Škoda opět sponzorem Tour de France

vloženo

Již pojedenácté automobilka Škoda letos jako oficiální sponzor a dodavatel oficiálního vozu podpoří Tour de France. Jádrem podpory značky Škoda, která souvisí s nejslavnějším cyklistickým závodem na světě, je flotila asi 250 vozů. Jako ‚mobilní dispečink’ ředitele Tour bude opět fungovat červená Škoda Superb, jedoucí v čele pelotonu. Letošní Tour de France se koná od 5. do 27. července.

Škoda opět sponzorem Tour de France Škoda opět sponzorem Tour de France

Aktivity značky ŠKODA na Tour de France již jedenáct let korunují cyklistický sponzoring naší společnosti,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO zodpovědný za oblast prodeje a marketingu. „Naše silné zastoupení na nejslavnějším cyklistickém závodě světa trvale posiluje image a známost značky. Podpora Tour a cyklistiky je více než klasický sponzoring – je to srdeční záležitost celého podniku, vždyť naše kořeny sahají právě až k výrobě jízdních kol, kterou zahájili naši zakladatelé Laurin a Klement,“ dodává Eichhorn.


Tour de France 2014 začíná 5. července v Leedsu - první tři etapy se letos jedou v Anglii. Po celkem 21 etapách dojedou jezdci 27. července do cíle na bulváru Champs-Elysées v Paříži. ŠKODA je, tak jako v předchozích ročnících, partnerem ‚bílého trikotu’ pro nejlepšího jezdce do 25 let.

Začátkem března česká automobilka prodloužila sponzoring Tour o dalších pět let do roku 2018. Dohoda navíc zahrnuje i sponzorskou podporu závodu okolo Španělska (‚La Vuelta’) i dalších mezinárodních závodů. Jádrem sponzoringu Tour de France je i v letošním roce velká flotila vozů značky ŠKODA. Zhruba 250 vozů – zejména modelů Škoda Octavia Combi a ŠKODA Superb – bude v roli doprovodných vozů v provozu prakticky 24 hodin denně. Flotila hraje hlavní roli už od počátku partnerství Tour de France se značkou ŠKODA. Každoročně tyto vozy ujedou zhruba 2,8 milionu kilometrů. Celkem tedy flotila vozů ŠKODA od roku 2004 ujela téměř 28 milionů kilometrů – a to bez jediného zastavení v důsledku technické závady.

Pro všechny fanoušky je už z velké dálky viditelný tzv. ‚Red Car’: červená ŠKODA Superb na čele pelotonu. Vůz během Tour slouží jako ‚mobilní dispečink’. Odsud vydává ředitel Tour každé ráno povel ke startu, organizuje dopravu kolem pelotonu a odsud komunikuje s traťovými rozhodčími. Za tímto účelem má vůz rozsáhlou technickou výbavu. Mimo jiné je vybaven sedmi radiovými kanály, kterými přijímá informace a vydává pokyny.

Navíc je ‚Red Car’ jediný vůz, který smí spolu s jezdci každý den přejet cílovou čáru každé etapy. Pro nasazení v rámci závodu je Superb nalakován červeným odstínem ‚Corrida’.

Na zadním sedadle Superbu sedí ředitel Tour Christian Prudhomme. „Superb miluji. Je to skvělý vůz. Měřím 190 centimetrů a jsem tedy stejně velký jako můj řidič. Přesto si vzadu mohu velice pohodlně sednout a dokonce si přehodit nohu přes nohu. A nejvíc se těším na obrovskou panoramatickou prosklenou střechu,“ dodává Prudhomme. Ředitelský Superb byl vybaven speciálním panoramatickým střešním oknem, které se po stisknutí tlačítka otevírá odzadu dopředu. Při otevřené střeše se tak může Prudhomme vzadu i postavit a sledovat dění na trati závodu.

ŠKODA AUTO a.s.

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Škoda opět sponzorem Tour de France
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
04.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Test ojetiny: Peugeot 208 - návrat ke slávě
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách