Škoda Yeti na Ženevském autosalonu

vloženo

Nový Yeti, s nímž Škoda Auto rozšiřuje výrobní program o pátou modelovou řadu, nese typické znaky automobilů Škoda. Pětidveřový vůz o délce 4,2 m je snadno rozeznatelný díky výrazné přídi s charakteristickou maskou chladiče a robustní karoserii s širokými blatníky. Vyvážená koncepce podvozku umožňuje to, co slibuje design: potěšení z jízdy a dynamiku.

Škoda Yeti na Ženevském autosalonu

Yeti je pokrokové, chytré a kompaktní SUV, kterým Škoda Auto vstupuje do tohoto segmentu. Všem verzím jsou vlastní velmi dobré jízdní vlastnosti a vysoká agilita. Verze 4×4 navíc nabízí výjimečné vlastnosti při jízdě terénem a velkou tažnou sílu. Vůz bude k dispozici s výkonnými a zároveň úspornými motory, které jsou bez výjimky přeplňované turbodmychadlem. V nabídce jsou dvě benzinové a tři naftové motorizace. Základním agregátem pro vozy s pohonem předních kol je downsizingový benzinový čtyřválec o objemu 1,2 litru.

Yeti nabídne tyto motory:

benzinové:
1,2 TSI/77 kW (pohon předních kol)
1,8 TSI/118 kW (4×4)

naftové:
2,0 TDI CR 81 kW (pohon předních kol, 4×4)
2,0 TDI CR 103 kW (4×4)
2,0 TDI CR 125 kW (4×4)

Funkční design modelu Yeti, který i přes svou robustnost vyzařuje spíše lehkost než mohutnost, pomohl splnit základní požadavky na přehlednost karoserie, zvýšenou polohu sedadel a možnosti variabilního využití vozu. Díky velkému zavazadlovému prostoru o objemu až 1760 litrů zvládne Yeti i náročné přepravní úkoly. Praktický upevňovací systém s posouvatelnými háčky a sítí uspoří čas při ukládání zavazadel a zabrání jejich pohybu za jízdy.

Spojením nízkých hodnot emisí a příznivé spotřeby paliva vytváří Yeti předpoklady pro další úspěšnou existenci třídy SUV. V současných ekonomických i ekologických podmínkách přináší vůz odpověď na otázky, které v této oblíbené a stále rostoucí třídě vyvolává stoupající ekologické povědomí.

 




Zdroj: Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing