Škoda Yeti nově ve Laurin & Klement

vloženo

K prodejcům přijíždí atraktivní novinka, Yeti ve vrcholné verzi Laurin & Klement, kterou budou zdobit sedmnáctipalcová kola Annapurna, bi-xenonové světlomety s natáčením do zatáček, skla SunSet nebo stříbrný střešní nosič. Nově budou také nabízeny některé prvky výbav jako např. systém rozpoznání únavy řidiče.

Škoda Yeti nově ve Laurin & Klement Představené novinky dále posílí pozici modelu Yeti na trhu. Jen v prvních devíti měsících vzrostly jeho celosvětové prodeje v porovnání se stejným obdobím minulého roku o téměř 31 % na 66 400 vozů. „Škoda Yeti je nejen vítězem celé řady testů, ale těší se velké oblibě také mezi našimi zákazníky. V letošním roce je zatím naším nejrychleji rostoucím modelem,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu. „Atraktivita našeho všestranného vozu se díky novým   variantám ještě zvýší.

Příznivci vytříbené elegance nyní mohou zvolit první SUV značky Škoda ve vrcholném provedení Yeti Laurin & Klement (L&K). Název modelu odkazuje na zakladatele podniku, mechanika Václava Laurina a knihkupce Václava Klementa. Společnost, kterou založili v roce 1895, se později spojila s koncernem Škoda. Po modelech Škoda Octavia a Superb je nyní Yeti třetí modelovou řadou, dostupnou ve vrcholné výbavě L&K. Škoda Yeti Laurin & Klement zapůsobí již na první pohled. Postarají se o to mimo jiné 17" kola  Annapurna z lehké slitiny, bi-xenonové světlomety s natáčením do zatáček, skla SunSet s vyšším stupněm tónování či stříbrný střešní nosič.

Jasným identifikačním znakem výbavy L&K jsou nápisy na obou předních blatnících. Provedení L&K lze objednat ve všech standardních metalických odstínech. Důraz na maximální komfort je patrný i uvnitř vozu Yeti Laurin & Klement. Interiéru dominují sedadla v černé kůži se stříbrným obšitím a vytlačenými nápisy L&K; v kůži se stříbrným obšitím je také tříramenný multifunkční volant, hlavice řadicí páky a madlo ruční brzdy. Exkluzivitu modelu připomínají nápisy Laurin & Klement na obložení v klavírním laku nebo s dřevěným dekorem, předních prahových lištách a textilních koberečcích se stříbrným lemováním. Velkorysý rozsah výbavy dokresluje rádio Bolero či detaily v podobě síťového programu.

Zajímavým novým bezpečnostním prvkem modelu Škoda Yeti je volitelný systém rozpoznání únavy řidiče. Systém vyhodnocuje styl jízdy a tím i soustředění řidiče a v případě potřeby se na přístrojovém panelu objeví varovný signál. Kromě toho se vylepšení dočkal i navigační systém Columbus, který teď může mimo jiné přijímat signál digitálního rádia. Od listopadu 2012 bude model Škoda Yeti nabízen také s novou generací hlavic řadicí páky.

Napříč celou modelovou paletou mění Škoda například i označení bezpečnostního systému ESP: od 45. kalendářního týdne se jmenuje ESC – Electronic Stability Control. V programu barev karoserie bude v budoucnu barva modrá Aqua nahrazena tmavším modrým odstínem Shark.

ŠKODA AUTO

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Škoda Yeti nově ve Laurin & Klement Fotografie k článku Škoda Yeti nově ve Laurin & Klement Fotografie k článku Škoda Yeti nově ve Laurin & Klement Fotografie k článku Škoda Yeti nově ve Laurin & Klement Fotografie k článku Škoda Yeti nově ve Laurin & Klement
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI