Škoda hlavním sponzorem Tour de France

vloženo

Škoda Auto je i v roce 2012 opět hlavním sponzorem a oficiálním dodavatelem vozů Tour de France. Automobilka podporuje 99. ročník tradičního závodu a je tak hlavním sponzorem už podeváté.

Škoda hlavním sponzorem Tour de France Škoda hlavním sponzorem Tour de France

Tour de France v příštích třech týdnech opět nadchne fanoušky cyklistiky z celého světa,“ říká Jürgen Stackmann, člen představenstva společnosti Škoda pro oblast Prodeje a marketingu. „Jakožto hlavní sponzor sdílíme toto nadšení pro cyklistiku, neboť Škoda, třetí nejstarší dosud aktivní automobilka na světě, zahájila svou úspěšnou historii v roce 1895 právě výrobou jízdních kol. Díky Tour uvidí i v roce 2012 miliardové publikum naši značku a naše modely,“ doplňuje Stackmann.


V rámci svých sponzorských aktivit vysílá česká automobilka do Francie flotilu 110 vozů. Značka je kromě toho také partnerem "bílého trikotu" pro nejlepšího závodníka do 25 let a podporuje pět profesionálních týmů a dva týmy asistenční. Organizátorům Tour de France poskytuje Škoda k dispozici zhruba 110 vozů. Automobilka přitom ve Francii nastoupí s kompletní modelovou paletou, od modelu Citigo až po Superb. Vedle doprovodných vozů pro organizátory a pro peloton bude pozornost přitahovat zřejmě červená Škoda Superb, kterou bude jezdit ředitel Tour Christian Prudhomme. Aktivně se Škoda prezentuje také v reklamní karavaně. Takzvaná "caravane publicitaire" jede hodinu až dvě před pelotonem a je mezi diváky díky svému pestrému rámcovému program mimořádně oblíbenou atrakcí.

Letošní Tour de France slibuje opět cyklistiku světové úrovně. Slavná "Tour utrpení" k trati přiláká zhruba 15 milionů lidí, k tomu je nutno přičíst zhruba dvě miliardy televizních diváků na celém světě. Více diváků přiláká pouze fotbalové mistrovství světa a Olympijské hry. V roce 2012 odstartuje Tour de France 30. června v belgickém Lutychu tradičním prologem. 22. června dorazí cyklisté po 3 479 kilometrech do cíle na slavném pařížském bulváru Champs-Elysées.

Se svou dynamikou a širokým dopadem na publikum se tento sport dokonale hodí ke značce Škoda,“ říká Jürgen Stackmann. Cyklistika je vedle ledního hokeje nejdůležitějším pilířem strategie sponzoringu značky Škoda. Patří sem i podpora masové cyklistiky. Automobilka například podporuje český seriál závodů Kolo pro život nebo berlínský Velothon.

Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Škoda hlavním sponzorem Tour de France Fotografie k článku Škoda hlavním sponzorem Tour de France
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.06.2017
Test ojetiny: Volvo XC60 D5 - odvěký hrdina
22.06.2017
Toyota Yaris nemusí být nudná - je tu nová edice Selection Gold
21.06.2017
Nový crossover Kia Stonic bude možné koupit již v říjnu
20.06.2017
Audi R8 Spyder V10 Plus - stíhačka na léto
19.06.2017
Test: Škoda Octavia 1.8 TSI - čtyřoká volba rozumu
18.06.2017
Místo nové generace prošel Lexus CT 200h lehkou modernizací
17.06.2017
Volkswagen představil nové Polo, bude i GTI
16.06.2017
Malé SUV Hyundai Kona kompletně odhaleno, máme nové fotografie a informace
15.06.2017
BMW 330i - potomek atmosferických šestiválců
14.06.2017
Nástupce BMW 5 GT je tady, je to model 6 Gran Turismo
13.06.2017
Test ojetiny: Škoda Octavia Kombi RS 2.0 TSI - praktická ďáblice
12.06.2017
Volkswagen Arteon a jeho čtyři moderní vychytávky
10.06.2017
Kdo nejvíc škodí ovzduší: auto, letadlo, nebo sopka?
09.06.2017
Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jen 500 ks, cena 7 mil. Kč
09.06.2017
Škoda Kodiaq 1.4 TSI 4x4 6MT - cestou do školky
08.06.2017
Omlazený Fiat 500L je pořád stejný, má ale 40 % nových dílů
07.06.2017
Malý crossover Kia Stonic bude v prodeji ještě letos
06.06.2017
Škoda Octavia RS 245 - rychlík z Mladé Boleslavi se kompletně představuje
05.06.2017
Peugeot 308 po faceliftu - máme nové fotografie a informace
03.06.2017
BMW řady 8 zahubí řadu 6, bude i ostrá M8