Škoda Octavia Tour nejlevnější v historii - nově od 249.900 Kč

vloženo

Ještě než přijde zbrusu nový model, přichází Škoda s doprodejem vozů Octavia Tour za zvýhodněné ceny. Octavii Tour s motorem 1.4 MPI tak pořídíte ve verzi liftback za 249.900 Kč, ve verzi Combi za 269.900 Kč, přičemž za silnější motor v podobě 1.6 MPI je nutné připlatit v obou případech 15.000 Kč.

Škoda Octavia Tour nejlevnější v historii - nově od 249.900 Kč Škoda Octavia Tour nejlevnější v historii - nově od 249.900 Kč

Od roku 1996 vyrobeno téměř 4 miliony vozů Octavia první a druhé generace, z toho 32 tisíc neslo jméno Octavia Tour. Střídání stráží je vždy slavnostní okamžik. Právě taková událost čeká v nejbližší době oblíbené verze řady Octavia s přívlastkem Tour. Ještě než se na trhu objeví nová kompaktní limuzína, nabízí Škoda českým zákazníkům poslední příležitost ke koupi vozů s bohatou výbavou za historicky nejnižší ceny.


"Jméno Octavia Tour se během uplynulých osm let stalo pojmem," říká Petr Pečenka, vedoucí regionu Česká republika automobilky Škoda. "Zejména druhá generace posunula Tour o úroveň výš. Měřeno nejen prostorem, ale také kvalitou a použitou technikou. Více než 5 500 českých řidičů si díky němu splnilo sen o vlastním voze Octavia. Ti, kteří doposud váhali, mají nyní poslední šanci. U obchodníků Škoda na ně čekají poslední vozy Octavia Tour s bohatou výbavou za férovou cenu."

Octavia Tour je nejdostupnějším modelem řady Octavia v novodobé historii značky. S motorem 1,4 MPI jej lze v akční nabídce Trumf pořídit za základní cenu 249.900 Kč. Akční ceník zahrnuje také praktickou verzi Combi a výkonnější motor 1,6 MPI. S paketem Trumf Plus za 15.000 Kč pak vůz dostává navíc klimatizaci, elektrické ovládání oken vpředu, palubní počítač, tónovaná skla, další 4 reproduktory navíc a 15" kola z lehké slitiny. Samozřejmostí je i v případě této Octavie objemný zavazadlový prostor, prostorný interiér, víceprvková zadní náprava nebo kvalitní materiály a výborné dílenské zpracování.

První Tour se v nabídce automobilky Škoda objevil v roce 2004. Přídomek Tour získala Octavia první generace v okamžiku, kdy byla zahájena souběžná výroba s druhou generací modelu Octavia. Díky modelu Tour měla mladoboleslavská automobilka v nabídce "velké auto za malé peníze". Štafetu převzala v listopadu 2010 nová Octavia Tour, vycházející z druhé generace modelu Octavia před faceliftem, avšak s identickým interiérem nabízí současná nová Octavia. Nabídla nejen prostornější a kvalitnější interiér, ale také celkově robustnější konstrukci a modernější prvky výbav. Původně jediný motor 1,6 MPI/75 kW na českém trhu záhy doplnila ekonomický agregát 1,4 MPI/59 kW, oboje dostupné pro liftback i combi. Postupně se stala celosvětovou jedničkou výrobního programu české značky. Úspěšná je také na domácím trhu. Škoda Octavia je nejprodávanějším modelem napříč všemi kategoriemi. V roce 2011 měl každý sedmý osobní automobil registrovaný v České republice na zádi nápis Octavia. Škoda Octavia je desátým nejprodávanějším automobilem v Evropě a 34. nejprodávanějším vozem celosvětově.

Škoda Octavia Tour (ceny)
Model, výbava, motorizace/výkon cena (Kč)
Octavia Tour Trumf 1.4 MPI/59 kW 249.900 Kč
Octavia Tour Trumf 1.6 MPI/75 kW 264.900 Kč
Octavia Combi Tour Trumf 1.4 MPI/59 kW 269.900 Kč
Octavia Combi Tour Trumf 1.6 MPI/75 kW 284.900 Kč

Mezi lety 1996 a 2010 se vyrobilo více než 1,4 milionu automobilů Octavia první generace. Dalších 2,5 milionu bylo od roku 2004 až doposud vyrobeno v generaci druhé. Z těchto téměř 4 milionů pak 32 tisíc neslo na zádi označení Tour. Výroba aktuálního provedení řady Octavia Tour skončí letos v červnu.

Škoda, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Škoda Octavia Tour nejlevnější v historii - nově od 249.900 Kč Fotografie k článku Škoda Octavia Tour nejlevnější v historii - nově od 249.900 Kč Fotografie k článku Škoda Octavia Tour nejlevnější v historii - nově od 249.900 Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.09.2017
Test ojetiny: Ford Fusion - bratr Fiesty je stále v kurzu
20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem