Škoda MissionL na nových fotografiích

vloženo

Škoda oficiálně představila poměrně velký model za relativně málo peněz. Šestou modelovou řadu začne mladoboleslavská automobilka prodávat již letos v Indii. Do Evropy, Ruska a Číny se dostane během příštího roku.

Škoda MissionL na nových fotografiích Škoda MissionL na nových fotografiích

Koncernový večer konaný u příležitosti mezinárodního autosalonu ve Frankfurtu se stal místem světové premiéry designového konceptu MissionL. Koncept blízký sériovému stavu nabízí pohled na nový kompaktní model české automobilky.


Touto premiérou startujeme modelovou ofenzívu značky ŠKODA pro příští léta," říká předseda představenstva společnosti ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Nový kompaktní model následovaný dalšími novinkami je garantem toho, že dosáhneme našeho cíle zvýšit do roku 2018 prodeje na 1,5 milionu vozů. V následujících letech budeme přibližně každých šest měsíců představovat nový vůz."

Tuto studii jsme pojali jako velmi puristickou, plochy jsme rozdělili jednoduše, ale efektně," přibližuje filozofii konceptu Eckhard Scholz, člen představenstva společnosti ŠKODA zodpovědný za technický vývoj. "Silným a sportovním výrazem vyjadřujeme přímočarost a mladistvý charakter. Mnoho lidí hledá čisté až minimalistické tvary. To vše jim studie MissionL nabízí," doplňuje Eckhard Scholz.

Modelovou ofenzívou chce ŠKODA podpořit svůj růst. V porovnání s rokem 2010 vzrostly prodeje vozů s okřídleným šípem na kapotě během prvních osmi měsíců o 18,3 %, tj. na 583.600 automobilů. Mimořádně dynamicky se rozvíjely trhy Ruska, Indie a Číny. V Číně
se v období od ledna do srpna prodeje zvýšily o 29,2 % na 148.862 vozů. V Rusku bilance ke konci srpna činila 43.604 vozů. Na indickém trhu směřují prodejní výsledky české automobilky strmě vzhůru: 18.980 prodaných automobilů představuje nárůst o zhruba 50,4 % oproti stejnému období uplynulého roku.

Jeden rok po startu naší Růstové strategie 2018 můžeme jasně říci, že udržujeme správný kurs," bilancuje uplynulých dvanáct měsíců Vahland. „Na IAA jsme položili základní kámen produktové ofenzívy značky ŠKODA. Rozšiřování modelové palety nám v následujících letech pomůže ještě více zrychlit tempo našeho růstu."

Expozici značky ŠKODA naleznete v hale č. 3, stánku A05.

Škoda, ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Škoda MissionL na nových fotografiích Fotografie k článku Škoda MissionL na nových fotografiích

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Cestujte se svými koly bezstarostně a snadno

Cestujte se svými koly bezstarostně a snadno

Počasí venku doslova přeje cyklovýletům. S letní dovolenou se jistě objeví otázka, jak kromě sebe a spousty zavazadel na místo dopravit i jízdní kola. Do zaplněného kufru ho rozhodně nesložíte, takže nejlepším a..

Jak zvládnout cestování autem v parném létě

Jak zvládnout cestování autem v parném létě

Venku stoupají teploty každý den. Je vidět, že už je léto v plném proudu a v autě začíná být celkem nesnesitelně...

Modernizovaný Volkswagen Passat má české ceny, 3/4 milionu nestačí

Modernizovaný Volkswagen Passat má české ceny, 3/4 milionu nestačí

Modernizovaná osmá generace modelové řady Volkswagen Passat přichází na český trh. Bestseller střední třídy, který..

Test ojetiny: Opel Corsa - déčko není béčko!

Test ojetiny: Opel Corsa - déčko není béčko!

Čtvrtá generace Opelu Corsa s označením D vstoupila na trh v roce 2006. Přesto ani dnes ostudu neudělá. To platí jak po..

SUV Škoda Karoq a Kodiaq získají nové bezpečnostní systémy a efektní nápis na zadních dveřích

SUV Škoda Karoq a Kodiaq získají nové bezpečnostní systémy a efektní nápis na zadních dveřích

Úspěšné modely SUV vstupují do modelového roku 2020 zvýšením úrovně vybavení pro větší bezpečnost a pohodlí. Nově bude..