Škoda Octavia Tour nejlevnější v historii - nově od 249.900 Kč
Ještě než přijde zbrusu nový model, přichází Škoda s doprodejem vozů Octavia Tour za zvýhodněné ceny. Octavii Tour s motorem 1.4 MPI tak pořídíte ve verzi liftback za 249.900 Kč, ve verzi Combi za 269.900 Kč, přičemž za silnější motor v podobě 1.6 MPI je nutné připlatit v obou případech 15.000 Kč.
Od roku 1996 vyrobeno téměř 4 miliony vozů Octavia první a druhé generace, z toho 32 tisíc neslo jméno Octavia Tour. Střídání stráží je vždy slavnostní okamžik. Právě taková událost čeká v nejbližší době oblíbené verze řady Octavia s přívlastkem Tour. Ještě než se na trhu objeví nová kompaktní limuzína, nabízí Škoda českým zákazníkům poslední příležitost ke koupi vozů s bohatou výbavou za historicky nejnižší ceny.
Octavia Tour je nejdostupnějším modelem řady Octavia v novodobé historii značky. S motorem 1,4 MPI jej lze v akční nabídce Trumf pořídit za základní cenu 249.900 Kč. Akční ceník zahrnuje také praktickou verzi Combi a výkonnější motor 1,6 MPI. S paketem Trumf Plus za 15.000 Kč pak vůz dostává navíc klimatizaci, elektrické ovládání oken vpředu, palubní počítač, tónovaná skla, další 4 reproduktory navíc a 15" kola z lehké slitiny. Samozřejmostí je i v případě této Octavie objemný zavazadlový prostor, prostorný interiér, víceprvková zadní náprava nebo kvalitní materiály a výborné dílenské zpracování.
První Tour se v nabídce automobilky Škoda objevil v roce 2004. Přídomek Tour získala Octavia první generace v okamžiku, kdy byla zahájena souběžná výroba s druhou generací modelu Octavia. Díky modelu Tour měla mladoboleslavská automobilka v nabídce "velké auto za malé peníze". Štafetu převzala v listopadu 2010 nová Octavia Tour, vycházející z druhé generace modelu Octavia před faceliftem, avšak s identickým interiérem nabízí současná nová Octavia. Nabídla nejen prostornější a kvalitnější interiér, ale také celkově robustnější konstrukci a modernější prvky výbav. Původně jediný motor 1,6 MPI/75 kW na českém trhu záhy doplnila ekonomický agregát 1,4 MPI/59 kW, oboje dostupné pro liftback i combi. Postupně se stala celosvětovou jedničkou výrobního programu české značky. Úspěšná je také na domácím trhu. Škoda Octavia je nejprodávanějším modelem napříč všemi kategoriemi. V roce 2011 měl každý sedmý osobní automobil registrovaný v České republice na zádi nápis Octavia. Škoda Octavia je desátým nejprodávanějším automobilem v Evropě a 34. nejprodávanějším vozem celosvětově.
Model, výbava, motorizace/výkon | cena (Kč) |
Octavia Tour Trumf 1.4 MPI/59 kW | 249.900 Kč |
Octavia Tour Trumf 1.6 MPI/75 kW | 264.900 Kč |
Octavia Combi Tour Trumf 1.4 MPI/59 kW | 269.900 Kč |
Octavia Combi Tour Trumf 1.6 MPI/75 kW | 284.900 Kč |
Mezi lety 1996 a 2010 se vyrobilo více než 1,4 milionu automobilů Octavia první generace. Dalších 2,5 milionu bylo od roku 2004 až doposud vyrobeno v generaci druhé. Z těchto téměř 4 milionů pak 32 tisíc neslo na zádi označení Tour. Výroba aktuálního provedení řady Octavia Tour skončí letos v červnu.
Škoda, Petr Šikl
Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda
Fotografie k článku



Sdílet článek
Komentáře k článku:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Všechny články o značce / modelu
NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY
Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s
Čtyřválec o výkonu 200 koní doplní dvojice elektromotorů. Celkový výkon soustavy automobilka neuvádí, známe ovšem hodnoty zrychlení z 0 na 100 km/h a také maximální rychlost (elektronicky omezenou). Peugeot 508 Sport..
Test: Kia Sorento 2.2 CRDi 4x4 8AT GT Line je tajným tipem
Rádi byste se viděli za volantem Audi Q7 nebo Volkswagenu Touareg, přičemž rodinný rozpočet nestačí pokrýt pořizovací..
Citroën slaví 100 let výbavou Celebration
100. výročí založení: značka Citroën otevírá rok oslav 100. výročí svého založení výjimečnou obchodní nabídkou..
Test ojetiny: Škoda Octavia – sen českého chataře
První generace novodobé Škody Octavia se dodnes za své prodeje nemusí stydět. Na trhu ojetin stále funguje mezi levnými..
Test: BMW 540d xDrive - zapomeňte na SUV
Móda vozů kategorie SUV nezná mezí a tak trochu se zapomíná na modely klasické koncepce. A je to podle nás škoda,..