Škoda Octavia liftback dostala pohon všech kol

vloženo

Pohon všech kol je nyní k dispozici také pro modely Škoda Octavia ve verzi liftback. V nabídce jsou tři vznětové a jeden zážehový motor. S provedením Octavia 4×4 se aktuální modelová řada Octavia rozrostla na sedm variant, z nichž tři mají pohon všech kol. Škoda současně rozšiřuje svou atraktivní paletu modelů s pohonem 4×4 na celkem sedm vozů.

Škoda Octavia liftback dostala pohon všech kol Škoda Octavia liftback dostala pohon všech kol

S modelem ŠKODA Octavia 4×4 rozšiřujeme naši nejdůležitější modelovou řadu o atraktivní variantu a opět dokládáme naši kompetenci v oblasti vozů s pohonem všech kol,“ říká člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast prodeje Werner Eichhorn.


Jízdní vlastnosti modelu ŠKODA Octavia 4×4 jsou působivé, ať už na asfaltu, ve stoupání nebo v náročném terénu či ve svízelných situacích. Umožňuje to technologie pohonu všech kol na bázi spojky Haldex páté generace v kombinaci s výkonnými motory a komfortně naladěným podvozkem.

ŠKODA Octavia 4×4 je na přední i zadní nápravě sériově vybavena elektronickou uzávěrkou diferenciálu (EDS). Zadní náprava je moderní, víceprvková s jedním podélným ramenem, třemi příčnými rameny a torzním stabilizátorem. Jemně odladěná souhra těchto prvků dodává vozu ty nejlepší jízdní vlastnosti, umožňuje excelentní rozjezdy, efektivní zrychlení a úctyhodnou maximální hmotnost vlečeného přívěsu.

Nejmladší člen rodiny Octavia navíc nabízí i všechny přednosti vozů Octavia s pohonem přední nápravy: bohatou nabídku prostoru, vysokou funkčnost, řadu ‚Simply Clever’-prvků, inovativní bezpečnostní a komfortní systémy, nízkou spotřebu a dynamický a elegantní design.

Technika pohonu všech kol se spojkou Haldex 5, špičkové motory, vynikající jízdní vlastnosti
Octavia 4×4 využívá jednu nejmodernějších a nejúčinnějších technologií pohonu všech kol. Systém pohonu všech kol je prostřednictvím řídicí jednotky spojky Haldex 5 naprogramován tak, že v normálním provozu a při běžném zatížení jsou poháněna především přední kola. V případě potřeby se ve zlomcích vteřiny plynule aktivuje pohon zadních kol, což zaručuje optimální trakci.

Nová Škoda Octavia 4x4 navíc vyniká i schopností táhnout přívěs o hmotnosti až dvě tuny (2,0 TDI ve verzi 110 kW).

Pro obě karosářské varianty jsou v nabídce celkem čtyři motorizace kombinovatelné s pohonem 4×4: tři přeplňované vznětové motory a jeden přeplňovaný benzinový motor.

Ve verzi 1,6 TDI Green tec s motorem o výkonu 77 kW (105 k) má Octavia 4×4 kombinovanou spotřebu pouze 4,5 l/100 km, emise CO2 dosahují hodnoty 119 g/km. Se základní motorizací zrychluje Octavia 4×4 z 0 na 100 km/h za 11,5 sekundy, vůz dosahuje maximální rychlosti 191 km/h.

Verze 2,0 TDI Green tec o výkonu 110 kW (150 k) dosahuje spotřeby 4,7 l nafty /100 km a emituje 122 g CO2 na kilometr. Maximální rychlost činí 215 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 8,6 sekundy.

Ve výkonové variantě 135 kW potřebuje motor 2,0 TDI Green tec 4,9 l/100 km, emise CO2 dosahují hodnoty 129 g/km. S tímto motorem zrychluje Octavia 4×4 z 0 na 100 km/h za 7,1 s, maximální rychlost činí 228 km/h.

Motor 1,8 TSI Green tec o výkonu 132 kW (180 k) je dodáván výhradně se šestistupňovou převodovkou DSG. Kombinovaná spotřeba činí 6,7 l/100 km, emise CO2 dosahují hodnoty 154 g/km. Octavia 4×4 dosahuje s tímto motorem maximální rychlosti 229 km/h. Z 0 na 100 km/h vůz zrychlí za pouhé 7,4 sekundy.

S novým modelem Octavia 4×4 zahrnuje paleta modelů značky ŠKODA s pohonem 4×4už sedm vozů: ŠKODA Octavia 4×4, ŠKODA Octavia Combi 4×4, ŠKODA Octavia Scout, ŠKODA Yeti 4×4 a ŠKODA Yeti Outdoor 4×4, ŠKODA Superb 4×4 a ŠKODA Superb Combi 4×4. ŠKODA tak v segmentu kompaktních vozů a vozů střední třídy disponuje nejmladší a současně nejširší paletou vozů s pohonem všech kol v Evropě.

Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Škoda Octavia liftback dostala pohon všech kol Fotografie k článku Škoda Octavia liftback dostala pohon všech kol
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

29.04.2017
Nové BMW M550d xDrive dostalo čtyři turbodmychadla
28.04.2017
Zapomeňte na Škodu Yeti, je tu Škoda Karoq
28.04.2017
Za Peugeot 5008 zaplatíte minimálně půl milionu
27.04.2017
Test: Citroën C3 1.2 PureTech - prcek rád Cactusy
26.04.2017
Nová Škoda Octavia RS - čtyřoká zábava
25.04.2017
Mercedes Benz třídy S - omlazení a mraky nové techniky
24.04.2017
Opel Grandland X - převlečený Peugeot 3008 oficiálně
21.04.2017
Modely ASX a Outlander nově v limitované edici 100 LET
20.04.2017
BMW M4 CS - výkon 460 koní a spotřebu 8,4 litrů
20.04.2017
Test ojetiny: Audi A6 3.0 TDI - s půl milionem do bazaru
19.04.2017
Kia Niro HEV je hybrid na tahání přívěsů
19.04.2017
Nissan Micra má české ceny, čtvrt milionu nestačí
18.04.2017
Test: Subaru Forester 2.0 XT - létající lesník
18.04.2017
Modernizovaná Octavia Scout jezdí komfortně a nezalekne se překážek
17.04.2017
Ford Focus kombi nově za cenu pětidveřového hatchbacku
16.04.2017
Suzuki Ignis - z ošklivé krabice je malé SUV s pohonem 4x4
15.04.2017
Omlazená Škoda Citigo stojí od 218 900 Kč
14.04.2017
Audi R8 Coupé Edition - 200 vozů v barvách Audi Sportu
14.04.2017
Test ojetiny: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI (125kW) AT – překvapivě ve formě
13.04.2017
Jeep Grand Cherokee Trackhawk - znáte rychlejší SUV?