Škoda zahájila výrobu nových motorů TSI

vloženo

Škoda ve svém hlavním závodě v Mladé Boleslavi zahájila výrobu nových benzínových motorů. Výrobní kapacity motoru EA 211 ve variantách 1,2 TSI a 1,4 TSI činí maximálně 2.200 vozů denně. Tyto agregáty s přímým vstřikováním se budou montovat primárně do modelů značek Škoda, dále pak také do vozů Audi, Seat a VW. Výhody nových motorů je nižší hmotnost, spotřeba i emise.

Škoda zahájila výrobu nových motorů TSI Škoda zahájila výrobu nových motorů TSI

​„Pokračujeme v rozšiřování našich kapacit pro výrobu motorů a převodovek,“ říká Michael Oeljeklaus, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro oblast výroby a logistiky. „Výroba motorů řady EA211 posílí naši výrobní základnu v České republice a podtrhuje důležitou roli produkce společnosti Škoda Auto pro koncern Volkswagen.“


Pro odpovědné nakládání s přírodními zdroji v rámci trvale udržitelné mobility jsou optimalizované spalovací motory velice důležité. Proto byly vyvinuty zcela nové generace benzínových a naftových motorů, které se budou postupně objevovat v paletě modelů koncernu Volkswagen.

Koncernová řada motorů EA211 zahrnuje celkem čtyři varianty tří- a čtyřválcových motorů o zdvihovém objemu 1,0 až 1,6 litru. Čtyřválce TSI, využívající čtyřventilovou technologii, určují nové standardy v energetické účinnosti, odlehčenou konstrukcí a výkonem. Nižší vnitřní tření, snížená vlastní hmotnost a optimalizovaný teplotní management výrazně snižují spotřebu a emise. Zkratka TSI (Turbocharged Stratified Injection) je speciální typ přímého vstřikování paliva a stlačování směsi benzínu a vzduchu pomocí turbodmychadla.

Od října vyrábí závod ve Vrchlabí dvojspojkovou převodovku DQ200 pro koncern Volkswagen. Kapacita činí v současné době 1.000 převodovek denně. Do poloviny roku 2013 bude závod vyrábět až 1.500 převodovek denně.

Rozšiřování výroby agregátů je součástí rozsáhlého investičního programu společnosti Škoda Auto v České republice. Do něj patří také rozšiřování vývojových kapacit. Automobilka v současné době rozšiřuje své technologické a vývojové centrum v Česaně, v blízkosti hlavního sídla společnosti v Mladé Boleslavi. Do stavby 21 nových zkušeben motorů a komponent investuje společnosti více než 34 milionů euro – je to jedna z největších investic v oblasti vývoje, kterou jsou v současné době v České republice realizovány.

Koncem července 2012 bylo v Mladé Boleslavi otevřeno nové Lean Centrum – centrum pro školení zaměstnanců a dodavatelů na optimalizaci procesů ve výrobě a administrativě. V polovině září byl zahájen provoz nového IT-centra značky. Škoda v současné době navíc v Mladé Boleslavi rozšiřuje Škoda Parts Centrum pro distribuci dílů a příslušenství. Koncem listopadu pak bylo znovu otevřeno kompletně modernizované Škoda Muzeum.

Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Škoda zahájila výrobu nových motorů TSI Fotografie k článku Škoda zahájila výrobu nových motorů TSI
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.08.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s
18.08.2017
Bude takto vypadat nové BMW Z4? Koncept je dost dobrý
17.08.2017
Honda Civic dostane konečně diesel, ale až od března
16.08.2017
Test: Nissan Micra - roste jako z vody a ohromí interiérem
14.08.2017
Honda Jazz má po faceliftu - dostal patnáctistovku a novou výbavu
10.08.2017
Test: Mazda 6 Wagon - benzínový dvoulitr s manuálem překvapil
09.08.2017
Češi se mohou radovat, do prodeje jde Kia Sportage ve výbavě Cool
08.08.2017
Nový Rolls-Royce Phantom bude nejlepším autem světa
07.08.2017
Mitsubishi Pajero Expedition - cestou necestou
01.08.2017
Toyota Yaris GRMN má českou cenu - je dražší než GT86
31.07.2017
Test ojetiny: Mitsubishi Colt - ďábelský prcek
28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit