Škoda Octavia Tour nejlevnější v historii - nově od 249.900 Kč

vloženo

Ještě než přijde zbrusu nový model, přichází Škoda s doprodejem vozů Octavia Tour za zvýhodněné ceny. Octavii Tour s motorem 1.4 MPI tak pořídíte ve verzi liftback za 249.900 Kč, ve verzi Combi za 269.900 Kč, přičemž za silnější motor v podobě 1.6 MPI je nutné připlatit v obou případech 15.000 Kč.

Škoda Octavia Tour nejlevnější v historii - nově od 249.900 Kč Škoda Octavia Tour nejlevnější v historii - nově od 249.900 Kč

Od roku 1996 vyrobeno téměř 4 miliony vozů Octavia první a druhé generace, z toho 32 tisíc neslo jméno Octavia Tour. Střídání stráží je vždy slavnostní okamžik. Právě taková událost čeká v nejbližší době oblíbené verze řady Octavia s přívlastkem Tour. Ještě než se na trhu objeví nová kompaktní limuzína, nabízí Škoda českým zákazníkům poslední příležitost ke koupi vozů s bohatou výbavou za historicky nejnižší ceny.


"Jméno Octavia Tour se během uplynulých osm let stalo pojmem," říká Petr Pečenka, vedoucí regionu Česká republika automobilky Škoda. "Zejména druhá generace posunula Tour o úroveň výš. Měřeno nejen prostorem, ale také kvalitou a použitou technikou. Více než 5 500 českých řidičů si díky němu splnilo sen o vlastním voze Octavia. Ti, kteří doposud váhali, mají nyní poslední šanci. U obchodníků Škoda na ně čekají poslední vozy Octavia Tour s bohatou výbavou za férovou cenu."

Octavia Tour je nejdostupnějším modelem řady Octavia v novodobé historii značky. S motorem 1,4 MPI jej lze v akční nabídce Trumf pořídit za základní cenu 249.900 Kč. Akční ceník zahrnuje také praktickou verzi Combi a výkonnější motor 1,6 MPI. S paketem Trumf Plus za 15.000 Kč pak vůz dostává navíc klimatizaci, elektrické ovládání oken vpředu, palubní počítač, tónovaná skla, další 4 reproduktory navíc a 15" kola z lehké slitiny. Samozřejmostí je i v případě této Octavie objemný zavazadlový prostor, prostorný interiér, víceprvková zadní náprava nebo kvalitní materiály a výborné dílenské zpracování.

První Tour se v nabídce automobilky Škoda objevil v roce 2004. Přídomek Tour získala Octavia první generace v okamžiku, kdy byla zahájena souběžná výroba s druhou generací modelu Octavia. Díky modelu Tour měla mladoboleslavská automobilka v nabídce "velké auto za malé peníze". Štafetu převzala v listopadu 2010 nová Octavia Tour, vycházející z druhé generace modelu Octavia před faceliftem, avšak s identickým interiérem nabízí současná nová Octavia. Nabídla nejen prostornější a kvalitnější interiér, ale také celkově robustnější konstrukci a modernější prvky výbav. Původně jediný motor 1,6 MPI/75 kW na českém trhu záhy doplnila ekonomický agregát 1,4 MPI/59 kW, oboje dostupné pro liftback i combi. Postupně se stala celosvětovou jedničkou výrobního programu české značky. Úspěšná je také na domácím trhu. Škoda Octavia je nejprodávanějším modelem napříč všemi kategoriemi. V roce 2011 měl každý sedmý osobní automobil registrovaný v České republice na zádi nápis Octavia. Škoda Octavia je desátým nejprodávanějším automobilem v Evropě a 34. nejprodávanějším vozem celosvětově.

Škoda Octavia Tour (ceny)
Model, výbava, motorizace/výkon cena (Kč)
Octavia Tour Trumf 1.4 MPI/59 kW 249.900 Kč
Octavia Tour Trumf 1.6 MPI/75 kW 264.900 Kč
Octavia Combi Tour Trumf 1.4 MPI/59 kW 269.900 Kč
Octavia Combi Tour Trumf 1.6 MPI/75 kW 284.900 Kč

Mezi lety 1996 a 2010 se vyrobilo více než 1,4 milionu automobilů Octavia první generace. Dalších 2,5 milionu bylo od roku 2004 až doposud vyrobeno v generaci druhé. Z těchto téměř 4 milionů pak 32 tisíc neslo na zádi označení Tour. Výroba aktuálního provedení řady Octavia Tour skončí letos v červnu.

Škoda, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Škoda Octavia Tour nejlevnější v historii - nově od 249.900 Kč Fotografie k článku Škoda Octavia Tour nejlevnější v historii - nově od 249.900 Kč Fotografie k článku Škoda Octavia Tour nejlevnější v historii - nově od 249.900 Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich
24.06.2017
Velké překvapení přichystal Peugeot, který nabídne Pick Up