Škoda hlavním sponzorem Tour de France

vloženo

Škoda Auto je i v roce 2012 opět hlavním sponzorem a oficiálním dodavatelem vozů Tour de France. Automobilka podporuje 99. ročník tradičního závodu a je tak hlavním sponzorem už podeváté.

Škoda hlavním sponzorem Tour de France Tour de France v příštích třech týdnech opět nadchne fanoušky cyklistiky z celého světa,“ říká Jürgen Stackmann, člen představenstva společnosti Škoda pro oblast Prodeje a marketingu. „Jakožto hlavní sponzor sdílíme toto nadšení pro cyklistiku, neboť Škoda, třetí nejstarší dosud aktivní automobilka na světě, zahájila svou úspěšnou historii v roce 1895 právě výrobou jízdních kol. Díky Tour uvidí i v roce 2012 miliardové publikum naši značku a naše modely,“ doplňuje Stackmann.

V rámci svých sponzorských aktivit vysílá česká automobilka do Francie flotilu 110 vozů. Značka je kromě toho také partnerem "bílého trikotu" pro nejlepšího závodníka do 25 let a podporuje pět profesionálních týmů a dva týmy asistenční. Organizátorům Tour de France poskytuje Škoda k dispozici zhruba 110 vozů. Automobilka přitom ve Francii nastoupí s kompletní modelovou paletou, od modelu Citigo až po Superb. Vedle doprovodných vozů pro organizátory a pro peloton bude pozornost přitahovat zřejmě červená Škoda Superb, kterou bude jezdit ředitel Tour Christian Prudhomme. Aktivně se Škoda prezentuje také v reklamní karavaně. Takzvaná "caravane publicitaire" jede hodinu až dvě před pelotonem a je mezi diváky díky svému pestrému rámcovému program mimořádně oblíbenou atrakcí.

Letošní Tour de France slibuje opět cyklistiku světové úrovně. Slavná "Tour utrpení" k trati přiláká zhruba 15 milionů lidí, k tomu je nutno přičíst zhruba dvě miliardy televizních diváků na celém světě. Více diváků přiláká pouze fotbalové mistrovství světa a Olympijské hry. V roce 2012 odstartuje Tour de France 30. června v belgickém Lutychu tradičním prologem. 22. června dorazí cyklisté po 3 479 kilometrech do cíle na slavném pařížském bulváru Champs-Elysées.

Se svou dynamikou a širokým dopadem na publikum se tento sport dokonale hodí ke značce Škoda,“ říká Jürgen Stackmann. Cyklistika je vedle ledního hokeje nejdůležitějším pilířem strategie sponzoringu značky Škoda. Patří sem i podpora masové cyklistiky. Automobilka například podporuje český seriál závodů Kolo pro život nebo berlínský Velothon.

Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Škoda hlavním sponzorem Tour de France Fotografie k článku Škoda hlavním sponzorem Tour de France
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

18.01.2017
Chcete koupit Toyotu nebo Peugeot? Od soboty ušetříte desetitisíce
17.01.2017
Kolik Simply Clever prvků má nová Octavia? Podívejte se!
16.01.2017
Test: Škoda Octavia 1.0 TSI – lepší, než myslíte (+video)
15.01.2017
Škoda Muzeum se chlubí rekordní návštěvností, už jste tam byli?
14.01.2017
Renault Megane GrandCoupe - limuzína za cenu Škody Rapid
13.01.2017
Auto ESA spouští akci „SLEVA TÝDNE“
13.01.2017
Nové Audi SQ5 ve znamení návratu benzínového šestiválce
12.01.2017
Nová generace Hyundai i30 je tady, na trh vstupuje v limitované výbavě
12.01.2017
Test: Honda HR-V 1.5 i-VTEC CVT – třetí do party
11.01.2017
Škoda Octavia má nový vzhled, ale původní techniku. Nové motory až v létě
11.01.2017
Bentley Continental Supersports je králem čtyřmístných kupé
10.01.2017
Lexus LS 2018 - luxusní limuzína s desetistupňovým automatem
09.01.2017
Kia Stinger bude zadokolka a půjde po krku prémiovým konkurentům
09.01.2017
Test ojetiny: Volkswagen Passat 3,6 FSI 4Motion - pan Tajemný
08.01.2017
Nová auta budou ještě bezpečnější. Povinně!
07.01.2017
Nejprodávanější modely: Škoda Octavia, Fabia, Rapid a Superb
06.01.2017
Kolik stojí vlastnit BMW M3? (+video)
06.01.2017
Nová auta jdou na dračku - přehled nejprodávanějších
05.01.2017
U Fordu neujde elektrifikaci Mustang ani legendární F-150
05.01.2017
Test: Alfa Romeo Giulietta – jak jezdí v dieselu s automatem?