Škoda hlavním sponzorem Tour de France

vloženo

Škoda Auto je i v roce 2012 opět hlavním sponzorem a oficiálním dodavatelem vozů Tour de France. Automobilka podporuje 99. ročník tradičního závodu a je tak hlavním sponzorem už podeváté.

Škoda hlavním sponzorem Tour de France Škoda hlavním sponzorem Tour de France

Tour de France v příštích třech týdnech opět nadchne fanoušky cyklistiky z celého světa,“ říká Jürgen Stackmann, člen představenstva společnosti Škoda pro oblast Prodeje a marketingu. „Jakožto hlavní sponzor sdílíme toto nadšení pro cyklistiku, neboť Škoda, třetí nejstarší dosud aktivní automobilka na světě, zahájila svou úspěšnou historii v roce 1895 právě výrobou jízdních kol. Díky Tour uvidí i v roce 2012 miliardové publikum naši značku a naše modely,“ doplňuje Stackmann.


V rámci svých sponzorských aktivit vysílá česká automobilka do Francie flotilu 110 vozů. Značka je kromě toho také partnerem "bílého trikotu" pro nejlepšího závodníka do 25 let a podporuje pět profesionálních týmů a dva týmy asistenční. Organizátorům Tour de France poskytuje Škoda k dispozici zhruba 110 vozů. Automobilka přitom ve Francii nastoupí s kompletní modelovou paletou, od modelu Citigo až po Superb. Vedle doprovodných vozů pro organizátory a pro peloton bude pozornost přitahovat zřejmě červená Škoda Superb, kterou bude jezdit ředitel Tour Christian Prudhomme. Aktivně se Škoda prezentuje také v reklamní karavaně. Takzvaná "caravane publicitaire" jede hodinu až dvě před pelotonem a je mezi diváky díky svému pestrému rámcovému program mimořádně oblíbenou atrakcí.

Letošní Tour de France slibuje opět cyklistiku světové úrovně. Slavná "Tour utrpení" k trati přiláká zhruba 15 milionů lidí, k tomu je nutno přičíst zhruba dvě miliardy televizních diváků na celém světě. Více diváků přiláká pouze fotbalové mistrovství světa a Olympijské hry. V roce 2012 odstartuje Tour de France 30. června v belgickém Lutychu tradičním prologem. 22. června dorazí cyklisté po 3 479 kilometrech do cíle na slavném pařížském bulváru Champs-Elysées.

Se svou dynamikou a širokým dopadem na publikum se tento sport dokonale hodí ke značce Škoda,“ říká Jürgen Stackmann. Cyklistika je vedle ledního hokeje nejdůležitějším pilířem strategie sponzoringu značky Škoda. Patří sem i podpora masové cyklistiky. Automobilka například podporuje český seriál závodů Kolo pro život nebo berlínský Velothon.

Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Škoda hlavním sponzorem Tour de France Fotografie k článku Škoda hlavním sponzorem Tour de France
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.05.2018
Test ojetiny: Škoda Octavia – druhá generace vládne prodejům
19.05.2018
Extravagantní limuzínu Land Cruiser ocení manažer i farmář
16.05.2018
Škoda prodlužuje slevy na filtry pevných částic
15.05.2018
Rolls-Royce Cullinan je ultra luxusní SUV
14.05.2018
Těchto 10 věcí mějte v autě nad rámec povinné výbavy
12.05.2018
Ford C-Max nově v edici Sport, sportování ale nečekejte
10.05.2018
Test: Hyundai i30 kombi - jak jezdí s benzínovým vrcholem?
09.05.2018
BMW M5 Competition umí stovku za 3,3 sekundy a ekology nepotěší
07.05.2018
Volkswagen Golf GTI TCR jede až 264 km/h
07.05.2018
V čem se liší zimní a letní pneu od těch celoročních?
05.05.2018
Nissan Juke po modernizaci má nové výbavy
04.05.2018
Test ojetiny: Fiat Punto II - nadčasový ital
03.05.2018
BMW 6 Gran Turismo dostalo vznětový čtyřválec, jezdí pod pět litrů
30.04.2018
Test: Lexus NX300h - auto z budoucnosti potěší spotřebou
26.04.2018
Volkswagen Golf Sportsvan nově s výhodnou výbavou Maraton Edition
25.04.2018
Nový Hyundai i20 je chytřejší a bezpečnější
24.04.2018
Ford Fiesta ST má české ceny, půl milionu nestačí
23.04.2018
Toyota Hilux ve speciální edici 2018: Nezničitelná legenda teď s nejvyšší výbavou
18.04.2018
Nové BMW M2 Competition má výkon 410 koní
16.04.2018
Test ojetiny: Hyundai Getz – konkurent Fabie stále v kurzu