozy v souladu s její účastí na MS v rallye. Citroën tak svým zákazníkům může nabídnout automobily, v nichž se snoubí vášeň pro automobilismus s potěšením z každodenní jízdy.

Model C4 by LOEB je nabízen ve dvou barevných odstínech – oficiální barvě Citroënu Sport červené Aden nebo černé Obsidien. Protáhlé a současně čisté linie karosérie propůjčují modelu C4 by LOEB vyjímečné aerodynamické vlastnosti stvrzující jeho sportovní charakter, který je ještě umocněn zadním přítlačným křídlem.

Specifický ráz vzhledu C4 by LOEB je zesílen disky kol Resolfen v bílé barvě, kterou lze na přání nahradit šedou Métallure. Jejich 17 palců zaručují mimořádné jízdní vlastnosti bez ohledu na motorizaci.

Lakovaná zpětná zrcátka modelu C4 by LOEB jsou sladěna s barvou karosérie. Mimo podpis „By LOEB“ též nese jedinečnou identifikaci v podobě pořadového čísla.

Vnitřek vozu, stejně jako jeho vnějšek, nese znaky sportovní a zároveň dynamické high-tech střídmosti.

Sedadla v kombinaci specifického červeného čalounění a alcantary jsou zdobena prošíváním.

Na předních opěrkách hlavy provedených v kůži jsou vyšita červená loga značky Citroën.

Vnitřní strana dveří má speciální úpravu povrchu a je doplněna kůží s červeným prošíváním.

Středová loketní opěrka, která je stejně jako volant zdobena červenou nití, poskytuje pohodlnou a jistou polohu ruky při řízení.

Sportovní rys vozu C4 by LOEB je ještě zdůrazněn hliníkovým pedálovým ústrojím a, kromě verze HDi 138 FAP, hlavicí řadicí páky vyrobené ze stejného kovu.

Výdechy ventilace, orámování řadicí páky a popelník jsou provedeny v kovu.

Koberečky jsou sladěné se zbytkem vozu. Jejich černá barva „mistral“ s červenou obrubou a prošíváním specifickým pro značku Citroën jsou jen jedním z dalších odlišujících prvků vlastních modelu C4 by LOEB.

Pro klidnější a bezpečnější jízdu je v sériové verzi vůz C4 by LOEB vybaven tempomatem a omezovačem rychlosti.

Model C4 by LOEB v sobě pojí všechny přednosti řady C4 jako jsou pohodlí, bezpečnost a dynamika s požitkem z jízdy výlučným a osobitým vozem.

C4 by LOEB je nabízen se zážehovými motory 1.6i 16V 80 kW, 2.0i 16V 107 kW a 2.0i 16V 130 kW a vznětovými HDi 110 BV5, HDi 110 FAP BV5 a HDi 138 FAP BV6.

C2 by LOEB
Model C2 představuje svou osobitostí přirozeného partnera vozu C4 by LOEB. C2 by LOEB byl vyvinut z verzí VTR/VTS a představuje automobil čistých a rozhodných linií, které současně zachovávají elegantní a vyvážený styl.

C2 by LOEB zaujme v obou nabízených barevných odstínech; je elegantně střídmý v černém provedení Onyx a sportovně atraktivní v červené Aden. Stejně jako model C4 by LOEB je vybaven lakovaným zadním křídlem, které podtrhuje jeho styl a podporuje aerodynamiku vozu.
Barva krytů bočních zrcátek, hliníková šeď Alu nebo červená Aden, je přizpůsobena barvě karoserie vozu.

Sportovní vzhled modelu C2 by LOEB je umocněn 16-ti palcovými ráfky ze slitin Suzuka nebo Guépard.

Tento vůz C2 má na postranních a zadních dveřích samolepku „by LOEB“, dveře na straně řidiče jsou ještě opatřeny pořadovým číslem vozu.

Vnitřek vozu ve stylu high-tech plně odpovídá jeho sportovnímu zaměření. Originalitu stylu C2 by LOEB podtrhuje harmonické sladění černé a červené látky, chrómu a hliníku. Černo-červené sedačky jsou barevně doplněny opěrkami hlavy, které mají vzadu červeně vyšito logo značky Citroën. Kůže volantu je taktéž červeně prošita.

Ústí výdechů ventilace je pochromováno a hlavice řadicí páky s pedálovým ústrojím jsou ve sportovním hliníkovém provedení (týká se pouze verzí s ručním řazením).

Pro zaručení ideální polohy řidiče při řízení je jeho sedadlo výškově nastavitelné.

S motorem 1.6i 16V 90 kW je vůz C2 by LOEB vybaven systémem ESP, který lze samozřejmě zcela vypnout.

Vůz C2 by LOEB je nabízen se zážehovými motory 1.6i 16V 80 kW SensoDrive et 1.6i 16V 90 kW.


 


Zdroj: Citroën Česká republika, s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Speciální série „by LOEB“ Fotografie k článku Speciální série „by LOEB“ Fotografie k článku Speciální série „by LOEB“ Fotografie k článku Speciální série „by LOEB“

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Audi Q7 prodělalo facelift, který nepotřebovalo

Audi Q7 prodělalo facelift, který nepotřebovalo

Německá automobilka se rozhodla sjednotit vzhled všech modelů v aktuálním designovém jazyce. Po čtyřech letech od představení prošel model Q7 modernizací, kterou nejvíce poznáte v interiéru. Na český trh dorazí novinka..

Test ojetiny: Hyundai Elantra poskytne komfortní odpružení a prostor

Test ojetiny: Hyundai Elantra poskytne komfortní odpružení a prostor

Elantra první generace potěší nabídkou místa pro posádky, ale i zavazadla a velice komfortním podvozkem. Ten na českých..

Test: Nissan Qashqai DIG-T 160 DCT. Na vlně svistu!

Test: Nissan Qashqai DIG-T 160 DCT. Na vlně svistu!

Nissan Qashqai se na našem trhu coby kompaktní SUV/crossover etabloval velmi dobře. V loňském roce představený motor mu..

Nová generace Peugeotu 2008 představena, sluší ji to

Nová generace Peugeotu 2008 představena, sluší ji to

Přestože se model 2008 se lvem ve znaku prodává stále skvěle, francouzská automobilka představila po šesti letech na..

BMW 3 Touring je tady, ovládá se hlasem a vycouve z místa

BMW 3 Touring je tady, ovládá se hlasem a vycouve z místa

Již příští týden si nové BMW řady 3 odbyde svou premiéru v dlouhé verzi Touring, přičemž první vozy se k zákazníkům..