Škoda Karoq se rychle rozmnožuje - dnes tu máme verzi Sportline

vloženo

Tento týden okřídlený šíp doopravdy nelení. Po představení Karoqu Scout tu máme další variantu Sportline, která má za úkol uspokojit řidiče prahnoucí po sportovnější jízdě. Kromě sportovních nárazníků se můžete těšit na osmnáctipalcová litá kola, sportovní sedadla, sportovněji odladěný podvozek a na nový benzínový dvoulitr TSI s výkonem 190 koní spojený s pohonem všech kol a převodovkou DSG.

Škoda Karoq se rychle rozmnožuje - dnes tu máme verzi Sportline Škoda Karoq se rychle rozmnožuje - dnes tu máme verzi Sportline

Sportovní duch vozu ŠKODA KAROQ SPORTLINE je zřejmý na první pohled. Upravené nárazníky a exkluzivně dodávaná černě lakovaná 18palcová kola z lehkých slitin „Mytikas“ odlišují model od běžného provedení.


V roce 2017 představený model ŠKODA KAROQ je druhým modelem SUV-ofenzívy automobilky ŠKODA, který přenesl moderní designový jazyk i do segmentu kompaktních SUV. ŠKODA KAROQ nabízí inovativní technologie, jako je virtuální kokpit nebo bezdrátové nabíjení mobilních zařízení. V oblasti konektivity nastavuje ŠKODA KAROQ nová měřítka ve své třídě. K infotainment systémům si zákazníci mohou pořídit balíček služeb ŠKODA Connect zahrnující Infotainment Online, Care Connect a Tísňové volání. Typicky pro značku ŠKODA pak model KAROQ nabízí navzdory kompaktním vnějším rozměrům velkorysý vnitřní prostor pro pět cestujících a jejich zavazadla.

Čtyři motory a volitelný pohon všech kol
Pro nově přicházející sportovnější variantu nabídne Škoda čtyři efektivní a ekologické motory. Exkluzivně v rámci modelové řady KAROQ bude pro ŠKODA KAROQ SPORTLINE k dispozici motor 2,0 TSI 140 kW (190 k) s pohonem všech čtyř kol a převodovkou DSG. Pro benzinový motor 1,5 TSI 110 kW (150 k) s pohonem předních kol ŠKODA nabízí kromě manuální převodovky také sedmistupňovou převodovku DSG ve volitelné kombinaci s pohonem všech čtyř kol.

V nabídce pro model ŠKODA KAROQ SPORTLINE budou i dva dieselové agregáty. U motoru 2,0 TDI s předním náhonem a výkonem 110 kW (150 k) je k dispozici standardně dodávaná manuální šestistupňová převodovka. Pohon všech kol je pro tento model k dispozici volitelně, na přání i v kombinaci se sedmistupňovou převodovkou DSG. Silnější varianta motoru 2,0 TDI 140 kW (190 k) bude dodávána se sedmistupňovou převodovkou DSG a pohonem všech kol.

Sportovní vzhled venku i uvnitř
Sportovní duch vozu ŠKODA KAROQ SPORTLINE je zřejmý na první pohled. Upravené nárazníky a exkluzivně dodávaná černě lakovaná 18palcová kola z lehkých slitin „Mytikas“ odlišují model od běžného provedení. Na přání jsou k dispozici také 17palcová kola „Ratikon“ nebo 19palcová kola „Vega“, oba typy v černé metalické barvě. Elegantní dojem umocňuje také obložení spodní hrany dveří v barvě karoserie a v černé barvě, tónovaná skla a černé střešní nosiče. Přední blatníky jsou zdobeny plaketami SPORTLINE.

V interiéru okamžitě upoutají pozornost černá sportovní sedadla se stříbrnými kontrastními švy. Jsou potažena trojvrstvou tkaninou Thermoflux. Díky vyšší prodyšnosti nabízí cestujícím zejména v létě mimořádný komfort i při dlouhém cestování. Multifunkční sportovní volant je potažen perforovanou černou kůží a švy jsou stříbrně. Efektní a současně funkční pedály jsou vyrobené z nerezové oceli. Sportovnímu vzhledu rovněž přidává černá stropnice, černé obložení sloupků a LED balíček vnitřního osvětlení.

skoda karoq sportline interior

Volitelně s digitální přístrojovou deskou
Na přání bude ŠKODA dodávat zákazníkům vůz KAROQ SPORTLINE s virtuálním kokpitem. Ve verzi SPORTLINE si řidič může kromě čtyř stávajících vybrat i nové páté uspořádání displeje, které umožňuje zobrazit otáčkoměr a aktuální rychlost uprostřed. Díky LTE-modulu a WLAN-hotspotu jsou cestující ve voze ŠKODA KAROQ ‚vždy online‘. Nastavení vozu může řidič libovolně měnit prostřednictvím výběru jízdního profilu, elektronická kontrola stability ESC nabízí dvě úrovně nastavení.

Jako každý vůz s okřídleným šípem ve znaku, dostala i ŠKODA KAROQ SPORTLINE řadu Simply Clever prvků a odkládacích prostor. Volitelné elektricky ovládané zadní výklopné dveře zavazadlového prostoru s funkcí tip-to-close se otevírají a zavírají stisknutím tlačítka nebo mírným tlakem na otevřené dveře; na přání umožňuje virtuální pedál pod zadním nárazníkem otevření dveří zavazadlového prostoru intuitivním pohybem nohy. ŠKODA nabízí pro zavazadlový prostor variabilní podlahu. Síťové kapsy na vnitřní straně opěradel předních sedadel a středové konzole usnadňují každodenní život, podobně jako odkládací prostor pro drobné mince a parkovací karty na straně řidiče nebo držák pro multimediální zařízení.


redakce, Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Škoda Karoq se rychle rozmnožuje - dnes tu máme verzi Sportline Fotografie k článku Škoda Karoq se rychle rozmnožuje - dnes tu máme verzi Sportline

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Mini Clubman má po faceliftu, je pořád stejné

Mini Clubman má po faceliftu, je pořád stejné

Nic zásadní se po modernizaci nezměnilo. Nový je design přední části s nově navrženou maskou chladiče, nové jsou LED světlomety s matrixovou technologií pro dálková světla či LED mlhové světlomety se světelným kroužkem..

Audi S6 a S7 poprvé ve verzích TDI s elektricky poháněným dmychadlem

Audi S6 a S7 poprvé ve verzích TDI s elektricky poháněným dmychadlem

Modely S6 Limuzína, S6 Avant a S7 Sportback dostanou dieselový šestiválec TDI s elektricky poháněným dmychadlem a 48V..

Test: Lexus LS500 - alternativa k německé prémii

Test: Lexus LS500 - alternativa k německé prémii

Zabodovat v tvrdé konkurenci nejlepších je těžké. Lexus s vrcholným modelem má po letech prolamování ledu nejblíže k..

Nový Ford Explorer jako hybrid ujede 40 km na elektřinu

Nový Ford Explorer jako hybrid ujede 40 km na elektřinu

Nový Ford Explorer Plug-In Hybrid přijíždí na trh ve dvou jasně odlišených variantách: jako sportovně stylizovaný..

Test: Kia Ceed SW 1.6 CRDi - nudný jako Golf, dobrý jako Golf

Test: Kia Ceed SW 1.6 CRDi - nudný jako Golf, dobrý jako Golf

Třetí generace Ceedu vsází na usedlé křivky, zlepšuje již dobré a ničím zásadně nevybočuje z hlavního proudu...