Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI

vloženo

Velká mezera mezi 1,2 TSI (77 kW) a 1,8 TSI (118 kW) bude konečně zaplněna motorem 1,4 TSI (90 kW). V tomto výkonovém naladění známe čtrnáctistovku i z Octavie či Superbu...

Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI

Údaje o jízdních výkonech a spotřebě Yetiho s motorem 1,4 TSI nejsou dosud zveřejněny, na trh má přijít až v červnu. Tato motorizace se kombinovat výhradně s předním pohonem a šestistupňovou manuání převodovkou. O měsíc později nabídku doplní první „automatická“ verze mezi turbodiesely- bude to 2,0 TDI-CR ve verzi 103 kW a 6stupňovou dvouspojkovou automatikou DSG. V tomto případě už Yeti pohon 4x4 má.


Připomeňme tedy krátce budoucí ucelenou nabídku motorizací a jejich kombinací s převodovkami a pohonem:
1,2 TSI (77 kW): 6 st manuál i 7 st. DSG, obojí pouze přední pohon
1,4 TSI (90 kW): 6 st. manuál a přední pohon
1,8 TSI (118 kW): 6 st. manuál a pohon 4x4

2,0 TDI-CR (81 kW): 5 st. manuál a přední pohon nebo 6 st. manuál a pohon 4x4
2,0 TDI-CR (103 kW): 6 st manuál nebo 6 st. DSG, obojí pouze 4x4
2,0 TDI-CR (125 kW): 6 st. manuál a pohon 4x4

Škoda Yeti má nyní i bohatší nabídku přípatkových prvků, například sportovní přední sedadla s výrazným bočním vedením, přípravu pro DVD systém nebo vyhřívané čelní sklo s posíleným vyhříváním v oblasti stěračů- zabraňující jejich přimrznutí.
Novinkou je také červenooranžový lak s názvem Tangerine- sériově dodávaný právě pro novou edici Champion (bez příplatku ze do ní objednat i jinou barvu).

Jinak Champion vychází z úrovně Ambition, ale nadto je doplněn o interiér „Sport“ s paketem hliníkových doplňků a právě ty nové sportovní sedadla- v červeném nebo stříbrném provedení. Dále má dvouzónovou klimatizaci Climatronic, autorádio Swing s CD a MP3, 17" kola Annapurna v černo-stříbrném provedení, stříbrný střešní nosič, dekorativní lamely předního nárazníku, ochranné lišty nebo zadní skla Sunset.

Poměrně bohatě vybavený Yeti Champion lze objednat ve všech motorizacích, ceny začínají na částce 508 800,- za 1,2 TSI a končí u 730 800,- za 2,0 TDI se 125 kW.

Marek Oborník, foto Škoda

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.12.2017
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio je rychlé jako supersport
13.12.2017
Test: Nissan Qashqai - bestseller po faceliftu je ještě lepší
12.12.2017
Na novou generaci Mercedesu Benz CLS si připravte 1,7 milionu
10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu