Škoda MissionL na nových fotografiích

vloženo

Škoda oficiálně představila poměrně velký model za relativně málo peněz. Šestou modelovou řadu začne mladoboleslavská automobilka prodávat již letos v Indii. Do Evropy, Ruska a Číny se dostane během příštího roku.

Škoda MissionL na nových fotografiích Škoda MissionL na nových fotografiích

Koncernový večer konaný u příležitosti mezinárodního autosalonu ve Frankfurtu se stal místem světové premiéry designového konceptu MissionL. Koncept blízký sériovému stavu nabízí pohled na nový kompaktní model české automobilky.


Touto premiérou startujeme modelovou ofenzívu značky ŠKODA pro příští léta," říká předseda představenstva společnosti ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Nový kompaktní model následovaný dalšími novinkami je garantem toho, že dosáhneme našeho cíle zvýšit do roku 2018 prodeje na 1,5 milionu vozů. V následujících letech budeme přibližně každých šest měsíců představovat nový vůz."

Tuto studii jsme pojali jako velmi puristickou, plochy jsme rozdělili jednoduše, ale efektně," přibližuje filozofii konceptu Eckhard Scholz, člen představenstva společnosti ŠKODA zodpovědný za technický vývoj. "Silným a sportovním výrazem vyjadřujeme přímočarost a mladistvý charakter. Mnoho lidí hledá čisté až minimalistické tvary. To vše jim studie MissionL nabízí," doplňuje Eckhard Scholz.

Modelovou ofenzívou chce ŠKODA podpořit svůj růst. V porovnání s rokem 2010 vzrostly prodeje vozů s okřídleným šípem na kapotě během prvních osmi měsíců o 18,3 %, tj. na 583.600 automobilů. Mimořádně dynamicky se rozvíjely trhy Ruska, Indie a Číny. V Číně
se v období od ledna do srpna prodeje zvýšily o 29,2 % na 148.862 vozů. V Rusku bilance ke konci srpna činila 43.604 vozů. Na indickém trhu směřují prodejní výsledky české automobilky strmě vzhůru: 18.980 prodaných automobilů představuje nárůst o zhruba 50,4 % oproti stejnému období uplynulého roku.

Jeden rok po startu naší Růstové strategie 2018 můžeme jasně říci, že udržujeme správný kurs," bilancuje uplynulých dvanáct měsíců Vahland. „Na IAA jsme položili základní kámen produktové ofenzívy značky ŠKODA. Rozšiřování modelové palety nám v následujících letech pomůže ještě více zrychlit tempo našeho růstu."

Expozici značky ŠKODA naleznete v hale č. 3, stánku A05.

Škoda, ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Škoda MissionL na nových fotografiích Fotografie k článku Škoda MissionL na nových fotografiích
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

23.09.2018
Nissan uvádí na trh odolnější Navaru OFF-ROADER AT32
21.09.2018
Uhrančivý Peugeot 508 má české ceny
20.09.2018
Kia Sportage po modernizaci přijde minimálně na 514 980 Kč
17.09.2018
Test: Vstříc pohodě! Citroën Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 163
k
12.09.2018
Ušetřete při koupi nového auta, Peugeot i Toyota budou mít své dny
11.09.2018
Test ojetiny: Volvo S60 – lepší než myslíte
07.09.2018
BMW X2 M35i je tady, vrchol nabídky umí stovku za pět sekund
30.08.2018
Test ojetiny: Citroën C2 VTR a VTS – pro ty, co se nebojí
29.08.2018
Nová generace roadsteru BMW Z4 se představuje v edici M40i First Edition
28.08.2018
Fantastická Čtyřka! BMW 440i M Performance
28.08.2018
Nepostradatelné vybavení do garáže, které ušetří čas i námahu
27.08.2018
Test ojetiny: Opel Astra 1.4 Turbo (video)
24.08.2018
Třetí generace modelu Kia Ceed je tady, stojí od 379 980 Kč
23.08.2018
Test ojetiny: Renault Mégane II – špatná pověst sráží ceny
22.08.2018
Mitsubishi Space Star se dostává do Česka a nebude drahé
21.08.2018
Mladoboleslavská Škoda vyrobila milionté SUV
20.08.2018
BMW 330d M Sport Shadow Edition - Naděje žije!
17.08.2018
Mitsubishi Outlander PHEV prošel modernizací a je po všech stránkách lepší
15.08.2018
Volkswagen Grand California je revolučním kempingovým vozem s koupelnou
14.08.2018
Honda HR-V má po faceliftu a dostane nové motory