Škoda Fabia Combi - výroba zahájena

vloženo

V hlavním výrobním závodě společnosti ŠKODA AUTO v Mladé Boleslavi byla zahájena sériová výroba nové generace modelu Škoda Fabia Combi, která dokáže převést v základním uspořádání 530 litrů zavazadel. Interiér nabízí sedmnáct prvků chytrých řešení Simply Clever, přičemž deset se jich objevuje naprosto poprvé.

Škoda Fabia Combi - výroba zahájena Škoda Fabia Combi - výroba zahájena

Zcela nově vyvinutá třetí generace opět stanovuje nová měřítka, co se týče nabídky prostoru, funkčnosti a šetrnosti k životnímu prostředí. Nový design je výrazný a emocionální. Vůz navíc disponuje nejmodernějšími bezpečnostními a komfortními systémy a systémy infotainmentu z vozů vyšších tříd. Patří k nim technologie MirrorLink a rozhraní SmartGate propojující automobil s chytrým mobilním telefonem. V lednu 2015 bude nová ŠKODA Fabia Combi uvedena na první světové trhy.


​„Zahájení výroby nového modelu ŠKODA Fabia Combi je důležitým pilířem naší široké modelové ofenzívy,“ říká člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast výroby a logistiky Michael Oeljeklaus. „Jako nejprodávanější vůz svého segmentu je Fabia Combi pilířem Růstové strategie ŠKODA. Díky vynikajícím parametrům a vlastnostem přináší vše, čím může nadchnout nové skupiny zákazníků,“ dodává Oeljeklaus.

Nová ŠKODA Fabia Combi přichází jen několik týdnů po zahájení prodeje nové generace modelu Fabia. Pro sériovou výrobu nové generace modelové řady Fabia prošel hlavní výrobní závod automobilky v Mladé Boleslavi rozsáhlou úpravou a modernizací. Mimo jiné zde vzniklo vysoce moderní zařízení pro konfiguraci nových asistenčních systémů. Modernizována byla také lakovna.

Nová ŠKODA Fabia Combi nabízí při kompaktních vnějších rozměrech dostatek místa až pro pět osob a jejich zavazadla. Zavazadlový prostor je s objemem 530 litrů (při sklopených zadních sedadlech 1.395 litrů) největší ve svém segmentu. Navíc je třetí generace tohoto modelu praktičtější než kdykoli předtím. Ve voze lze najít až 17 ‚Simply Clever’-řešení, deset z nich nabízí Fabia Combi poprvé.

Podstatně emocionálnější než dosud je design nového malého vozu. Stejně jako hatchback, nadchne i nová ŠKODA Fabia Combi moderním a svěžím tvaroslovím, dynamickými proporcemi i designovými prvky odvozenými ze studie ŠKODA VisionC. Precizní linie a ostré hrany svědčí o maximální kvalitě výroby a velice přesném provedení. Výrazný vzhled vozu podtrhují krystalické prvky a výrazná hra světla a stínu. Zcela nově je uspořádán i interiér. Ten je možno mnoha způsoby individualizovat.

Z vozů vyšších tříd jsou do nového modelu ŠKODA Fabia Combi převzaty inovativní bezpečnostní a komfortní systémy a systémy infotainmentu. Mezi ně patří mimo jiné i inovativní technologie MirrorLink. Ta přenáší aplikace chytrých telefonů, včetně navigace, na displej systému infotainmentu. Novinkou je také funkce SmartGate, pomocí níž lze určitá data o vozidle zobrazit ve speciálních aplikacích na chytrém telefonu a mobilně je využívat.

Nová měřítka stanovuje tento malý vůz také ve spotřebě paliva a emisích CO2. Nová Fabia Combi spotřebuje až o 17 procent méně paliva než její předchůdkyně. Nejšetrnější verzí bude od druhého pololetí 2015 nová Fabia Combi GreenLine se spotřebou pouhých 3,1 l/100 km a emisemi CO2 pouhých 82 g/km.

ŠKODA Fabia Combi je od roku 2000 pevnou součástí modelové palety značky ŠKODA. Do 30.11.2014 dodala automobilka svým zákazníkům více než 1,1 milionu exemplářů. ŠKODA Fabia Combi je tak nejprodávanějším modelem ve své třídě.

Škoda Media

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Škoda Fabia Combi - výroba zahájena

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Mini Clubman má po faceliftu, je pořád stejné

Mini Clubman má po faceliftu, je pořád stejné

Nic zásadní se po modernizaci nezměnilo. Nový je design přední části s nově navrženou maskou chladiče, nové jsou LED světlomety s matrixovou technologií pro dálková světla či LED mlhové světlomety se světelným kroužkem..

Audi S6 a S7 poprvé ve verzích TDI s elektricky poháněným dmychadlem

Audi S6 a S7 poprvé ve verzích TDI s elektricky poháněným dmychadlem

Modely S6 Limuzína, S6 Avant a S7 Sportback dostanou dieselový šestiválec TDI s elektricky poháněným dmychadlem a 48V..

Test: Lexus LS500 - alternativa k německé prémii

Test: Lexus LS500 - alternativa k německé prémii

Zabodovat v tvrdé konkurenci nejlepších je těžké. Lexus s vrcholným modelem má po letech prolamování ledu nejblíže k..

Nový Ford Explorer jako hybrid ujede 40 km na elektřinu

Nový Ford Explorer jako hybrid ujede 40 km na elektřinu

Nový Ford Explorer Plug-In Hybrid přijíždí na trh ve dvou jasně odlišených variantách: jako sportovně stylizovaný..

Test: Kia Ceed SW 1.6 CRDi - nudný jako Golf, dobrý jako Golf

Test: Kia Ceed SW 1.6 CRDi - nudný jako Golf, dobrý jako Golf

Třetí generace Ceedu vsází na usedlé křivky, zlepšuje již dobré a ničím zásadně nevybočuje z hlavního proudu...