Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI

vloženo

Velká mezera mezi 1,2 TSI (77 kW) a 1,8 TSI (118 kW) bude konečně zaplněna motorem 1,4 TSI (90 kW). V tomto výkonovém naladění známe čtrnáctistovku i z Octavie či Superbu...

Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Údaje o jízdních výkonech a spotřebě Yetiho s motorem 1,4 TSI nejsou dosud zveřejněny, na trh má přijít až v červnu. Tato motorizace se kombinovat výhradně s předním pohonem a šestistupňovou manuání převodovkou. O měsíc později nabídku doplní první „automatická“ verze mezi turbodiesely- bude to 2,0 TDI-CR ve verzi 103 kW a 6stupňovou dvouspojkovou automatikou DSG. V tomto případě už Yeti pohon 4x4 má.

Připomeňme tedy krátce budoucí ucelenou nabídku motorizací a jejich kombinací s převodovkami a pohonem:
1,2 TSI (77 kW): 6 st manuál i 7 st. DSG, obojí pouze přední pohon
1,4 TSI (90 kW): 6 st. manuál a přední pohon
1,8 TSI (118 kW): 6 st. manuál a pohon 4x4

2,0 TDI-CR (81 kW): 5 st. manuál a přední pohon nebo 6 st. manuál a pohon 4x4
2,0 TDI-CR (103 kW): 6 st manuál nebo 6 st. DSG, obojí pouze 4x4
2,0 TDI-CR (125 kW): 6 st. manuál a pohon 4x4

Škoda Yeti má nyní i bohatší nabídku přípatkových prvků, například sportovní přední sedadla s výrazným bočním vedením, přípravu pro DVD systém nebo vyhřívané čelní sklo s posíleným vyhříváním v oblasti stěračů- zabraňující jejich přimrznutí.
Novinkou je také červenooranžový lak s názvem Tangerine- sériově dodávaný právě pro novou edici Champion (bez příplatku ze do ní objednat i jinou barvu).

Jinak Champion vychází z úrovně Ambition, ale nadto je doplněn o interiér „Sport“ s paketem hliníkových doplňků a právě ty nové sportovní sedadla- v červeném nebo stříbrném provedení. Dále má dvouzónovou klimatizaci Climatronic, autorádio Swing s CD a MP3, 17" kola Annapurna v černo-stříbrném provedení, stříbrný střešní nosič, dekorativní lamely předního nárazníku, ochranné lišty nebo zadní skla Sunset.

Poměrně bohatě vybavený Yeti Champion lze objednat ve všech motorizacích, ceny začínají na částce 508 800,- za 1,2 TSI a končí u 730 800,- za 2,0 TDI se 125 kW.

Marek Oborník, foto Škoda

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI Fotografie k článku Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing