Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI

vloženo

Velká mezera mezi 1,2 TSI (77 kW) a 1,8 TSI (118 kW) bude konečně zaplněna motorem 1,4 TSI (90 kW). V tomto výkonovém naladění známe čtrnáctistovku i z Octavie či Superbu...

Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI

Údaje o jízdních výkonech a spotřebě Yetiho s motorem 1,4 TSI nejsou dosud zveřejněny, na trh má přijít až v červnu. Tato motorizace se kombinovat výhradně s předním pohonem a šestistupňovou manuání převodovkou. O měsíc později nabídku doplní první „automatická“ verze mezi turbodiesely- bude to 2,0 TDI-CR ve verzi 103 kW a 6stupňovou dvouspojkovou automatikou DSG. V tomto případě už Yeti pohon 4x4 má.


Připomeňme tedy krátce budoucí ucelenou nabídku motorizací a jejich kombinací s převodovkami a pohonem:
1,2 TSI (77 kW): 6 st manuál i 7 st. DSG, obojí pouze přední pohon
1,4 TSI (90 kW): 6 st. manuál a přední pohon
1,8 TSI (118 kW): 6 st. manuál a pohon 4x4

2,0 TDI-CR (81 kW): 5 st. manuál a přední pohon nebo 6 st. manuál a pohon 4x4
2,0 TDI-CR (103 kW): 6 st manuál nebo 6 st. DSG, obojí pouze 4x4
2,0 TDI-CR (125 kW): 6 st. manuál a pohon 4x4

Škoda Yeti má nyní i bohatší nabídku přípatkových prvků, například sportovní přední sedadla s výrazným bočním vedením, přípravu pro DVD systém nebo vyhřívané čelní sklo s posíleným vyhříváním v oblasti stěračů- zabraňující jejich přimrznutí.
Novinkou je také červenooranžový lak s názvem Tangerine- sériově dodávaný právě pro novou edici Champion (bez příplatku ze do ní objednat i jinou barvu).

Jinak Champion vychází z úrovně Ambition, ale nadto je doplněn o interiér „Sport“ s paketem hliníkových doplňků a právě ty nové sportovní sedadla- v červeném nebo stříbrném provedení. Dále má dvouzónovou klimatizaci Climatronic, autorádio Swing s CD a MP3, 17" kola Annapurna v černo-stříbrném provedení, stříbrný střešní nosič, dekorativní lamely předního nárazníku, ochranné lišty nebo zadní skla Sunset.

Poměrně bohatě vybavený Yeti Champion lze objednat ve všech motorizacích, ceny začínají na částce 508 800,- za 1,2 TSI a končí u 730 800,- za 2,0 TDI se 125 kW.

Marek Oborník, foto Škoda

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s

Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s

Čtyřválec o výkonu 200 koní doplní dvojice elektromotorů. Celkový výkon soustavy automobilka neuvádí, známe ovšem hodnoty zrychlení z 0 na 100 km/h a také maximální rychlost (elektronicky omezenou). Peugeot 508 Sport..

Test: Kia Sorento 2.2 CRDi 4x4 8AT GT Line je tajným tipem

Test: Kia Sorento 2.2 CRDi 4x4 8AT GT Line je tajným tipem

Rádi byste se viděli za volantem Audi Q7 nebo Volkswagenu Touareg, přičemž rodinný rozpočet nestačí pokrýt pořizovací..

Citroën slaví 100 let výbavou Celebration

Citroën slaví 100 let výbavou Celebration

100. výročí založení: značka Citroën otevírá rok oslav 100. výročí svého založení výjimečnou obchodní nabídkou..

Test ojetiny: Škoda Octavia – sen českého chataře

Test ojetiny: Škoda Octavia – sen českého chataře

První generace novodobé Škody Octavia se dodnes za své prodeje nemusí stydět. Na trhu ojetin stále funguje mezi levnými..

Test: BMW 540d xDrive - zapomeňte na SUV

Test: BMW 540d xDrive - zapomeňte na SUV

Móda vozů kategorie SUV nezná mezí a tak trochu se zapomíná na modely klasické koncepce. A je to podle nás škoda,..