Škoda Yeti slaví - půl milionu vyrobených exemplářů

vloženo

Ve výrobním závodě v Kvasinách sjel koncem října z linky půlmiliontý vůz Škoda Yeti. Jubilejním vozem byla Škoda Yeti Monte Carlo v barvě červená Corrida. Škoda Yeti je celosvětově jedním z nejoblíbenějších modelů v kategorii kompaktních SUV. Takový Roomster může jen tiše závidět, Yeti se skvěle trefil do aktuálního trendu.

Škoda Yeti slaví - půl milionu vyrobených exemplářů

Půl milionu vyrobených vozů Škoda Yeti představuje další milník kvasinského závodu,“ říká Michael Oeljeklaus, člen představenstva společnosti Škoda AUTO za oblast výroby a logistiky. „Od svého uvedení na trh nadchnul Yeti zákazníky jak v Evropě, tak na dalších zahraničních trzích. Za tento úspěch vděčíme především zaměstnancům v závodě Kvasiny. Díky svým technickým dovednostem, know-how a maximálnímu nasazení výrazným způsobem formují dobrou pověst závodu. V následujících letech objem výroby v Kvasinách podstatně navýšíme a v rámci tohoto navýšení bude hrát výroba vozů SUV důležitou roli,“ dodává Oeljeklaus.



Model Yeti, s nímž značka ŠKODA v roce 2009 debutovala v segmentu kompaktních SUV, se rychle stal jedním z nejúspěšnějších vozů své třídy.

V roce 2013 byla ŠKODA Yeti kompletně přepracována a od té doby se vyrábí ve dvou individuálních designových variantách: jako ‚městská’ ŠKODA Yeti v elegantním provedení a jako ŠKODA Yeti Outdoor, laděná pro náročnější provoz mimo zpevněné komunikace. Obě varianty bodují výrazným designem a svěžím interiérem. Kromě toho nabízí atraktivní ‚Simply Clever’ řešení, maximální funkčnost a rozšířenou kombinaci motorů a převodovek.

Obě varianty vozu Yeti jsou k dostání s pohonem předních i všech kol. Moderní pohon všech kol dokáže zaujmout vynikajícími vlastnostmi v provozu mimo zpevněné komunikace a nabízí maximální užitnou hodnotu v kombinaci s osvědčenými kvalitami vozů Yeti. Od loňského roku doplňuje modelovou nabídku sportovně laděná verze ŠKODA Yeti Monte Carlo.



Kromě závodu v Kvasinách sjíždí ŠKODA Yeti z výrobních linek také v Číně a v Rusku. V Číně se Yeti vyrábí lokálně u partnerské společnosti Shanghai Volkswagen v prodloužené verzi, určené speciálně pro čínský trh. V Rusku se toto kompaktní SUV montuje ve spolupráci s ruskou automobilkou GAZ Group v závodě v Nižním Novgorodu.

Kvasinský závod je jedním ze tří domácích výrobních závodů společnosti ŠKODA AUTO. Vedle modelu ŠKODA Yeti se tu v současnosti vyrábí také ŠKODA Superb a Superb Combi. V loňském roce bylo v Kvasinách vyrobeno 166 200 vozů značky ŠKODA. S aktuálním počtem téměř 4500 zaměstnanců patří tento závod k největším průmyslovým zaměstnavatelům v Královéhradeckém kraji. Kvasinský závod funguje již 81 let, vozy značky ŠKODA se tu vyrábí od roku 1947.

V současnosti zažívá závod v Kvasinách největší modernizaci a rozšíření ve své historii. V příštích letech se výrobní kapacita závodu navýší až na 280 000 vozů ročně, přičemž se počítá s vytvořením až 1300 nových pracovních míst. Investice společnosti ŠKODA AUTO do tohoto závodu dosáhnou částky zhruba 7 miliard Kč.


Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Škoda Yeti slaví - půl milionu vyrobených exemplářů Fotografie k článku Škoda Yeti slaví - půl milionu vyrobených exemplářů Fotografie k článku Škoda Yeti slaví - půl milionu vyrobených exemplářů Fotografie k článku Škoda Yeti slaví - půl milionu vyrobených exemplářů Fotografie k článku Škoda Yeti slaví - půl milionu vyrobených exemplářů Fotografie k článku Škoda Yeti slaví - půl milionu vyrobených exemplářů
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi