Škoda Octavia Tour nejlevnější v historii - nově od 249.900 Kč

vloženo

Ještě než přijde zbrusu nový model, přichází Škoda s doprodejem vozů Octavia Tour za zvýhodněné ceny. Octavii Tour s motorem 1.4 MPI tak pořídíte ve verzi liftback za 249.900 Kč, ve verzi Combi za 269.900 Kč, přičemž za silnější motor v podobě 1.6 MPI je nutné připlatit v obou případech 15.000 Kč.

Škoda Octavia Tour nejlevnější v historii - nově od 249.900 Kč Od roku 1996 vyrobeno téměř 4 miliony vozů Octavia první a druhé generace, z toho 32 tisíc neslo jméno Octavia Tour. Střídání stráží je vždy slavnostní okamžik. Právě taková událost čeká v nejbližší době oblíbené verze řady Octavia s přívlastkem Tour. Ještě než se na trhu objeví nová kompaktní limuzína, nabízí Škoda českým zákazníkům poslední příležitost ke koupi vozů s bohatou výbavou za historicky nejnižší ceny.

"Jméno Octavia Tour se během uplynulých osm let stalo pojmem," říká Petr Pečenka, vedoucí regionu Česká republika automobilky Škoda. "Zejména druhá generace posunula Tour o úroveň výš. Měřeno nejen prostorem, ale také kvalitou a použitou technikou. Více než 5 500 českých řidičů si díky němu splnilo sen o vlastním voze Octavia. Ti, kteří doposud váhali, mají nyní poslední šanci. U obchodníků Škoda na ně čekají poslední vozy Octavia Tour s bohatou výbavou za férovou cenu."

Octavia Tour je nejdostupnějším modelem řady Octavia v novodobé historii značky. S motorem 1,4 MPI jej lze v akční nabídce Trumf pořídit za základní cenu 249.900 Kč. Akční ceník zahrnuje také praktickou verzi Combi a výkonnější motor 1,6 MPI. S paketem Trumf Plus za 15.000 Kč pak vůz dostává navíc klimatizaci, elektrické ovládání oken vpředu, palubní počítač, tónovaná skla, další 4 reproduktory navíc a 15" kola z lehké slitiny. Samozřejmostí je i v případě této Octavie objemný zavazadlový prostor, prostorný interiér, víceprvková zadní náprava nebo kvalitní materiály a výborné dílenské zpracování.

První Tour se v nabídce automobilky Škoda objevil v roce 2004. Přídomek Tour získala Octavia první generace v okamžiku, kdy byla zahájena souběžná výroba s druhou generací modelu Octavia. Díky modelu Tour měla mladoboleslavská automobilka v nabídce "velké auto za malé peníze". Štafetu převzala v listopadu 2010 nová Octavia Tour, vycházející z druhé generace modelu Octavia před faceliftem, avšak s identickým interiérem nabízí současná nová Octavia. Nabídla nejen prostornější a kvalitnější interiér, ale také celkově robustnější konstrukci a modernější prvky výbav. Původně jediný motor 1,6 MPI/75 kW na českém trhu záhy doplnila ekonomický agregát 1,4 MPI/59 kW, oboje dostupné pro liftback i combi. Postupně se stala celosvětovou jedničkou výrobního programu české značky. Úspěšná je také na domácím trhu. Škoda Octavia je nejprodávanějším modelem napříč všemi kategoriemi. V roce 2011 měl každý sedmý osobní automobil registrovaný v České republice na zádi nápis Octavia. Škoda Octavia je desátým nejprodávanějším automobilem v Evropě a 34. nejprodávanějším vozem celosvětově.

Škoda Octavia Tour (ceny)
Model, výbava, motorizace/výkon cena (Kč)
Octavia Tour Trumf 1.4 MPI/59 kW 249.900 Kč
Octavia Tour Trumf 1.6 MPI/75 kW 264.900 Kč
Octavia Combi Tour Trumf 1.4 MPI/59 kW 269.900 Kč
Octavia Combi Tour Trumf 1.6 MPI/75 kW 284.900 Kč

Mezi lety 1996 a 2010 se vyrobilo více než 1,4 milionu automobilů Octavia první generace. Dalších 2,5 milionu bylo od roku 2004 až doposud vyrobeno v generaci druhé. Z těchto téměř 4 milionů pak 32 tisíc neslo na zádi označení Tour. Výroba aktuálního provedení řady Octavia Tour skončí letos v červnu.

Škoda, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Škoda Octavia Tour nejlevnější v historii - nově od 249.900 Kč Fotografie k článku Škoda Octavia Tour nejlevnější v historii - nově od 249.900 Kč Fotografie k článku Škoda Octavia Tour nejlevnější v historii - nově od 249.900 Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi