Škoda Octavia po faceliftu dostala dělené přední světlomety

vloženo

ŠKODA výrazně přepracovala svůj bestseller. ŠKODA OCTAVIA od konce roku nastoupí s novou, elegantně tvarovanou přídí a zádí, řadou vysoce moderních řešení pro asistenční systémy, infotainment a konektivitu a s novými výbavami. Kompaktní model se ve verzi liftback i ve verzi kombi představí ve špičkové formě a opět tak potvrdí jedinečnou pozici ve své třídě.

Škoda Octavia po faceliftu dostala dělené přední světlomety Škoda Octavia po faceliftu dostala dělené přední světlomety

„ŠKODA OCTAVIA v segmentu kompaktních vozů vždy byla třídou sama pro sebe,“ říká předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Bernhard Maier. „Jakožto 'srdce značky' OCTAVIA od samého počátku rozhodujícím způsobem ovlivňovala skvělý vývoj značky ŠKODA a udělala z ní to, čím dnes je: mezinárodně úspěšnou automobilkou, zastoupenou na více než 100 trzích na celém světě. S nynějším výrazně přepracovaným provedením modelu ŠKODA OCTAVIA chceme v tomto vývoji pokračovat,“ dodává Maier.


ŠKODA OCTAVIA je s odstupem neprodávanějším modelem české automobilky. Bestseller značky ŠKODA stanovil v horní části svého segmentu nová měřítka prostornosti, funkčnosti, bezpečnostních a komfortních prvků, designu a poměru ceny a užitné hodnoty. Za 20 let od představení prvního novodobého modelu ŠKODA OCTAVIA v roce 1996 se pro některou z verzí modelu OCTAVIA rozhodlo pět milionů zákazníků. S výrazně přepracovanou verzí modelu ŠKODA OCTAVIA chce značka pokračovat v úspěších jeho předchůdců, a dále tak posilovat pozici značky ŠKODA na světových trzích.

Škoda Octavia new

Linie nového provedení modelu ŠKODA OCTAVIA jsou opět o něco ostřejší, zejména v oblasti přídě. Na každé straně se nachází po dvou světlometech, což vytváří „čtyřokou“ tvář krystalického vzhledu. Na přání mohou světlomety svítit i s využitím technologie Full LED. Logo značky je nyní ještě výraznější, celá příď působí mohutnějším, širším dojmem a vyzařuje silný charakter.

Nabídka prostoru v přepracovaném provedení modelu ŠKODA OCTAVIA i nadále zůstává jednou z největších ve své třídě. Liftback i kombi nabízí délku interiéru 1 782 milimetrů a 73 milimetrů před koleny cestujících na zadním sedadle. Zavazadlový prostor má 590, resp. 610 litrů, sklopením zadních opěradel se rozroste na 1 580, resp. 1 740 litrů. Volitelně jsou pro model OCTAVIA COMBI k dispozici i elektricky ovládané páté dveře.

Nová Octavia foto interiér

S modernizací se do modelu OCTAVIA dostávají i nové systémy infotainmentu. Všechny čtyři – jmenovitě Swing a Bolero a navigační systémy Amundsen a Columbus – teď mají kapacitní displeje ve skleněném designu, které reagují již na lehký dotyk. Columbus má displej s úhlopříčkou 9,2 palce; špičkový systém disponuje WLAN-hotspotem a na přání i modulem pro SIM-kartu s rychlostí LTE pro superrychlé připojení k internetu.

I pokud jde o konektivitu, nabízí přepracovaná ŠKODA OCTAVIA nejmodernější řešení. Soubor služeb ŠKODA Connect se dělí na Infotainment Online a Care Connect. Care Connect je k dispozici ve všech výbavových variantách přepracovaného modelu ŠKODA OCTAVIA (kromě verze G-TEC).

Na špičku se modernizovaná ŠKODA OCTAVIA dostává i v oblasti asistenčních systémů – s technologiemi, které byly dosud dostupné jen pro vozy střední třídy. Novinka: pokud OCTAVIA poslouží jako tažné vozidlo, přebírá při pomalém couvání řízení asistent pro jízdu s přívěsem. Systém Frontassist doplnila prediktivní ochrana chodců. Také parkovací asistent se představí v nové, zdokonalené verzi. Systémy Blind Spot Detect a Rear Traffic Alert pomocí radaru v zádi jistí vůz při přejíždění z pruhu do pruhu a pomáhají mu při vyparkování při jízdě směrem vzad. Rear View Camera zabírá bezprostřední okolí vozu a obraz přenáší na palubní monitor.

Vedle řady ,Simply Clever` řešení, kterými ŠKODA OCTAVIA disponovala už dříve, přibyly i nové prvky: klíč s možností personalizace, do nějž si může několik uživatelů uložit své osobní nastavení, vyhřívaný věnec volantu, sklopné stolky na zadní straně předních opěradel, držáky nápojů usnadňující otevírání PET-lahví, a u verze kombi také vyjímatelná svítilna v zavazadlovém prostoru.

V pěti motorech TSI a čtyřech motorech TDI, které tvoři paletu pohonných jednotek, se vysoký výkon snoubí s nízkou spotřebou. Motory mají zdvihový objem od 1,0 do 2,0 litrů, výkonnostní spektrum začíná na 63 kW (84 k) a končí u 135 kW (184 k). Téměř pro všechny motory v přepracovaném modelu ŠKODA OCTAVIA je vedle manuální převodovky v nabídce i šesti- nebo sedmistupňová převodovka DSG. Pro motory 1,8 TSI a 2,0 TDI nabízí ŠKODA i pohon všech kol 4×4. Lahůdkou v oblasti podvozkové techniky je volitelný systém Dynamic Chassis Control (DCC) – ten umožňuje měnit charakteristiky posilovače řízení a tlumičů v režimech Comfort, Normal a Sport. Paleta kol z lehkých slitin sahá od šestnáctipalcových po osmnáctipalcová kola, nabízená v řadě nových designů.

Přepracovaný model ŠKODA OCTAVIA ve verzích liftback a kombi bude na jednotlivých trzích možno objednat v závěru roku 2016. Tyto vozy pak budou dodávány počátkem roku 2017.


Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Škoda Octavia po faceliftu dostala dělené přední světlomety Fotografie k článku Škoda Octavia po faceliftu dostala dělené přední světlomety Fotografie k článku Škoda Octavia po faceliftu dostala dělené přední světlomety Fotografie k článku Škoda Octavia po faceliftu dostala dělené přední světlomety
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

15.12.2017
Opel Grandland X dostal silný turbodiesel, osmistupňovou převodovku a novou výbavu
14.12.2017
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio je rychlé jako supersport
13.12.2017
Test: Nissan Qashqai - bestseller po faceliftu je ještě lepší
12.12.2017
Na novou generaci Mercedesu Benz CLS si připravte 1,7 milionu
10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet